D'Estació de França no es pot accedir a la línia de Manresa per la Meridiana. El tren hauria d'anar per Clot, Sant Andreu i col·lar-se com pugui pel ramal de les aigües.Renfe445 wrote: ↑Friday 13/12/2019 22:59 I no es podria fer una línia circular d'alta freqüència que tingui un punt de descans en alguna estació com la de França, quelcom així:
Estació de França
Sagrera Meridiana
St. Andreu Arenal
Torre Baró
Montcada Bifurcació
Montcada Manresa
Montcada Santa Maria
Cerdanyola del Vallès
Cerdanyola Universitat
Sant Cugat
Rubí
El Papiol
Molins de Rei
Sant Feliu
Sant Joan Despí
Cornellà
L'Hospitalet
Sants
Passeig de Gràcia
Estació de França
La idea és crear un "Ringbahn".
El trajecte que va en sentit horari el podem marcar "per Passeig de Gràcia" i l'antihorari "per Sagrera". A més, aprofita l'abast de "la tarifa plana metropolitana" excepte l'estació de Rubí.
I com que se suposa que és una línia d'alta freqüència es podrien reorganitzar serveis passants per tal que siguin més curts, és a dir, que acabin en una cèntrica tipus Sants per canviar a metro. No creieu?
Penso que si ha d'haver alguna cosa de l'estil, és millor que sigui totalment circular ja sigui pel túnel actual o per un de nou. I alguna de les línies del nord partir-la per arribar a EDF.