Robatoris i validacions al metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Ops!

Post by JaMiRo! »

En un lugar de Suecia, de cuyo nombre no quiero acordarme...

:festa

PD: el wefer no trigarà gaire a passar el motxo...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Serie600
N7
N7
Posts: 525
Joined: Tuesday 26/07/2005 23:57

Re: Ops!

Post by Serie600 »

Hola:
JaMiRo! wrote:En un lugar de Suecia, de cuyo nombre no quiero acordarme...

:festa

PD: el wefer no trigarà gaire a passar el motxo...
Si us plau.... no :master

Sal.lutacions:

Serie600
josep_serre
N9
N9
Posts: 2158
Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contact:

Post by josep_serre »

Em confirmen per una altra banda que quan es paga amb targeta de crèdit s'ha de demanar DNI o el PIN si es un sistema automàtic, per tant l'autovenda antiga del metro i els peatges vulneren la llei.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

entfe001 wrote: Per cert, al vestíbul d'Encants no hi ha intèrfon d'informació. Només n'hi ha un d'auxili, ubicat a l'autovenda petita de targetes de crèdit. Hauré de generar una alerta per un abonament que no funciona?
Quan no hi ha una altra cosa, el SOS val per tot. De fet no es una alarma, connecta amb el CTC igualment pero amb preferencia. A mi em va passar a Sarria que vaig anar al lavabo i mentre la tapa es baixava va sortir un bon raig d'aigua en horitzontal que em va mullar els pantalons ben mullats. Llavors jo vaig avisar pero com que l'interfono ordinari no funcionava ho vaig haver de fer amb el SOS.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

josep_serre wrote:Em confirmen per una altra banda que quan es paga amb targeta de crèdit s'ha de demanar DNI o el PIN si es un sistema automàtic, per tant l'autovenda antiga del metro i els peatges vulneren la llei.
No tan antiga... De fet, jo encara no he trobat cap MAE que m'el demani, el PIN (val a dir que acostumo a comprar les T10 en les mateixes 2 o 3 estacions, sempre... això quan no les compro al kiosk de premsa)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Pujo el tema per posar una carta d'un lector de La Vanguardia , relacionada amb les validacions de les T-10:

De interés para usuarios de TMB

19/03/2007 | Actualizada a las 13:00h
J. RAMON PETIT RUIZAGUIRRE, Barcelona | Recientemente la tarjeta T10 que presenté al revisor del metro fue considerada no válida. Sin embargo, yo no me había colado: el problema había sido de las maquinitas de validación o de algún defecto de la tarjeta.

Según el revisor la última validación era del día anterior: dos validaciones en la misma hora y minuto (la máxima precisión que alcanzan). Yo sabía que esto era incorrecto porque iba solo como siempre cuando regreso del trabajo. Y esto según el registro magnético, porque en cambio sólo figura una validación impresa, lo cual es muy improbable. ¿Por qué no se imprimirían las dos validaciones si lo normal es que se usase la misma máquina?.

De manera que algo había ido mal ese día o el día anterior, o ese día a consecuencia de algo que pasó el día anterior. El caso es que la tarjeta tenía saldo y la puerta se abrió. Pero esta gente no se para en bardas ni se molesta en examinar sutilezas, este tipo de cosas se han simplificado hoy en día gracias a las máquinas.

Me pusieron una multa, alegué por escrito y mi alegación fue desestimada con un modelo normalizado que tienen para estos casos. Me amenazan con denunciarme ante la autoridad competente y con una multa de hasta 600€ si no les pago 40€ ahora. Pura coacción para que uno olvide sus derechos más elementales: hasta pretenden que pague una multa por un problema suyo.

Está claro que su razonamiento es: como hay mucha gente que se cuela vamos a pasar por alto que los inocentes también existen. Los usuarios no deberíamos aceptar que los funcionarios de TMB nos puedan pedir el billete hasta que no nos den la posibilidad de demostrar nuestra honradez.

Con TMB uno puede ser tan honrado como quiera pero no tendrá ninguna oportunidad de demostrarlo. En la tarjeta de transporte no se registra ni el segundo ni la máquina concreta en que se valida. ¿Por qué será?. Si alguna de estas máquinas no funciona correctamente (y los usuarios del metro sabemos mejor que nadie que todas las máquinas son susceptibles de funcionar incorrectamente) el cliente está expuesto a que lo consideren un saltador de vallas por simple fundamentación tecnológica: lo dicen las máquinas y nunca se equivocan.

Y también procuran que no puedan revelar otra verdad: que a veces fallan. Si no tenemos unas garantías mínimas y en tanto no las tengamos ellos tampoco deberían tener derecho a exigirnos presentar los billetes a los revisores.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

O sigui, que va passar la targeta un cop ell sol i li va marcar 2 viatges? I perquè no es queixa al cap d'estació de la incidencia? Aqui hi ha moltes coses que no acabo de veure molt clares.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
alex86bcn
N5
N5
Posts: 111
Joined: Tuesday 13/06/2006 3:56
Location: Pels voltants d'Hospital Clinic

Post by alex86bcn »

Hospital Clinic, vestibul Urgell Rosello. 3 canceladores sense funcionar. Pubilla Cases vestíbul Solanic I riera MAES antigues que no accepten tarjeta.Barreres antigues, i fins fa ben poc, amb un espai entre maquina i paret que hi passava una persona tranquilament (de fet, el vaig der servir més d'un cop per problemes amb la T-Jove, ja que en aquesta estació no hi ha gairebé personal a les 9:30 de la nit, o ha desaparescut...al menys en el vestibul Solanic I Riera...que com a molt, el seu unic personal es un agent d'informació INCOMPETENT! que esta més temps a fora que al vestíbul)
Collblanc vestibul Sant Ramon, 6 barreres tarifàries, de les qual nomes 1 o 2 son aptes per a la sortida, aixo si una de les dues no es queda atrancada i es que sempre oberta
Bac de Roda, canceladores de l'andana Paral·lel, hi ha una maquina que porta al menys desde el septembre sense funcionar...i logicament no hi ha personal a l'estació
Només 3 exemples de les estacions que més faig servir...

I quina lògica té que per comprar-me un titol de transport tingui que agafa el transport public per anar a un CIA? bitllet senzill + Tjove???? Sincerament...senyors TMB si automatizem, automatizem be collons!!!! :evil: :evil:
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

Avui m'he trobat un control de bitllets a l'estació d'Urquinaona cap a les 19h aprox.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”