Propers talls del metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
foronda 141
N8
N8
Posts: 852
Joined: Monday 14/08/2006 21:14
Location: Poblenou

Re: Propers talls del metro

Post by foronda 141 »

No ho entenc. I per anar de Clot o Navas a Santa Coloma o Fondo com es fa ????
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Propers talls del metro

Post by victorcasta »

Es va en bus fins a La Sagrera i allà la L9N.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Diagrama simple de alternativas del bus alternativo

Post by Renfe445 »

Lo paso por aquí también. Sólo lista las paradas de la L1 sin servicio más Onze de Setembre para que encaje la ecuación. En las líneas listadas puede que haya más paradas intermedias, ¡cuidado!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Diagrama simple de alternativas del bus alternativo

Post by metring »

Renfe445 wrote:Lo paso por aquí también. Sólo lista las paradas de la L1 sin servicio más Onze de Setembre para que encaje la ecuación. En las líneas listadas puede que haya más paradas intermedias, ¡cuidado!
Petit off tòpic : he arreglat el missatge, perquè no es visualitzava el tweet, però recomano que llegeixis
viewtopic.php?f=11&t=8011&p=277412&hili ... er#p277412
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Tall d'estiu 2019 L1 i L5

Post by metring »

https://noticies.tmb.cat/sala-de-premsa ... uest-estiu

TMB inverteix 20 milions d’euros per renovar 9 km de vies de la línia 1 de metro aquest estiu

L’actuació és la més important realitzada per Metro en infraestructura i posarà al dia un sector de túnel de més de 50 anys d’antiguitat. Els usuaris del tram Clot - Fondo, que estarà tancat del 29 de juny al 30 d’agost, podran combinar altres transports existents i dos serveis especials d’autobús

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) executarà aquest estiu una obra de renovació integral de la infraestructura a la línia 1 de metro, amb la modernització de més de 9 quilòmetres de vies, aparells i instal·lacions en el tram que va de l’estació de Clot a la de Baró de Viver. Aquesta actuació de manteniment extraordinari, la més important mai realitzada a la xarxa, posarà al dia un sector de túnel, situat sota la Meridiana, que té 65 anys d’antiguitat, i la seva continuació sota el barri de Sant Andreu, posat en servei fa 51 anys.

L’obra consistirà principalment en la renovació completa de 9.150 metres lineals de via simple, que actualment està muntada sobre balast i passarà a muntar-se sobre placa de formigó per facilitar el manteniment, amb les fixacions i els drenatges corresponents. A més, se substituiran i ampliaran els aparells de via (dispositius que permeten les maniobres i canvis de sentit dels trens), es renovarà tota la senyalització ferroviària per accionar els aparells en les noves posicions i se’ls afegiran funcionalitats amb vista a futurs increments d’oferta. En un tram de via pròxim a Santa Coloma s’aplicaran mesures per reduir vibracions.

Addicionalment, s’executaran millores en les estacions com ara la renovació de cambres de baixa tensió, l’ampliació de cambres d’enclavament, la instal·lació de noves línies de peatge i la motorització de portes d’accés. El pressupost global ascendeix a 20 milions d’euros.
Treballs concentrats en dos mesos de tall

L’execució de tots aquests treballs és d’una elevada complexitat (comporta l’obertura de tres pous d’extracció i entrada de materials) i resulta incompatible amb la circulació de trens. Sospesades totes les opcions, s’ha escollit la de menys afectació: concentrar les obres en el mínim de temps, dos mesos, coincidint amb l’època de l’any amb menys mobilitat urbana. D’aquesta manera, el servei de metro a la línia 1 haurà de quedar suspès temporalment entre les estacions de Clot i Fondo (a Santa Coloma de Gramenet) entre el 29 de juny i el 30 d’agost, tots dos inclosos. La resta de la línia, entre Hospital de Bellvitge i Clot, funcionarà amb normalitat.

La interrupció parcial del servei de la línia 1 de metro suposa el tancament complet de nou estacions i el tancament parcial d’una altra, Clot, que es convertirà en terminal provisional. En aquest tram es registren unes 90.000 entrades els dies feiners del juliol, cosa que planteja un repte pel que fa al disseny de les alternatives de transport. Tant el volum de passatge com la configuració de la trama viària han obligat a descartar els autobusos llançadora com a alternativa principal i a recomanar en canvi l’aprofitament dels altres transports existents al districte de Sant Andreu de Barcelona i al municipi de Santa Coloma de Gramenet, especialment els ferroviaris.

Així, la línia 9 Nord de metro (La Sagrera - Can Zam) i els trens de Rodalies seran les alternatives principals durant el tall, aquests a través de les estacions de Sant Andreu Comtal (R2 / R2 Nord), Sant Andreu Arenal (R3 i R4), La Sagrera - Meridiana (R3 i R4) i El Clot - Aragó (R2 / R2 Nord), junt amb dos serveis especials d’autobús que habilitarà TMB amb la funció d’enllaçar aquests transports ferroviaris i les estacions tancades de la línia 1.

En els gràfics següents es representen els serveis de la línia 9 Nord i les línies de Rodalies R2/R2 Nord, R3 i R4 en relació amb el tram tallat de la línia 1 de metro, d’una banda, i el paper de les dues llançadores de bus per facilitar la utilització dels serveis ferroviaris esmentats.

Image

Image

Els dos serveis complementaris d’autobús (Especial L1 Clot - Fabra i Puig i Especial L1 Onze de Setembre - Fondo) estaran dotats amb vehicles articulats que circularan amb freqüències de 3 minuts i 5 minuts, respectivament, en les hores punta dels feiners. Les llançadores funcionaran amb els mateixos horaris de la xarxa de metro, incloses les nits de servei continuat. Per fer l’enllaç entre el metro i els autobusos especials a primera i última hora, convindrà consultar les primeres i últimes sortides al web de TMB.

L’intercanviador de la Sagrera, punt d’arribada i sortida de nombroses línies de bus interurbanes, es mantindrà en funcionament per a l’enllaç entre les línies 9 Nord, 10 Nord i 5 de metro (que també tindrà un paper rellevant durant el tall, com a segona línia transversal de la xarxa) i les línies R3 i R4 de Rodalies. Serà també un punt de parada de la llançadora de bus Clot - Fabra i Puig.
Àmplia campanya informativa

L’abast i la complexitat de l’actuació han motivat que TMB desplegui des d’avui una campanya d’informació prèvia que inclou cartells en estacions i trens, missatges de megafonia en tota la xarxa de metro i en trens de la línia 1, fullets, clips al sistema MouTV, enviament massiu de correus electrònics a través de JoTMBé, missatges en les pantalles dels autobusos i les parades, anuncis en mitjans de comunicació i missatges en xarxes socials. Les setmanes prèvia i posterior a l’inici dels treballs s’hi afegiran informadors a les estacions afectades, els quals orientaran els usuaris sobre la millor alternativa de què disposaran durant el tall segons el desplaçament que hagin de fer.

La informació sobre els recorreguts alternatius està detallada a la secció d’esdeveniments i avisos del web corporatiu de TMB, amb accés des de la portada. Una altra manera d’obtenir un suggeriment de trajecte recomanat és fer servir l’eina Vull Anar al mateix web i a la TMB App. També els elements de senyalització estàtica situats en l’entorn de les estacions contindran informació sobre els transports alternatius disponibles en cada punt.

Els ajuntaments de Barcelona i Santa Coloma de Gramenet també facilitaran informació a través dels seus canals.
Altres actuacions previstes

D’altra banda, aquest estiu el departament de Territori i Sostenibilitat executarà dues actuacions més en la infraestructura del metro de Barcelona que comportaran suspensions parcials del servei durant cinc setmanes: a la línia 2, entre Paral·lel i Sagrada Família, del 27 de juliol al 30 d’agost, per treballs de millora de les condicions mecàniques de la via, i a la línia 5, entre Can Vidalet i Collblanc, del 29 de juliol a l’1 de setembre, per obres relacionades amb la futura estació d’Ernest Lluch.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Propers talls del metro

Post by metring »

Atenció:

http://ajuntament.barcelona.cat/premsa/ ... est-estiu/

Atenció a mitjans en relació amb la renovació integral de la plataforma de via a la línia 1 de metro: el conseller delegat de TMB i director de la Xarxa de Metro, Enric Cañas, atendrà aquesta tarda els mitjans de comunicació.
La trobada serà al vestíbul central de l’intercanviador de la Sagrera, davant de l’oficina del Punt TMB d’atenció al ciutadà, a les 16.30 hores.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Propers talls del metro

Post by metring »

Placa de formigó nooooo...

https://www.andreuenc.cat/economia/2019 ... o-integral

(Extracte)

La línia 1 de metro, tancada durant 2 mesos de Clot a Fondo per renovació integral

L’obra consistirà en la renovació completa de 9.150 metres lineals de via simple, que actualment està muntada sobre balast i passarà a muntar-se sobre placa de formigó per facilitar el manteniment, amb les fixacions i els drenatges corresponents. A més, se substituiran i ampliaran els aparells de via, es renovarà tota la senyalització ferroviària per accionar els aparells en les noves posicions i se’ls afegiran funcionalitats amb vista a futurs increments d’oferta. En un tram de via pròxim a Santa Coloma s’aplicaran mesures per reduir vibracions.

Addicionalment, s’executaran millores en les estacions com ara la renovació de cambres de baixa tensió, l’ampliació de cambres d’enclavament, la instal·lació de noves línies de peatge i la motorització de portes d’accés. El pressupost global ascendeix a 20 milions d’euros.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Propers talls del metro

Post by Ecomobisostrans »

Image
#L1 de #metro tallada 2 mesos i xapussa amb el servei substitutori, com de costum en els darrers 4 anys !!! I repetim alcaldessa, la que ens espera !!! Per estalviar-se 1 o 2 torns han fet aquesta línia partida que fa perdre molt temps als qui van d'un troç l'altre del tram substituit.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 4837600764
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Diagrama simple de alternativas del bus alternativo

Post by Renfe445 »

metring wrote:Petit off tòpic : he arreglat el missatge, perquè no es visualitzava el tweet, però recomano que llegeixis
viewtopic.php?f=11&t=8011&p=277412&hili ... er#p277412
Gracias Maria José, lo tendré en cuenta para la próxima vez!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Propers talls del metro

Post by metring »

Ningú no diu res de què després de les obres, amb el formigó substituint el balast, serà una llauna de sorollós el tram de la L1? :emprenyat
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Propers talls del metro

Post by metring »

A Twitter l'usuari Òscar Sánchez @oscarsanchezdm ha esmentat un altre tall de la L1 després del d'ara:

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... p=30109100&

Redacció de projecte de renovació de trams de via de Línia 1 entre Santa Eulalia i Clot

A l'enllaç trobareu documents del projecte i d'altres.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Propers talls del metro

Post by Renfe445 »

metring wrote:Ningú no diu res de què després de les obres, amb el formigó substituint el balast, serà una llauna de sorollós el tram de la L1? :emprenyat
Bueno, al menos cuando modernizaron la vía en placa entre Baró de Viver y Santa Coloma ahora es menos ruidoso.
User avatar
oscsanchez6
N5
N5
Posts: 158
Joined: Sunday 17/11/2013 21:15
Location: Barcelona, Catalunya

Re: Propers talls del metro

Post by oscsanchez6 »

M'informen que no hi ha previst cap bus especial pel tall Sagrada Família - Paral·lel de la línia L2. L'alternativa és el bus D50... veurem què passa a primera i última hora, quan la D50 no circula. La campanya informativa pel tall començarà sobre el 17 de juliol (com també començarà la campanya informativa pel tall de la línia L5).

Pel que fa al tall de la línia L1, en breus (no sé si dilluns o abans) hi haurà informadors repartint pamflets informatius a les estacions afectades pel tall.
França451
N9
N9
Posts: 2271
Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contact:

Re: Propers talls del metro

Post by França451 »

Y qué tiene de raro? La D50 ya cubrió el servicio Universitat-Paralel en su tiempo y excepto las franjas que no circulaba cumplió su función. Habría que mirarse lo de los artis en la línea. Por lo demás su fiable frecuencia y su puntualidad, siendo una de las líneas que mejor funcionan de la xarxa, no debería dar muchos problemas. Los tramos que cubran líneas como la D50 o la 47 no deberían ser motivo de queja salvo en las franjas donde la línea no circula.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Propers talls del metro

Post by metring »

https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... ssion=true


Un document intern prepara la plantilla del metro per als retrets sobre els talls estivals

Explica com respondre a comentaris dels usuaris com "no heu avisat del tall"

Adrià Lizanda 26.06.2019 23.01 h.

Afrontar el tall estival de l'L1 i l'L2 serà un repte per als usuaris habituals d'aquestes línies, especialment de l'L1. El tall del servei començarà el 29 de juny i acabarà el 30 d'agost, dos mesos després, i afectarà el tram comprès entre Clot i Fondo. Un document intern distribuït als treballadors de TMB a què ha tingut accés el TOT Barcelona informa la plantilla de totes les alternatives de transport perquè puguin respondre millor als usuaris. Fins i tot els prepararà per a retrets i preguntes incòmodes dels afectats, avançant-se a les queixes veïnals que han començat a aflorar. Aquest diari ja va avançar a l'abril el tall de l'L1 aquest estiu, del que l'empresa metropolitana no ha informat fins al juny.

Per justificar que l'obra duri dos mesos, els treballadors hauran d'explicar que fer la intervenció en dues fases l'allargaria un mes extra –perquè cada una duraria un mes i mig–, i a més hauran de defensar que no es pot fer l'obra durant la pausa nocturna del servei perquè no hi hauria temps suficient. També s'hauran de construir tres pous per extreure 30.000 m3 de balast –la grava que omple les vies–, que serà substituït per formigó. Finalment, els canvis d'agulla nous que s'instal·laran a Sagrera i Torras i Bages hauran de ser provats "íntegrament".

El document posa en situació els treballadors i els dona exemples de respostes a preguntes que els usuaris els puguin fer, com ara "per què han tallat un tram tan gran?". A aquesta hauran de respondre amb els detalls de la intervenció, que afectaran més de 9 quilòmetres de via. Altres comentaris per als quals l'escrit prepara els treballadors són "no heu avisat del tall", a la qual cosa hauran de contestar enumerant tots els canals que ha utilitzat TMB per informar-ne.

Un altre dels retrets per als quals TMB consciencia els empleats és "per què sempre es fan talls a l'agost o a l'estiu". La resposta que proposa als treballadors és que "els talls de metro es fan a l’estiu per minimitzar l’impacte als usuaris". !Per norma general, a l’estiu i sobretot a l’agost, els usuaris de la xarxa de metro es redueixen considerablement", recorda.

Fonts oficials de l'empresa justifiquen el document amb la necessitat de suport als treballadors, que "poden rebre requeriments d'usuaris" i han de disposar de dades suficients per respondre. "Es fa perquè tinguin la informació a mà", sostenen, alhora que recorden que tots els detalls dels talls i dels transports alternatius estan disponibles a la pàgina web de TMB. A més, indiquen que durant la implantació de la nova xarxa de bus es va enviar un document similar als treballadors. També precisen que està dirigit al personal dels Punts TMB, dedicats a donar informació als passatgers; al del servei d'atenció telefònica, atenció al client i als empleats que estan en contacte amb usuaris de l'L1.

Com replicar les crítiques sobre els busos llançadora

L'escrit de TMB també posa de relleu la importància de justificar als passatgers per què s'han dissenyat dos busos llançadora substitutoris en comptes d'una única línia entre Clot i Fondo. "Està sent un punt important de crítiques a xarxes socials", admet el document. L'explicació que hauran de donar és que cada metro que surt de Sagrera cap a Navas porta entre 500 i 600 viatgers i es necessitarien busos articulats cada 30 segons per assumir aquesta capacitat. Això, continua el document, "significaria més de 80 busos per a tot el recorregut coincident amb el tram d'estacions afectades". Tants vehicles bloquejarien la circulació, conclou el document.

L'escrit insisteix en el discurs oficial de l'empresa, que insta els usuaris a utilitzar el servei de Rodalies perquè TMB no pot assumir la quantitat de passatgers que utilitzen el tram tallat de l'L1, que suposen entre 60.000 i 90.000​ validacions diàries a l'estiu en aquest tram. La companyia també recomana l'ús de l'L9 i 10 nord per arribar a la Sagrera des de Santa Coloma o Fondo.

L'últim bus i l'últim metro podrien no coincidir

Al mateix document avisen els empleats que "no es garanteix la connexió entre l'últim bus i l'últim metro", cosa que podria perjudicar els passatgers que vulguin agafar el metro a Clot per la nit. Els dies feiners i festius els busos especials que cobriran el trajecte Fabra i Puig-Clot acabaran el servei a les dues de la matinada. El metro fa l'últim servei a la mitjanit. Fonts oficials de TMB insten els usuaris a consultar els horaris a través d'internet.

Image

Freqüències de pas dels autobusos especials al juliol. | TOT Barcelona

Image
Freqüència de pas dels busos llançadora a l'agost. | TOT Barcelona

Alternatives a l'L1
"Preguntarem el trajecte que vol fer l'usuari i li donarem la millor alternativa de transport", diu el document distribuït entre el personal. Les alternatives a l'L1 que el document intern explica als treballadors són:

- L5, L9 o L10 nord a Sagrera

- L9 nord a Fondo; o L9 nord o L10 nord a Onze de Setembre per enllaçar amb el bus especial

- Bus 62, que passa per Navas, La Sagrera, Fabra i Puig i Torras i Bages

- Bus H8, que va a La Sagrera

- V31, que circula per Onze de Setembre, Sant Andreu, Torras i Bages i Trinitat Vella

- Nitbus: N3, que passa per Clot, Navas, La Sagrera, Fabra i Puig i Trinitat Vella; i N9, que va per Clot, Navas, La Sagrera, Sant Andreu, Torras i Bages, Trinitat Vella, Santa Coloma i Fondo

- Rodalies: R3 i R4, que fan el recorregut Rambla Just Oliveres-Sants-Catalunya-Arc de Triomf-La Sagrera-Sant Andreu; i R2 i R2 nord, que van de Clot a Sant Andreu Comtal

Alternatives a l'L2
Pel que fa al tall que patirà l'L2, que deixarà sense servei el tram comprès entre Paral·lel i Sagrada Família del 27 de juliol al 30 d'agost, l'empresa també dona informació als treballadors sobre les alternatives perquè puguin contestar les peticions dels usuaris. Tot i així, la intervenció depèn del departament de Territori i Sostenibilitat i no de TMB.

- L3 per enllaçar amb Paral·lel

- L1 a Universitat

- L5 a Sagrada Família

- L3 i L4 per enllaçar a Passeig de Gràcia

- El bus D50, que va d'Universitat a Sagrada Família, però que no passa per Monumental

- H16, que circula entre Sant Antoni i Passeig de Gràcia

- H12: d'Universitat a Monumental

- Nitbus: N3 de Sagrada Família a Universitat, N6 de Passeig de Gràcia a Paral·lel i N9 de Sagrada Família a plaça Catalunya

Alternatives a l'L5
L'L5 tindrà també un tall entre Can Vidalet i Collblanc, que servirà per avançar en l'estrena de la futura parada d'Ernest Lluch. L'obra també la lidera Territori i Sostenibilitat i comportarà deixar fora de servei la parada veïna, Pubilla Cases. El servei alternatiu que TMB trasllada als treballadors és:

- Bus especial

- De Collblanc a Pubilla Cases: el bus LH2 i el 157.

- Can Vidalet: bus LH1 i 157
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Propers talls del metro

Post by metring »

https://beteve.cat/mobilitat/obres-l1-m ... ssion=true

El temps de trajecte alternatiu a l’L1 triplica l’habitual amb el metro

Les obres al tram de l'L1 entre Clot i Fondo, que s'allargaran fins al 30 d'agost, obliguen els viatgers a buscar rutes alternatives
Laura Oliver

Les rutes alternatives dissenyades per TMB per cobrir el tram en obres entre Clot i Fondo són més lentes que el recorregut amb metro. Tres equips de betevé han sortit al carrer a fer la prova amb l’ajuda d’un cronòmetre.

El trajecte habitual amb l’L1 des de Trinitat Vella fins a Universitat, sense les obres, comprèn 12 parades i el temps necessari per fer-lo és de 22 minuts i 25 segons.

Bus llançadora: 55 minuts i 39 segons
Des d’aquest dissabte, fer el recorregut amb la Línia 1 del metro no serà possible a causa de les obres per millorar-ne les vies. Una de les alternatives que proposa TMB per arribar fins al centre de la ciutat és un servei gratuït de bus llançadora, criticat pels usuaris.

Des de la Trinitat Vella, cal agafar un autobús fins a Onze de Setembre, i des d’allà cal caminar uns 15 minuts per agafar un altre bus a Fabra i Puig que porta fins a la parada del Clot. Llavors, s’ha d’agafar la Línia 1 del metro i fer un trajecte de sis parades fins a Universitat. En total, aquest recorregut és de 55 minuts i 39 segons, més del doble a l’habitual amb el metro.

Rodalies Renfe: 1 hora 8 minuts i 52 segons
Una altra alternativa plantejada per TMB és el servei de Rodalies de Renfe. En aquest cas, a Trinitat Vella cal pujar a un autobús llançadora fins a Sant Andreu Comtal. Des d’aquest punt, l’opció és agafar la Línia R2 de Rodalies fins al Clot. Finalment, cal pujar al metro fins a Universitat. Aquest és el trajecte més lent: cal destinar-hi 1 hora 8 minuts i 52 segons.
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Propers talls del metro

Post by albert28 »

Demà veure'm el pollastrot que es lia....
Sembla han hagut parcials per PMR Glòries-Clot.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Era de esperar.

Post by Renfe445 »

betevé wrote:El temps de trajecte alternatiu a l’L1 triplica l’habitual amb el metro

Les obres al tram de l'L1 entre Clot i Fondo, que s'allargaran fins al 30 d'agost, obliguen els viatgers a buscar rutes alternatives
Laura Oliver

Les rutes alternatives dissenyades per TMB per cobrir el tram en obres entre Clot i Fondo són més lentes que el recorregut amb metro. Tres equips de betevé han sortit al carrer a fer la prova amb l’ajuda d’un cronòmetre.
Esto es como decir "pintamos casas a domicilio" o "El Drogas reconoce que consumió sustancias psicotrópicas". ¿Qué se pensaban, que iba a ser igual o más rápido el trayecto?

Los trenes van a velocidades que son impensables en un autobús en superficie, con tráfico, semáforos y giros cerrados. Sí, se podrían optimizar los servicios de reemplazo, pero nunca igualarán la agilidad del metro. También la información, se podría optimizar mejor la información de alternativas de refuerzo al servicio de reemplazo, pero lo mismo, no igualarás la eficacia del metro.

Y es curioso el refuerzo de Clot a Glòries dedicado a PMR. Hay que valorar este movimiento.
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Propers talls del metro

Post by albert28 »

albert28 wrote:Demà veure'm el pollastrot que es lia....
Sembla han hagut parcials per PMR Glòries-Clot.
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Era de esperar.

Post by albert28 »

Renfe445 wrote:
betevé wrote:El temps de trajecte alternatiu a l’L1 triplica l’habitual amb el metro

Les obres al tram de l'L1 entre Clot i Fondo, que s'allargaran fins al 30 d'agost, obliguen els viatgers a buscar rutes alternatives
Laura Oliver

Les rutes alternatives dissenyades per TMB per cobrir el tram en obres entre Clot i Fondo són més lentes que el recorregut amb metro. Tres equips de betevé han sortit al carrer a fer la prova amb l’ajuda d’un cronòmetre.
Esto es como decir "pintamos casas a domicilio" o "El Drogas reconoce que consumió sustancias psicotrópicas". ¿Qué se pensaban, que iba a ser igual o más rápido el trayecto?

Los trenes van a velocidades que son impensables en un autobús en superficie, con tráfico, semáforos y giros cerrados. Sí, se podrían optimizar los servicios de reemplazo, pero nunca igualarán la agilidad del metro. También la información, se podría optimizar mejor la información de alternativas de refuerzo al servicio de reemplazo, pero lo mismo, no igualarás la eficacia del metro.
A ver si esto lo toman como ejemplo de lo que se gana un tranvía va autobuses que tiene cierta similitud con el metro
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”