A veure ja m'ha quedat clar perquè ha sigut el problema pero jo he pagat per poder fer aquest viatge necessari (per exemple a VNG) i no penso haber desperdiciat el diner (ja per la proxima ho validare a BCN). El que busco es una solució com l'ha que he dit de canviar la zona de 1a validació. (A la tarja posa que es la zona: "61" no se que significarà).albert28 wrote: ↑Monday 29/06/2020 16:14Crec que això no és possible.El Yisus 712 wrote: ↑Monday 29/06/2020 15:42 Hola. Tinc una T Usual de 4 zones i l'he validat a Cerdanyola per priemra vegada i no a Bcn i ara no em deixa anar per exemple a Vilanova Geltrú o Pineda de Mar (Osigui Garraf i Maresme de 4 zones pero per exemple St.Celoni o Vilafranca si). Algu em podria donar una solució? Com per exemple canviar-la de zona de 1a validació...
Al validar-la a Cerdanyola és la zona 2C i un bitllet de 4 zones pots:Que Cerdanyola es compti com zona 1 si fas recorreguts dins de la regió metropolitana però fora d'aquesta zona es conserva la 2.
- Sitges (Zona 3A): 2C-1-2A-3A (4 zones) SI
- Vilanova (Zona 4A): 2C-1-2A-3A (5 zones) NO
- Pineda de Mar (Zona 4E): 2C-1-2E-3E-4E (5 zones) NO
- St Celoni (Zona 4G): 2C-2D-3D-4F (4 zones) SI
- Vilafranca (Zona 4B): 2C-2B-3B-4B (4 zones) SI (això ho deixen perquè tens la R8 que et permet evitar passar per la zona 1, tot i que si passes per BCN ningú dirà res)
Si m'equivoco que algú m'ho digui...
PD: he esborrat el missatge del fil Bitllets Rodalies i ATM
Per cert si tu compres una de 1 zona a Cerdanyola pots anar a Sabadell o Palau Solita P. per exemple.
A veure si algú m'ajuda ja que no es comode estar 3 minuts parlant amb el conductor per deixarme entrar...