He pensat en plasmar una proposta de distribució de trens a les bases catalanes.
Començaré pels serveis regionals:
- 17 R470 per serveis Regional de la R11 (4 UT), R13/R14 (3 UT, un d'ells compartit amb la R17 pel primer servei), R15 (2 UT), R16 (3 UT), R17 (1 UT), i els Regional Exprés Barcelona-Vinarós (1 UT), Barcelona-Mora-Riba-roja-Caspe (1 UT) i 2 UT de reserva.
- 26 R448 per serveis Regional Exprés de la R13/R14, R15 i R16.
- 9 R449 per serveis Mitja Distància de la R11 (8 UT i 1 UT de reserva).
- 4 R447 per serveis regionals de la R12 (3 UT i 1 UT de reserva).
- 24 R447 per serveis de la R3 més enllà de Vic (9 UT), RG1 pendent de restituir (9 UT), RT1 (1 UT), RT2 (1 UT) i 2 UT de reserva.
- 5 S450 per serveis de la R2 (4 UT i 1 de reserva)
- 49 S465 per serveis de la R2S (44 UT i 5 UT de reserva).
- 147 S447 per serveis de la R1, R2N, R3, R4, R7 i R8.
A la llarga distancia:
- 2 S121 pel Avant Barcelona-Tortosa, per quan es restauri.
- 5 S114 pels Avant Barcelona-Lleida i Barcelona-Figueres.
- 12 S120 pels serveis Euromed.
- 7 S130 pels Alvia Barcelona-Vigo/A Coruña, Barcelona-Bilbao/Irún.
- 7 T-VI para els Intercity Barcelona-Pamplona, Barcelona-Cartagena, Barcelona-Lorca, Barcelona-Alacant.
- 3 T-IV para el Torre del Oro.
- 6 S112 pels serveis AVE Barcelona-Sevilla i Barcelona-Málaga.
Gestió de flota a Rodalies
Re: Gestió de flota a Rodalies
A Rodalies falten les 451. R2 i R2S?
A Regionals em falta el Madrid. Ara va en 470, factible posar-hi un 449.
A Llarg Recorregut:
- Unificar l'Avant de Lleida i el de Girona. No se si acceptará Renfe (segons últims informes d'OSP; el de Lleida cobreix 50% i el de Girona (sinergiat d'AVE) dóna algun benefici.
- 114 Estan a Andalusia i difícil que pugin. Si obre el Tunel UIC a Madrid i lliguen Valladolid - Madrid - Toledo potser en pugin soltar algun; del contrari 121.
- 120 a l'Euromed faltaran places. 130 fins que arribin els Avril ex-TH
- Talgo VI pel CM; Pamplona 121 (allarga a Vitòria alguns dies)
- Talgo IV esta casi per donar de baixa. Torre del Oro ara el fan amb 130 (rotacions i possible allargament a Càdiz)
- 130 A Pais Basc no. Alli roten amb Madrid, i Madrid - Pais Basc va amb 120 perquè amb 130 sobraven massa places
- Et falten el IC Salamanca (121 per nassos, 25kV entre Medina i Salamanca) i l'AVE de Granada (112) que encara no circulen
Clar que tot això pot variar moltíssim en funció de l'entrada de nou material tant a AV com a MD.
A Regionals em falta el Madrid. Ara va en 470, factible posar-hi un 449.
A Llarg Recorregut:
- Unificar l'Avant de Lleida i el de Girona. No se si acceptará Renfe (segons últims informes d'OSP; el de Lleida cobreix 50% i el de Girona (sinergiat d'AVE) dóna algun benefici.
- 114 Estan a Andalusia i difícil que pugin. Si obre el Tunel UIC a Madrid i lliguen Valladolid - Madrid - Toledo potser en pugin soltar algun; del contrari 121.
- 120 a l'Euromed faltaran places. 130 fins que arribin els Avril ex-TH
- Talgo VI pel CM; Pamplona 121 (allarga a Vitòria alguns dies)
- Talgo IV esta casi per donar de baixa. Torre del Oro ara el fan amb 130 (rotacions i possible allargament a Càdiz)
- 130 A Pais Basc no. Alli roten amb Madrid, i Madrid - Pais Basc va amb 120 perquè amb 130 sobraven massa places
- Et falten el IC Salamanca (121 per nassos, 25kV entre Medina i Salamanca) i l'AVE de Granada (112) que encara no circulen
Clar que tot això pot variar moltíssim en funció de l'entrada de nou material tant a AV com a MD.
Re: Gestió de flota a Rodalies
L'organització l'he feta a partir de criteris tarifaris i comercials, amb els serveis actuals. Per aixó no estan inclós els ausents.
Els Regional Exprés Barcelona-Madrid no l'he inclós perque està organitzat desde Chamartín, com tampoc el València. M'he centrat en els serveis fets desde Catalunya.
Els 451 podrien fer serveis Civis a Valencia.
L'Euromed, ha utilitzat com a màxim 5 unitats (6 quan utilitzaven el T-VII), que no tindria problemes amb els 12 S120, i no es quedarien curts anant en doble. Són 476 places per les 299 del S130, que les centraria en Alvia.
Els Intercity que no es puguin fer amb T-VI poden fer-se amb S120. Estic pensant en els 2 que pasen per La Boella.
Per cert, els S120 no poden fer els Madrid-Euskadi, per Guadarrama.
Els Regional Exprés Barcelona-Madrid no l'he inclós perque està organitzat desde Chamartín, com tampoc el València. M'he centrat en els serveis fets desde Catalunya.
Els 451 podrien fer serveis Civis a Valencia.
L'Euromed, ha utilitzat com a màxim 5 unitats (6 quan utilitzaven el T-VII), que no tindria problemes amb els 12 S120, i no es quedarien curts anant en doble. Són 476 places per les 299 del S130, que les centraria en Alvia.
Els Intercity que no es puguin fer amb T-VI poden fer-se amb S120. Estic pensant en els 2 que pasen per La Boella.
Per cert, els S120 no poden fer els Madrid-Euskadi, per Guadarrama.
Re: Gestió de flota a Rodalies
120.050 (amb frontal de 121) si, i són els que roten a Euskadi entre MAD i BCN.
Els 120 de "1a generació" (els que es van estrenar al MAD - BCN) asseguren Madrid amb Pamplona / Logronyo / Huelva i algun reforç puntual a Euskadi per Pamplona. Són relacions on amb un 130 sobren places.
Els 120 de "1a generació" (els que es van estrenar al MAD - BCN) asseguren Madrid amb Pamplona / Logronyo / Huelva i algun reforç puntual a Euskadi per Pamplona. Són relacions on amb un 130 sobren places.
Re: Gestió de flota a Rodalies
Portar-los a la C6 estaria bé, ja que estarem una temporada amb un tren cada hora pràcticament per les obres que mai acaben...
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.