Realment exemplar: Una gran oportunitat per demanar la unió de les xarxes!
http://www.btv.cat/btvnoticies/2013/09/ ... s-usuaris/
L’equip directiu del TRAM escolta suggeriments i queixes d’usuaris
Actualitzat el 17.09.2013 a les 14:50 J.Marco
Els usuaris del TRAM poden exposar suggeriments i queixes als directius del tramvia, durant aquest dimarts i dimecres, sota la campanya "Vull parlar amb la persona responsable!". Les parades on es podran exposar aquestes opinions són les de Ca l’Aranyó i Francesc Macià. Els passatgers que hi participin rebran dos bitlles gratuïts.
La campanya “Vull parlar amb la persona responsable!” té per objectiu captar l’opinió i les necessitats dels viatgers dels tramvia. A les parades de Ca l’Aranyó i Francesc Macià s’hi han desplaçat gerents i directors de diferents àrees del TRAM, per formular preguntes i escoltar opinions i poder millorar així el servei. A diverses ciutats europees, com Dublín, ja s’han fet amb èxit campanyes semblants amb l’objectiu d’apropar l’empresa als viatgers.
“Avui estem els responsables per escoltar de primera mà si el viatger està content”, així s’ha presentat aquest dimarts al matí Joquim Bestit, director gerent de TRAM Operadora. Bestit apunta que a tothom li agrada parlar amb l’encarregat en algun moment”.
Les principals queixes que s’han recollit, de moment, són que els usuaris els agradaria millorar la freqüència entre combois; la unió de les xarxes Trambesòs i Trambaix; millorar-ne la seguretat, especialment a les parades més properes al riu Besòs i que es permeti la compra de bitlles un cop a dalt del tramvia. “No deixen sortir a la gent, quan es fa cua per picar el tiquet”, ha afegit un dels viatgers que ha participat en la iniciativa.
Els passatgers de Trambesòs podran parlar amb els responsables del servei del TRAM aquest dimarts a la parada de Ca l’Aranyó (T4), entre les 12 h i les 15 h i entre les 17 h i les 20 h. Dimecres, 18 de setembre, l’equip directiu estarà a la parada de Francesc Macià, en el mateix horari.
L’equip directiu del TRAM escolta suggeriments i queixes
Re: L’equip directiu del TRAM escolta suggeriments i queixes
Hi ha algú a qui demà li vagi bé passar-s'hi per Francesc Macià per fer suggeriments?
Jo hi vaig
Com que surto de la Universitat a les 14:00h i Francesc Macià no queda gaire lluny, provaré de passar-m'hi abans de les 15:00h.
Encara que m'ensumo que no seré el primer ni l'últim que preguntarà pel tema, els demanaré per la connexió directa entre Rambla de Sant Just i Pont d'Esplugues.
També els preguntaré per què no fan coincidir els nomenclàtors de la parada terminal de la T2 amb la parada de la T3 que és a tocar, i per què no indiquen als termòmetres l'enllaç.
Ja posats, els recordaré que no haurien d'anunciar enllaç amb l'L3 a la parada de Zona Universitària, ja que qui vulgui fer el transbordament, surt guanyant si s'espera a Palau Reial.
Encara que m'ensumo que no seré el primer ni l'últim que preguntarà pel tema, els demanaré per la connexió directa entre Rambla de Sant Just i Pont d'Esplugues.
També els preguntaré per què no fan coincidir els nomenclàtors de la parada terminal de la T2 amb la parada de la T3 que és a tocar, i per què no indiquen als termòmetres l'enllaç.
Ja posats, els recordaré que no haurien d'anunciar enllaç amb l'L3 a la parada de Zona Universitària, ja que qui vulgui fer el transbordament, surt guanyant si s'espera a Palau Reial.
Re: L’equip directiu del TRAM escolta suggeriments i queixes
Jo no se si hi podré anar, però una cosa a comentar és la patètica prioritat semafòrica a la Rambla de la Mina a la T6, aquest inconvenient fa perdre moolt de temps al tramvia.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: L’equip directiu del TRAM escolta suggeriments i queixes
La gestión del Tram realmente es ejemplar en muchas cosas, podrían aprender los otros operadores. Yo no tengo problemas en pasarme, de hecho lo hubiera hecho igualmente a la vista de que no estoy ocupado, y seré otra voz más pidiendo la unión de las dos redes. Evidentemente no es decisión de la operadora, pero vendrá bien que puedan hacer presión remitiendose a toda la gente que se lo pide. También comentaré la prioridad semafórica (en general), el trazado por Laureano Miró y la estación de Ernest Lluch. Que fuerte que todas las sugerencias que se me ocurren son de cuestiones que no dependen de la operadora, pero supongo que será bueno que sepan que tienen a muchos usuarios detrás al presionar por esas cosas. Lo de la Diagonal me parece especialmente ridículo, que se plantee un bus ortogonal sólamente por no hacer lo que sería mucho más lógico...
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
L’equip directiu de TRAM surt al carrer un any més per escoltar els usuaris del tramvia
L’equip directiu de TRAM estarà durant dos dies escoltant els suggeriments, opinions i queixes dels usuaris que es dirigeixin a les parades de Ca l’Aranyó i Francesc Macià els propers 1 i 2 d’octubre.
La campanya, anomenada Vull parlar amb la persona responsable, vol captar l’opinió i les necessitats reals dels viatgers del tramvia i apropar els responsables de l’empresa als usuaris.
D’aquesta manera, des del gerent als directors i responsables de diferents àrees prendran nota de les queixes i suggeriments i així s’intentarà millorar el servei tant com sigui possible.
Els viatgers del TRAM tindran l’oportunitat de trobar-se amb els responsables de l’empresa l’1 d’octubre a la parada de Ca l’Aranyó (T4) entre les 12 h i les 16 h i entre les 17 h i les 20 h. El dia següent, el 2 d’octubre l’equip directiu de l’empresa estarà a la parada de Francesc Macià en el mateix horari.
Aquest és el segon any que TRAM posa en marxa aquesta iniciativa. L’any passat, els responsables de TRAM van parlar amb 376 persones i van recollir 461 peticions. La majoria d’usuaris van destacar el bon funcionament del servei. De fet, el 27,7 % dels entrevistats van afirmar que no sabien quina petició fer perquè trobaven el servei perfecte. Els usuaris que sí es van pronunciar, van demanar millores en les freqüències de pas, el recorregut, la seguretat i la millora en l’obtenció dels títols de transport.
Per difondre aquesta iniciativa, s’ha creat un cartell que s’ha col·locat a totes les parades, un banner per a la màquina d’autovenda, un display exterior, un banner pel web tram.cat i imatges pel Facebook i el Twitter.
FONT: TRAM
L’equip directiu de TRAM estarà durant dos dies escoltant els suggeriments, opinions i queixes dels usuaris que es dirigeixin a les parades de Ca l’Aranyó i Francesc Macià els propers 1 i 2 d’octubre.
La campanya, anomenada Vull parlar amb la persona responsable, vol captar l’opinió i les necessitats reals dels viatgers del tramvia i apropar els responsables de l’empresa als usuaris.
D’aquesta manera, des del gerent als directors i responsables de diferents àrees prendran nota de les queixes i suggeriments i així s’intentarà millorar el servei tant com sigui possible.
Els viatgers del TRAM tindran l’oportunitat de trobar-se amb els responsables de l’empresa l’1 d’octubre a la parada de Ca l’Aranyó (T4) entre les 12 h i les 16 h i entre les 17 h i les 20 h. El dia següent, el 2 d’octubre l’equip directiu de l’empresa estarà a la parada de Francesc Macià en el mateix horari.
Aquest és el segon any que TRAM posa en marxa aquesta iniciativa. L’any passat, els responsables de TRAM van parlar amb 376 persones i van recollir 461 peticions. La majoria d’usuaris van destacar el bon funcionament del servei. De fet, el 27,7 % dels entrevistats van afirmar que no sabien quina petició fer perquè trobaven el servei perfecte. Els usuaris que sí es van pronunciar, van demanar millores en les freqüències de pas, el recorregut, la seguretat i la millora en l’obtenció dels títols de transport.
Per difondre aquesta iniciativa, s’ha creat un cartell que s’ha col·locat a totes les parades, un banner per a la màquina d’autovenda, un display exterior, un banner pel web tram.cat i imatges pel Facebook i el Twitter.
FONT: TRAM
Salvem l'Estació de França!