Reforma de la sèrie 2100

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
M1171-M1172-M1169...
N6
N6
Posts: 278
Joined: Monday 08/04/2019 18:27
Location: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Re: Reforma de la sèrie 2100

Post by M1171-M1172-M1169... »

Aquests últims dies només he anat en el 2112 i he vist el 2101 i 2105; aprofitant, és clar, els seients còmodes.
Jo penso que fent un seguiment intensiu podem veure més coses que si només ens n'adonem d'alguna cosa quan ja és massa tard. Un exemple (no és del fil) és que fa com 5 mesos que no veig tres 4000 (4009-4012, 4017-4032 i 4073-4028).
Sandy
Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Reforma de la sèrie 2100

Post by Renfe445 »

M1171-M1172-M1169... wrote:Aquests últims dies només he anat en el 2112 i he vist el 2101 i 2105; aprofitant, és clar, els seients còmodes.
Jo penso que fent un seguiment intensiu podem veure més coses que si només ens n'adonem d'alguna cosa quan ja és massa tard. Un exemple (no és del fil) és que fa com 5 mesos que no veig tres 4000 (4009-4012, 4017-4032 i 4073-4028).
Sandy
Doncs jo no li veig el sentit per res.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Missatges sense interès són contraprodüents

Post by Fran-Ikarus »

De fet, omplir pàgines de tema amb els cotxes en què ha anat viatjant algú només pot servir perquè el tema perdi interès, i quan hi hagi quelcom de rellevant la gent ni l'obri :?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Reforma de la sèrie 2100

Post by metring »

Aleshores, no hi ha més. tanquem i reobrim quan calgui.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Reforma de la sèrie 2100

Post by Fran-Ikarus »

Pel que sembla, ahir s'estaven emportant del Triangle el 2105-2108 per a reformar-lo:
http://www.miniautobusero.com/2019/11/1 ... 0-de-metro
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
M1171-M1172-M1169...
N6
N6
Posts: 278
Joined: Monday 08/04/2019 18:27
Location: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Re: Reforma de la sèrie 2100

Post by M1171-M1172-M1169... »

Ja estem perdent els seients còmodes! I també el blanc, que fa més ràbia. L'últim cop que vaig veure el 2108 blanc va ser l'últim cop que el vaig agafar el 12/11, i l'últim dia que hauré vist 7 2100 blancs és el 6/11.
Seguim amb 6 2100 blancs, a veure si sobreviuen una mica més.
Sandy
Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Reforma de la sèrie 2100

Post by Fran-Ikarus »

De TMB:

Comença la remodelació dels trens de la sèrie 2100 de la línia 4 de #metrobcn. Ja ha sortit de les instal·lacions de Metro al Triangle Ferroviari el primer tren de la sèrie 2100 que passarà el procés de reforma i actualització.

Es tracta de la composició formada pels cotxes 2105-2106-2402-2107-2108, que ha estat escollida com a prototip d’un procés pel qual passaran les 12 primeres unitats de la sèrie, mentre que les altres tres seran actualitzades posteriorment. Més informació en el següent enllaç: http://ow.ly/eouF50xkNZQ


Bé, els cotxes 2149-2160 i 2413-2415 romandran aquest "temps extra" com a "últims mohicans" d'aquest "estil essencial" d'interiorisme que va començar el 1986.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Reforma de la sèrie 2100

Post by Renfe445 »

Fran-Ikarus wrote: Tuesday 26/11/2019 20:56 De TMB:

Comença la remodelació dels trens de la sèrie 2100 de la línia 4 de #metrobcn. Ja ha sortit de les instal·lacions de Metro al Triangle Ferroviari el primer tren de la sèrie 2100 que passarà el procés de reforma i actualització.

Es tracta de la composició formada pels cotxes 2105-2106-2402-2107-2108, que ha estat escollida com a prototip d’un procés pel qual passaran les 12 primeres unitats de la sèrie, mentre que les altres tres seran actualitzades posteriorment. Més informació en el següent enllaç: http://ow.ly/eouF50xkNZQ


Bé, els cotxes 2149-2160 i 2413-2415 romandran aquest "temps extra" com a "últims mohicans" d'aquest "estil essencial" d'interiorisme que va començar el 1986.
Ay que me da ilusión. :) Aunque los asientos originales de los 3000 y 4000 eran más cómodos.
User avatar
M1171-M1172-M1169...
N6
N6
Posts: 278
Joined: Monday 08/04/2019 18:27
Location: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Re: Reforma de la sèrie 2100

Post by M1171-M1172-M1169... »

Si no es repinten, això voldria dir que seguiríem tenint 2 2100 blancs!
Sandy
Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Reforma de la sèrie 2100

Post by Miquel »

Jo el que no entenc es perquè no reformen els 15 trens alhora i ja. Quin sentit te esperar per 3 trens, si d'aquí a 10 anys els hi trobaran alguna excusa per trinxar-los a tots. :x
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
M1171-M1172-M1169...
N6
N6
Posts: 278
Joined: Monday 08/04/2019 18:27
Location: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Re: Reforma de la sèrie 2100

Post by M1171-M1172-M1169... »

Doncs no tenim sort, perquè aquest cap de setmana el 2152 ha estat vinilat amb portes vermelles, i el número el porten al lloc dels 9000 (el dijous el vaig agafar blanc i avui vermell). Ja només ens queden 5 2100 blancs, i només hi ha 2 2100 amb fluorescents (2120 i 2156)! I a més sembla que al 2020 només quedarà un 2100 amb fluorescents i 4 2100 blancs. Almenys els seients ens duraran una mica més.
Sandy
Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Reforma de la sèrie 2100

Post by Fran-Ikarus »

Quan un canvi de color és "pintar per pintar" (com ara quan els 1000 van passar a ser blancs) és una cosa, però que sigui una sort que un canvi per motius d'accessibilitat (les portes de blanc a vermell) es retardi, ho veig més dubtós...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
M1171-M1172-M1169...
N6
N6
Posts: 278
Joined: Monday 08/04/2019 18:27
Location: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Re: Reforma de la sèrie 2100

Post by M1171-M1172-M1169... »

M1171-M1172-M1169... wrote: Monday 16/12/2019 16:23 només hi ha 2 2100 amb fluorescents (2120 i 2156)
Perdoneu però també en té el 2132.
Sandy
Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
User avatar
m.h.t.
N9
N9
Posts: 2223
Joined: Sunday 30/08/2009 17:37
Location: Badalona

Re: Reforma de la sèrie 2100

Post by m.h.t. »

Fotos: així es remodela l'interior del primer tren de la sèrie 2100 de la L4

Image

https://www.facebook.com/story.php?stor ... 5450023720

https://noticies.tmb.cat/transport/foto ... 2100-de-l4

Es consuma la tragèdia amb seients laterals no ergonòmics de l'última sèrie decent que quedava :cari :boig3
Salvem l'Estació de França!
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Reforma de la sèrie 2100

Post by Fran-Ikarus »

Doncs sí, es consuma, i amb l'actual situació de mesures anti-covid segurament poca gent hi haurà (a banda dels aficionats ferroviaris) que trobi a faltar seure-hi, en els antics seients "cara a cara" :? que van protagonitzar un quart de segle llarg de metro barceloní.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Reforma de la sèrie 2100

Post by Renfe445 »

El que no entenc es per què no s'ha pensat en millorar el disseny dels seients laterals. Per un banc amb suposades 4 places en lloc de fer una solució més semblant als trens de la sèrie 500 però amb 3 seients?
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Reforma de la sèrie 2100

Post by Miquel »

Renfe445 wrote: Friday 06/11/2020 18:56 El que no entenc es per què no s'ha pensat en millorar el disseny dels seients laterals. Per un banc amb suposades 4 places en lloc de fer una solució més semblant als trens de la sèrie 500 però amb 3 seients?
Estarien restant les places assegudes, i al final 4 pel general hi caben.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Papadepancho
N1
N1
Posts: 2
Joined: Sunday 08/11/2020 20:07

Re: Reforma de la sèrie 2100

Post by Papadepancho »

Hola a todos,

Soy nuevo en el foro, participa también mi hijo, Pancho.
Alguno de ustedes a ha viajado en esta serie 2100 "renovado"? Hay alguna formación en la actualidad en circulación?
¿Algún detalle relevante que les haya llamado la atención? ¿Las puertas son automáticas o con manija?
Gracias por la información!

Edu
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Reforma de la sèrie 2100

Post by Fran-Ikarus »

Bienvenido al foro. Existe también -un poco escondido- este tema para poder presentarse a toda la comunidad:
http://transport.cat/viewtopic.php?f=11&t=10545

Esa primera 2100 reformada todavía no está circulando; tal y como se dice en el mensaje del pasado día 6, se ha efectuado la primera parte de la reforma, que se está completando en las instalaciones de TMB del Triangle Ferroviari.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Papadepancho
N1
N1
Posts: 2
Joined: Sunday 08/11/2020 20:07

Re: Reforma de la sèrie 2100

Post by Papadepancho »

Gracias Fran!!!!
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”