Transport de mercaderies entre Europa i la Xina
-
- N6
- Posts: 299
- Joined: Friday 20/05/2011 20:27
Re: Transport de mercaderies entre Europa i la Xina
Hoy ha salido el tren de vuelta Madrid-Yiwu. Parte de la carga viaja en contenedores alemanes especiales para soportar las bajas temperaturas rusas y que el vino y el aceite que contienen no se estropee. Se espera reducir en dos días el tiempo de trayecto respecto del de ida.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Transport de mercaderies entre Europa i la Xina
Seguir llegint:El País wrote:El tren Madrid-Yiwu circula a medio gas
La línea férrea más larga del mundo trae toneladas de productos de China, pero no consigue llenarse en el viaje de vuelta
Ana Carbajosa
[...]
Desde que los políticos cortaran la cinta y se hicieran la foto en la estación de Abroñigal ha finales de 2014, han arribado a Madrid 39 trenes cargados desde China y han vuelto apenas ocho, según confirma Timex, la empresa que gestiona las mercancías del tren. El último salió esta misma semana rumbo a Yiwu. Transportar mercancías por ferrocarril es más rápido (21 días) que hacerlo por barco (35-40 días), pero es también más caro. Si un contendor de tren puede costar unos 2.000 euros; uno en barco oscila en torno a los 1.300 euros.
http://economia.elpais.com/economia/201 ... 46055.html
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Fill d'oculista
[quote=""Periodista" inepte"][...] en la estación de Abroñigal ha finales de 2014 [...][/quote]
Re: Fill d'oculista
[/quote]Javi M wrote:[quote=""Periodista" inepte"][...] en la estación de Abroñigal ha finales de 2014 [...]
A la versió web del Vía Libre també hi han diverses errades ortogràfiques... tela marinera. Va,
Re: Transport de mercaderies entre Europa i la Xina
O tren d'a seda tendrá parada en Zaragoza en menos d’un anyo
O chestor d'a linia se compromete con a consellera Gastón por estar Zaragoza “un important centro de creiximiento d'os negocios”
En o plazo d’un anyo, o clamau Tren d’a Seda, que une a ciudat china de Yiwu con Madrit en un largo trayecto comercial de mercaderías, tendrá parada en a capital aragonesa. Asinas l’ha asegurau o president de Yiwu Timex Industrial Investment Corporation, Alex Zhang, o chestor d’a linia, dimpués d’a suya entrevista con a consellera Marta Gastón, celebrada en a ciudat china iste maitín. [...]
En a suya plegada a la sola aturada que actualment tien en Espanya, a linia puet arrocegar un total de 42 contenedors en os suyos 750 metros de largo con una freqüencia de dos viaches a la semana.
En istos momentos, en o suyo periplo de mas de 13.000 kilometros trascruza ueito países -China, Kazajstán, Rusia, Belorrusia, Polonia, Alemanya, Franza y Espanya-, amás d’atros ramals ubiertos enta Gran Bretanya y Irán, que sirven tanto de destín d’as mercaderías que parten de Yiwu como que pa las qualas eventualment saldrían d’a capital aragonesa. Se tracta d’un trayecto superior a la suma d’os kilometros que regularment recorren o Transiberiano y l’Orient Express. Y l Tren d’a Seda cubre o suyo recorriu en 18 días.
FONT: Ueito TV (text en aragonés)
O chestor d'a linia se compromete con a consellera Gastón por estar Zaragoza “un important centro de creiximiento d'os negocios”
En o plazo d’un anyo, o clamau Tren d’a Seda, que une a ciudat china de Yiwu con Madrit en un largo trayecto comercial de mercaderías, tendrá parada en a capital aragonesa. Asinas l’ha asegurau o president de Yiwu Timex Industrial Investment Corporation, Alex Zhang, o chestor d’a linia, dimpués d’a suya entrevista con a consellera Marta Gastón, celebrada en a ciudat china iste maitín. [...]
En a suya plegada a la sola aturada que actualment tien en Espanya, a linia puet arrocegar un total de 42 contenedors en os suyos 750 metros de largo con una freqüencia de dos viaches a la semana.
En istos momentos, en o suyo periplo de mas de 13.000 kilometros trascruza ueito países -China, Kazajstán, Rusia, Belorrusia, Polonia, Alemanya, Franza y Espanya-, amás d’atros ramals ubiertos enta Gran Bretanya y Irán, que sirven tanto de destín d’as mercaderías que parten de Yiwu como que pa las qualas eventualment saldrían d’a capital aragonesa. Se tracta d’un trayecto superior a la suma d’os kilometros que regularment recorren o Transiberiano y l’Orient Express. Y l Tren d’a Seda cubre o suyo recorriu en 18 días.
FONT: Ueito TV (text en aragonés)
Salvem l'Estació de França!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Augmenta la quantitat de trens Xina - Europa
No hay pandemia que frene al tren chino en Duisburgo
La ciudad alemana, punto de llegada en el centro de Europa de la Nueva Ruta de la Seda, lucha por atraer capital en un clima de creciente tensión política con Pekín
Los trenes chinos llegan cargados a Duisburgo. En el gran puerto interior de Europa recalan ahora incluso más convoyes procedentes de China que antes de la pandemia. “Las exportaciones chinas se han recuperado muy rápido. Ahora recibimos entre 45 y 60 trenes semanales”, explica Martin Murrack, responsable de Finanzas del Ayuntamiento de la ciudad alemana. Se trata de una cifra récord frente a los 35 de épocas anteriores.
https://elpais.com/internacional/2020-0 ... burgo.html
La ciudad alemana, punto de llegada en el centro de Europa de la Nueva Ruta de la Seda, lucha por atraer capital en un clima de creciente tensión política con Pekín
Los trenes chinos llegan cargados a Duisburgo. En el gran puerto interior de Europa recalan ahora incluso más convoyes procedentes de China que antes de la pandemia. “Las exportaciones chinas se han recuperado muy rápido. Ahora recibimos entre 45 y 60 trenes semanales”, explica Martin Murrack, responsable de Finanzas del Ayuntamiento de la ciudad alemana. Se trata de una cifra récord frente a los 35 de épocas anteriores.
https://elpais.com/internacional/2020-0 ... burgo.html
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT