Regió-7, 15 d'abril de 2019 wrote: El tren del Bages perd la batalla del temps
Entre Renfe i Ferrocarrils la mitjana dels trens que connecten Manresa i Barcelona supera els 75 minuts de temps de viatge
[...]
CUP demana Manresa-Barcelona en 45 minuts.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: CUP demana Manresa-Barcelona en 45 minuts.
Manresa e Igualada llevan tiempo reclamando trayectos de 45min y nadie de la administración mueve un dedo.
Miran numeros y posibles votos y nos les sale rentable, al cajón todas estas propuestas y si es posible en una nuevas elecciones volvemos a sacar el mantra de las mejoras que nuncan se cumplen es un clasico de esta sociedad,
Saludos.
Miran numeros y posibles votos y nos les sale rentable, al cajón todas estas propuestas y si es posible en una nuevas elecciones volvemos a sacar el mantra de las mejoras que nuncan se cumplen es un clasico de esta sociedad,
Saludos.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Obres a les línies de rodalia de Barcelona. Supressió dels "semidirectes" de Manresa
Regió-7, 28 d'abril de 2022 wrote: La Cambra de Comerç de Manresa i femVallès critiquen la supressió dels trens semidirectes cap a Barcelona
Canvis a l'estació de Sabadell Sud permetrien 4 semidirectes cada hora entre Manresa i Barcelona, argumenten
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Obres a les línies de rodalia de Barcelona. Supressió dels "semidirectes" de Manresa
Si apliquen aquesta bestiesa, al final no caldrà que gastin la milionada que costa enterrar el tren a Manresa: ja no hi haurà viatgers.genissimon wrote: ↑Thursday 28/04/2022 9:41Regió-7, 28 d'abril de 2022 wrote: La Cambra de Comerç de Manresa i femVallès critiquen la supressió dels trens semidirectes cap a Barcelona
Canvis a l'estació de Sabadell Sud permetrien 4 semidirectes cada hora entre Manresa i Barcelona, argumenten
[...]
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Parla dels temps de viatge de Manresa a Barcelona amb rodalies operats per renfe avui i en èpoques passades.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: CUP demana Manresa-Barcelona en 45 minuts.
Regió-7, 19 d'octubre de 2023 wrote: El tren del Bages perd el temps
Ni per la banda de Renfe ni per la de Ferrocarrils no s'ha avançat en la concreció de mesures que permetin retallar els temps de trajecte entre la comarca i Barcelona, que segueixen molt per sobre de l'hora
[...]
Regió-7, 19 d'octubre de 2023 wrote: Els semidirectes del Bages a Barcelona no tornaran, com a mínim, fins al 2025
Fonts del Departament de Territori asseguren que la voluntat és recuperar el servei quan s’acabin les obres que van fer suprimir-los, però que encara tardaran uns dos anys
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: CUP demana Manresa-Barcelona en 45 minuts.
Regió-7, 21 de febrer de 2024 wrote: Opinió: Xavier Domènech
Manresa a tercera divisió (dels trens)
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: CUP demana Manresa-Barcelona en 45 minuts.
Regió-7, 27 de febrer de 2024 wrote: Pocs trens i un d’avariat: un diumenge qualsevol a la Renfe de Manresa
Usuaris de les línies R4 i R12 que agafen el tren a Manresa denuncien que les avaries que provoquen retards són cada vegada més habituals
[...]
Regió-7, 27 de febrer de 2024 wrote:
«La gent no aprofita prou el servei de trens i hauríem d’apostar-hi molt més»
Medina, veí del Berguedà, pensa que, tot i que calen moltes inversions, el servei s’hauria de fer servir més
[...]
Regió-7, 27 de febrer de 2024 wrote: «Els qui anem en tren som els qui no tenim el privilegi d’anar en cotxe»
L’hospitalenca de 27 anys creu que perquè millori el servei de Renfe s’han de fer canvis estructurals
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: CUP demana Manresa-Barcelona en 45 minuts.
Regió-7, 7 de març de 2024 wrote: Opinió: Marc Marcè Casaponsa
Director de Regió7
Adif i Renfe: una mica de decència?
[...]
Regió-7, 7 de març de 2024 wrote: Opinió: David Bricollé
Cap de la secció de la comarca de Bages del diari Regió7
Fer volar coloms per fer córrer trens
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.