3000 L5
Re: 3000 L5
el tren de personal és el tren que surt darrere de l'últim tren de passatge (que surt a les 24:00h dels finals de línia).
Re: 3000 L5
Però, ja s'hi pot estar?El LLOP wrote:el tren de personal és el tren que surt darrere de l'últim tren de passatge (que surt a les 24:00h dels finals de línia).
Si ja ha pasat l'últim tren amb passatge, desallotgaran l'estació.
Crec que a l'únic lloc on es podria caçar-lo, és a Vilapicina.
Suposadament el tren de personal sortirà d'Horta, i el 3000+3000 sortirà de Vilapicina, abans que arribi el de personal, el 3000 hauria d'estar a la via de cotxera esperant.
Pot ser així??
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: 3000 L5
No el pots agafar. El personal d'estació t'haurà fet fora de la mateix abans que l'agafi.
Re: 3000 L5
no et poden fer fora fins que no arribi l'últim tren de passatge per l'altre via.
Re: 3000 L5
Ja ho soposaba, ara bé, si algú va a Sants-Estació L5, per veure la maniobra, es quedarà amb les ganes.El LLOP wrote:no et poden fer fora fins que no arribi l'últim tren de passatge per l'altre via.
De totes maneres, jo no hi puc anar, haig de matinar
Aquest 3000 és el 3045-3048.
Encara en falten 3 més per arribar reformats.
Sempre segueixen la mateixa operativa i hora quan traslladen un 3000 cap a Sant Gennís?
Si es així, el següent cop, intentaré anar-hi, si puc.
Ja ho podrien fer un Dissabte a la nit
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: 3000 L5
els trens acoblats es fan circular darrere dels trens regulars de la línia per no repercutir en el servei en cas d'incidència. Des de fa temps, això no es possible en dissabte.
Re: 3000 L5
Ja, lo del Dissabte era una fantasia.El LLOP wrote:els trens acoblats es fan circular darrere dels trens regulars de la línia per no repercutir en el servei en cas d'incidència. Des de fa temps, això no es possible en dissabte.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: 3000 L5
el que sí es possible en dissabte ( i que ja ha passat) es el transport pels seus propis mitjans d'un tren sèrie 3000 fins a les cotxeres de Vilapicina, encara que no es gens corrent perquè es prefereix fer-ho entre setmana i no deixar el tren destorbant tot el cap de setmana a Vilapicina.
Re: 3000 L5
Quina pena que només hi hagi una foto en què hi hagi un 3000 en la L5 (vale), però en proves , jo l'he comprès així, però podria haver una en què hi hagi gent, fent un viatge regular.
Clar, un 5% dels casos és que hi hagi un 3000 i que també hi hagi un "fotero" .
L'altre 95%, no .
Clar, un 5% dels casos és que hi hagi un 3000 i que també hi hagi un "fotero" .
L'altre 95%, no .
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: 3000 L5
Sí, que hi hagi un forero, que passi un 3000 per la L5 i que el forero tingui càmera. Ho dic perquè, cap allà l'any 1993, vaig fer un viatge en 3000 entre Diagonal i Sagrera, però esclar, no duia càmera, ni tenia encara mòbil... Per aquell temps no sé quin problema de manca de material van tenir, que van circular un parell de composicions 3000 (sota catenària convencional, "of course") per la L5 durant uns mesos. I és l'única vegada que s'han vist (que jo sàpiga) 3000s en funcionament per aquella línia. També he tingut algun avistament curiós de 3000s per la L2, però en aquest cas es tractava de circulacions de servei. Però per mi, l'època més interessant de la L5 va ser al principi, quan es van barrejar els 600, els 300C i els 1000 (tot i que per a FCMB va ser un enorme maldecap...).
Re: 3000 L5
Clar. Però et felicito per caçar un 3000 a la L5 malgrat que no tinguis càmera .WMD626 wrote:Sí, que hi hagi un forero, que passi un 3000 per la L5 i que el forero tingui càmera. Ho dic perquè, cap allà l'any 1993, vaig fer un viatge en 3000 entre Diagonal i Sagrera, però esclar, no duia càmera, ni tenia encara mòbil... Per aquell temps no sé quin problema de manca de material van tenir, que van circular un parell de composicions 3000 (sota catenària convencional, "of course") per la L5 durant uns mesos. I és l'única vegada que s'han vist (que jo sàpiga) 3000s en funcionament per aquella línia. També he tingut algun avistament curiós de 3000s per la L2, però en aquest cas es tractava de circulacions de servei. Però per mi, l'època més interessant de la L5 va ser al principi, quan es van barrejar els 600, els 300C i els 1000 (tot i que per a FCMB va ser un enorme maldecap...).
frankrodriguez.net
signatura
signatura
I algú no se li va ocórrer "3000 L4"???
A què et refereixes quan dius "degut al seu traçat"?El LLOP wrote:Suposo que seria quan li estaven fent les proves per donar-lo d'alta ja que abans aquestes proves sempre es feien a la L5 degut al seu traçat
I no ho podrien haver provat a la L4? Com que aquesta té unes giragonses "de muntanya russa" li aniria bé per provar, dic jo...
Perdó si faig tard en fer la qüestió.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: I algú no se li va ocórrer "3000 L4"???
Suposo que es refereix a les rampes entre Horta i Vall d´Hebron, que deuen ser les més fortes de la xarxa.Renfe445 wrote:A què et refereixes quan dius "degut al seu traçat"?El LLOP wrote:Suposo que seria quan li estaven fent les proves per donar-lo d'alta ja que abans aquestes proves sempre es feien a la L5 degut al seu traçat
A més, hi ha un bon nombre d´estacions amb diferents tipus de configuració d´andanes (cinc estacions amb andana central i quatre amb andana lateral intercalades entre Sagrera i Vall d´Hebron), i la corba més tancada de la xarxa (Sagrera-Congrés).
La L4 no és ni molt menys tant muntanya russa com la L5.I no ho podrien haver provat a la L4? Com que aquesta té unes giragonses "de muntanya russa" li aniria bé per provar, dic jo...
Perdó si faig tard en fer la qüestió.
Re: I algú no se li va ocórrer "3000 L4"???
La zona Horta-Vall d'Hebron no existia quan van arribar els 3000's. La zona de proves era el tram Sants-Estació - Diagonal precissament per ser pla, recte i amb bona visibilitat. Per cert, les pujades i baixades entre Guinardó i Joanic no han d'envejar res a la línia 5.437.001 wrote:
Suposo que es refereix a les rampes entre Horta i Vall d´Hebron, que deuen ser les més fortes de la xarxa.
A més, hi ha un bon nombre d´estacions amb diferents tipus de configuració d´andanes (cinc estacions amb andana central i quatre amb andana lateral intercalades entre Sagrera i Vall d´Hebron), i la corba més tancada de la xarxa (Sagrera-Congrés).
La L4 no és ni molt menys tant muntanya russa com la L5.I no ho podrien haver provat a la L4? Com que aquesta té unes giragonses "de muntanya russa" li aniria bé per provar, dic jo...
Perdó si faig tard en fer la qüestió.
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: 3000 L5
Yo tengo una foto de un 3000 en can boixeres en el cual el frontal se le ve hasta el número de turno 517...
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: 3000 L5
https://eltranvia48.blogspot.com/2016/1 ... 0.html?m=1
Si os miráis este artículo, lo veréis, junto a un 300
Si os miráis este artículo, lo veréis, junto a un 300
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Re: 3000 L5
De fet, si no vaig errat, els 3000 tenien la base a Can Boixeres fins que, uns anys més tard, es van obrir les cotxeres de Sant Genís, no?
El metro de Barcelona amb motoristes!