Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
ahir dia 17/06/2006 va ser dut a Can Boixeres la composició M1033-r1309-1035 per ser desguaçada, degut a que als dipòsits de Vilapicina ja no els era possible mantenir més trens per manca d'espai.
Mes amunt algú deia que portava 3 dies agafant la linia 5 i no li tocava cap 1000, has de fer el meu sistema, casi sempre funciona, jo cuan agafo el metro per anar a treballar, haic d'agafar la Linia 5 a Hospital Clínic, doncs tu baixes a l'andana, i esperes a que arrivi un tren, si es un 1000 l'agafes i si es un 5000 tesperes, aixi fins que hagin pasat 3 trens, normalment sempre a acabat pasant un 1000, o sigi que de moment a mi sempre m'ha funcionat!
Home, Serie-1000, ja, és un bon sistema, je je... però és que jo necessitava en aquests casos el Metro com a transport ràpid, no podia anar deixant passar trens
El LLOP wrote:ahir dia 17/06/2006 va ser dut a Can Boixeres la composició M1033-r1309-1035 per ser desguaçada, degut a que als dipòsits de Vilapicina ja no els era possible mantenir més trens per manca d'espai.
RIP M1033
Per cert, és visible? Vull fotografiar la mort d'una 1000...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Seria possible poder recuperar alguna placa de serie?.... De manera legal.... en primera instancia, es clar.
L'altre dia (tinc el meu desfasse temporal particular) vaig agafar dos dies seguits (mira, ara que m'adono.... no, ara no el corrigeixo) la composicio que tenia el R-1313. Mes que res perque per cassualitat vaig pujar a aquest remolc dos dies seguits.