Alguns videos interessants
- uriol108
- N8
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Re: Alguns videos interessants
Una maqueta de trens gegant, hi ha models de gairebé tot Europa : és en alemany pero es poden posar els subtitols traduïts automàticament :
L'exemple que tothom hauria de seguir
La megafonia antiga de Wiener Linien (a més es que estaba unificada per bus/metro/tramvia, el mateix format, mateixa melodia, mateixa persona). Es diuen totes les correspondències, i si a una estació paren moltes línies de bus com a Kagran, les diu totes!
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N6
Quins monstre són els trens nord-americans en especial el Amtrak EMPIRE BUILDER que el seu viatge dura tres dies, m'agradaria anar amb un tren d'aquest.
- genissimon
- N10
Doncs no et miris el Canadian (Toronto-Vancouver) de Via Rail Canada. 4 dies/4 nits.Railjet OBB wrote:Quins monstre són els trens nord-americans en especial el Amtrak EMPIRE BUILDER que el seu viatge dura tres dies, m'agradaria anar amb un tren d'aquest.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
-
- N6
Interessantgenissimon wrote:Doncs no et miris el Canadian (Toronto-Vancouver) de Via Rail Canada. 4 dies/4 nits.Railjet OBB wrote:Quins monstre són els trens nord-americans en especial el Amtrak EMPIRE BUILDER que el seu viatge dura tres dies, m'agradaria anar amb un tren d'aquest.
- uriol108
- N8
Tres nois competeixen a veure qui arriba primer des-de el Palau de Buckingham fins a la Torre Eiffel, dos d'ells viatgen en avió i un d'ells en Tren EuroStar, qui arribarà primer ?
-
- N6
Algú dels veterans del forum recorda aquestes proves de tramvies per la Diagonal Sud a l'any 97?
Fantástico este video. Ahora las fotos cobran vida y podemos verlo en video.Railjet OBB wrote:Algú dels veterans del forum recorda aquestes proves de tramvies per la Diagonal Sud a l'any 97?
Por cierto, los Combino tienen más clase que los Citadis.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Jo hi vaig pujar a tots dos models. El trajecte tenia un preu simbólic de 25 pessetes.Railjet OBB wrote:Algú dels veterans del forum recorda aquestes proves de tramvies per la Diagonal Sud a l'any 97?
-
- N6
En el video expliquen que era una prova pilot per recuperar el tramvia i al final el tramvia va tornar a la Ciutat de Barcelona.Kane_84 wrote:Jo hi vaig pujar a tots dos models. El trajecte tenia un preu simbólic de 25 pessetes.Railjet OBB wrote:Algú dels veterans del forum recorda aquestes proves de tramvies per la Diagonal Sud a l'any 97?
Si, ja es parlava d'un tramvia que faria un recorregut Maria Cristina-Esplugues-Cornellà, que es el que ara es coneix com a Trambaix. De tota manera, en aquella época no hi havia tant accés a informació com avui i no vaig saber quan començarien les obres de la línia sencera. Així que, quan al cap d'un temps es va treure el tramvia i a la zona no es veien obres, vaig pensar que ho havien deixat correr... fins que uns anys més tard, a principis de 2002 es van començar per fi a veure les obres del Trambaix.Railjet OBB wrote: En el video expliquen que era una prova pilot per recuperar el tramvia i al final el tramvia va tornar a la Ciutat de Barcelona.
Pos si, classe...
Los Combino de la época se rompían por la mitad, literalmente...Renfe445 wrote:Fantástico este video. Ahora las fotos cobran vida y podemos verlo en video.Railjet OBB wrote:Algú dels veterans del forum recorda aquestes proves de tramvies per la Diagonal Sud a l'any 97?
Por cierto, los Combino tienen más clase que los Citadis.
https://transport.cat/viewtopic.php?f=2 ... ombinogate
-
- N6
Akita Nairiku Line + Tambo Art de Dotaku.
- uriol108
- N8
Mireu com se les empesquen a Amsterdam per retirar un convoi de Metro Avariat :
-
- N6
Re: Imatges per a la història
Video dels FCC (FGC) del 1972 del canal de Youtube José Luis García.
Per si us avorriu durant el confinament, us poso uns quants vídeos del meu viatge pel Transiberià ara fa un any i mig
Mercaderies a Tayga, Sibèria
Mercaderies a Tayga, Sibèria
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor
-
- N6
Cab Ride ES Manresa - L'Hospitalet de Llobregat (Línea R4 Rodalies de Catalunya)
BAM, Baikal Amur Magistral, 4.200 km. L'altre Transiberià
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...