Jo crec que la decisió d'incloure línies interurbanes de la Generalitat es fa segons si volen les operadores o els ajuntaments, perquè sinó no s'entén. A Montcada, per exemple, crec que hauria estat necessari representar totes les línies de Sarbus, Sagalés i, sobretot, Font, ja que Montcada forma juntament amb Ripollet i Cerdanyola un àmbit funcional complet i les línies de Font són un tant fantasma que no tene presència a Google Maps.
De tota manera, la meva opinió personal és que de fer aquests plànols se n'hauria d'encarregar l'ATM que es qui engloba tots els transports integrats i fer-ho amb tots els municipis de la RMB. D'aquesta manera no tindríem aquestes situacions amb plànols a mitges i desinformació.
uriol108 wrote: ↑Thursday 03/12/2020 14:28
Veig que el bus nocturn N-80 ja no para per Badalona, a Montgat ja enfila la Autopista C-32 i fins a Barcelona, abans recordo que deixava baixar passatge a Badalona, que entrava pel que era l'antiga N-II, però ara ni això, els que vulguin anar de Mataró a Badalona a la nit com ho han de fer ?
Pel que fa a la N80, es pot baixar a Badalona si es ve des de Mataró en sentit Barcelona o pujar en sentit Mataró però no fer trajectes entre Barcelona i Badalona, restricció que s'aplica fins a Montgat.