Futur servei linia Puigcerdà
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Futur servei linia Puigcerdà
França va eliminar quasi la totalitat de trens nocturns fa cosa d'un any aproximadament.
Només es van salvar els Intercités de Nuit de LaTour de Carol a Paris, i a Hendaye/Irun crec recordar, dels que anaven al sud de França.
El de Cerbère/Portbou, el van suprimir, per fer-lo circular en temporades concretes. Com per exemple la temporada d'estiu.
Només es van salvar els Intercités de Nuit de LaTour de Carol a Paris, i a Hendaye/Irun crec recordar, dels que anaven al sud de França.
El de Cerbère/Portbou, el van suprimir, per fer-lo circular en temporades concretes. Com per exemple la temporada d'estiu.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Es van salvar el Paris - Briançon, el Paris - Albi i el Paris - la Tor de Querol. La regió Occitània va recuperar al juliol de 2017 el Paris - Portbou, que circula acoblat al de la Tor de Querol fins a Toulouse. Circula diàriament en estiu i vacances i divendres i diumenges la resta de l'any.UT440_132M wrote:França va eliminar quasi la totalitat de trens nocturns fa cosa d'un any aproximadament.
Només es van salvar els Intercités de Nuit de LaTour de Carol a Paris, i a Hendaye/Irun crec recordar, dels que anaven al sud de França.
El de Cerbère/Portbou, el van suprimir, per fer-lo circular en temporades concretes. Com per exemple la temporada d'estiu.
El Palombe Bleue (Paris - Hendaye) es va suprimir al juliol de 2017, però la regió reclama la seua tornada i està estudiant finançar-lo
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
fgc113 wrote:Es van salvar el Paris - Briançon, el Paris - Albi i el Paris - la Tor de Querol. La regió Occitània va recuperar al juliol de 2017 el Paris - Portbou, que circula acoblat al de la Tor de Querol fins a Toulouse. Circula diàriament en estiu i vacances i divendres i diumenges la resta de l'any.UT440_132M wrote:França va eliminar quasi la totalitat de trens nocturns fa cosa d'un any aproximadament.
Només es van salvar els Intercités de Nuit de LaTour de Carol a Paris, i a Hendaye/Irun crec recordar, dels que anaven al sud de França.
El de Cerbère/Portbou, el van suprimir, per fer-lo circular en temporades concretes. Com per exemple la temporada d'estiu.
El Palombe Bleue (Paris - Hendaye) es va suprimir al juliol de 2017, però la regió reclama la seua tornada i està estudiant finançar-lo
El Paris - Cerbère/Portbou diuen que tornarà a ser diari a partir del 2019 (no se la data exacta).
Ahir (13/04/2019)
Entre La Farga de Bebié i Ripoll (R3):
[des del tren]
-Limitació a 30 entre La Farga i la Colònia Santa Maria per (em sembla) un terraplè en mal estat, tot i que les trinxeres també fan bastanta grima.
Entre Ripoll i Campdevànol (R3):
[des del tren]
-Limitació a 30 entre la trinxera anterior al pont del riu Merdàs i el mateix pont. Mal estat d'alguna cosa, no sé el què, pero diria que trinxera.
Entre Planoles i Toses (R3):
[des del tren]
-El túnel del Cargol (l'helicoïdal) està il.luminat.
Entre Toses i La Molina (R3):
[des del tren]
-L'únic tram al nord de Torelló on s'agafen els 100km/h (al túnel, clar).
Entre La Molina i Urtx-Alp (R3):
[des del tren]
-Aquest tram fa bastanta por. Tota la meitat del tram a la sortida de La Molina fins bastant més avall cap a Urtx està amb una limitació a 30 que sembla generosa. Un dia tornarà a caure el tram, no hi ha més remei.
Per altra banda, ara entenc per què no van escollir el costat oposat de la vall, que no té pissarra: perquè a l'altre costat de la vall hi ha hagut un despreniment d'hectàrees, que ha revelat... argiles expansives. Entre l'espasa i la paret, doncs poster millor pissarra i un ciri a la Mare de Déu de Núria, em sembla.
Entre Queixans i Puigcerdà (R3):
[des del tren]
-Limitació taronja a 40 a l'entrada de Puigcerdà per mal estat d'alguna cosa (cunetes i drenatge, tal vegada? hi havia molta aigua, que tendia a empantanegar-se).
[des del tren]
-Limitació a 30 entre La Farga i la Colònia Santa Maria per (em sembla) un terraplè en mal estat, tot i que les trinxeres també fan bastanta grima.
Entre Ripoll i Campdevànol (R3):
[des del tren]
-Limitació a 30 entre la trinxera anterior al pont del riu Merdàs i el mateix pont. Mal estat d'alguna cosa, no sé el què, pero diria que trinxera.
Entre Planoles i Toses (R3):
[des del tren]
-El túnel del Cargol (l'helicoïdal) està il.luminat.
Entre Toses i La Molina (R3):
[des del tren]
-L'únic tram al nord de Torelló on s'agafen els 100km/h (al túnel, clar).
Entre La Molina i Urtx-Alp (R3):
[des del tren]
-Aquest tram fa bastanta por. Tota la meitat del tram a la sortida de La Molina fins bastant més avall cap a Urtx està amb una limitació a 30 que sembla generosa. Un dia tornarà a caure el tram, no hi ha més remei.
Per altra banda, ara entenc per què no van escollir el costat oposat de la vall, que no té pissarra: perquè a l'altre costat de la vall hi ha hagut un despreniment d'hectàrees, que ha revelat... argiles expansives. Entre l'espasa i la paret, doncs poster millor pissarra i un ciri a la Mare de Déu de Núria, em sembla.
Entre Queixans i Puigcerdà (R3):
[des del tren]
-Limitació taronja a 40 a l'entrada de Puigcerdà per mal estat d'alguna cosa (cunetes i drenatge, tal vegada? hi havia molta aigua, que tendia a empantanegar-se).
NOTA DE PREMSA | Reajust horaris R3 entre Toses i Puigcerdà
Rodalies de Catalunya (09/08/2019)
Reajuste de los horarios de la línea R3 en el tramo Toses-Puigcerdà
• Con motivo de las limitaciones temporales de velocidad entre Toses y La Molina a partir del sábado 10 de agosto se modificarán los horarios de la línea R3
• Este reajuste comportará un incremento del tiempo de viaje de entre 7 y 8 minutos, especialmente en el tramo, Toses-Puigcerdà
A partir del próximo 10 de agosto derivado de la incidencia del pasado mes de julio, Adif ha establecido una limitación temporal de velocidad en el túnel de Toses lo que conlleva un incremento del tiempo de viaje en el tramo Toses - Puigcerdà. Esta modificación obliga a Rodalies a reajustar los horarios de la línea R3.
Esta modificación horaria comportará un incremento del tiempo de viaje de entre 7 y 8 minutos, así como ligeras variaciones en el resto de la línea R3. A pesar de los cambios en las condiciones de circulación se mantiene la oferta actual en número de servicios en la relación Barcelona-Vic-Puigcerdà.
Toda la información sobre esta modificación del servicio se podrá consultar en las webs http://www.rodaliesdecatalunya.cat, http://www.renfe.com y http://www.adif.es (apartado Estado de la Red), en el teléfono de información 900 41 00 41, a las apps Cercanías de Cataluña y Adif en ti móvil, así como en las redes sociales (@rodalies, @renfe y @infoadif).
• Horarios reajuste R3
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Futur servei linia Puigcerdà
I en català, que també és la nostra llengua
A partir del pròxim 10 d'agost derivat de la incidència del passat mes de juliol, Adif ha establert una limitació temporal de velocitat al túnel de Toses el que comporta un increment del temps de viatge al tram Toses – Puigcerdà. Aquesta modificació obliga a Rodalies a reajustar els horaris de la línia R3.
Aquesta modificació horària comportarà un increment del temps de viatge d'entre 7 i 8 minuts, així com lleugeres variacions a la resta de la línia R3. Malgrat els canvis a les condicions de circulació es manté l'oferta actual en nombre de serveis a la relació Barcelona-Vic-Puigcerdà.
Tota la informació sobre aquesta modificació del servei es podrà consultar als webs www.rodaliesdecatalunya.cat, www.renfe.com i www.adif.es (apartat Estat de la Xarxa), al telèfon d'informació 900 41 00 41, a les Apps Rodalies de Catalunya i Adif en tu mòbil, així com a les xarxes socials (@rodalies, @renfe i @infoadif).
A partir del pròxim 10 d'agost derivat de la incidència del passat mes de juliol, Adif ha establert una limitació temporal de velocitat al túnel de Toses el que comporta un increment del temps de viatge al tram Toses – Puigcerdà. Aquesta modificació obliga a Rodalies a reajustar els horaris de la línia R3.
Aquesta modificació horària comportarà un increment del temps de viatge d'entre 7 i 8 minuts, així com lleugeres variacions a la resta de la línia R3. Malgrat els canvis a les condicions de circulació es manté l'oferta actual en nombre de serveis a la relació Barcelona-Vic-Puigcerdà.
Tota la informació sobre aquesta modificació del servei es podrà consultar als webs www.rodaliesdecatalunya.cat, www.renfe.com i www.adif.es (apartat Estat de la Xarxa), al telèfon d'informació 900 41 00 41, a les Apps Rodalies de Catalunya i Adif en tu mòbil, així com a les xarxes socials (@rodalies, @renfe i @infoadif).
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Pegats per no solucionar res. No reparem el revestiment del túnel, d'on va caure una roca, però en canvi posem limitacions permanentment temporals, com si no n'hi haguessin prou a la línia, amb retards crònics. Fins que torni a caure una altra roca, però a sobre el tren, i mati a algú, i llavors tot seran corredisses per reparar els desperfectes.
This is Spain.
This is Spain.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Exacto. Y el mejor ejemplo lo tenemos en la R4 con lo de Vacarisses y el choque de Castellgalí. ¿Acaso lo dudabas? Eso sí: que pase algo de esto en el AVE, verás cómo ponen el grito en el cielo inmediatamente para pedirle aunque sea a los chinos la pasta necesaria para hacer un obrón de la ost*** y arreglar el desperfecto. Para eso sí que hay dinero en Catalunya, en España y en Júpiter, verdad?????
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Regió-7, 30 de setembre de 2019 wrote: La Cerdanya insta l'Estat a investigar l'accident de tren al túnel de Toses
El Consell Comarcal envia un requeriment perquè es millori l'R3, ara també en termes de seguretat
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Avui he estat a Puigcerdà i he vist les següents novetats a l'estació
-D'una banda, estan desplaçant la taquilla. Fins ara es trobava, entrant a l'estació des del carrer, al costat esquerra del vestíbul al cantó que dona a les vies. Doncs ara es troba tapiada i s'està fent una nova taquilla al cantó del carrer. Mentre duren les obres no hi ha venda presencial de bitllets, nomes a la màquina autovenda (nomes amb tarjeta, en metàl·lic a l'interventor)
-Ha obert una oficina de lloguer de cotxes al vestíbul, d'una empresa local.
-D'una banda, estan desplaçant la taquilla. Fins ara es trobava, entrant a l'estació des del carrer, al costat esquerra del vestíbul al cantó que dona a les vies. Doncs ara es troba tapiada i s'està fent una nova taquilla al cantó del carrer. Mentre duren les obres no hi ha venda presencial de bitllets, nomes a la màquina autovenda (nomes amb tarjeta, en metàl·lic a l'interventor)
-Ha obert una oficina de lloguer de cotxes al vestíbul, d'una empresa local.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Les obres està previst que acabin el 7 de febrer de 2021. Aquestes obres es realitzen a causa del despreniment succeit fa gairebé un any dins el túnel, i que des de llavors, ha estat limitat a 30 km/h (quan des de la renovació del Transpirinenc fa 10 anys el túnel estava limitat a 100), i provocava que els retards crònics que pateix la línia, s'hi sumessin entre 7 i 8 minuts en el millor dels casos.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Publicats els horaris del transport per carretera, i parades provisionals, mentre duri el tall al túnel de Toses (veurem si a l'hivern es podran complir, quan hi hagi temporal de neu).
http://rodalies.gencat.cat/web/.content ... PAT-R3.pdf
http://rodalies.gencat.cat/web/.content ... Molina.pdf
http://rodalies.gencat.cat/web/.content ... PAT-R3.pdf
http://rodalies.gencat.cat/web/.content ... Molina.pdf
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Futur servei linia Puigcerdà
No hauria sigut millor fer acabar els trens a Planoles o Toses, i des d'allà el transport alternatiu en Autobús? T'estalvies una bona part de la collada de Toses, i el temps de viatge no es veuria tant incrementat, ja que, veient els horaris, realment no crec que massa gent de la Cerdanya opti per utilitzar la R3 durant el tall...
Salutacions,
Oriol
Oriol
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Interpreto que deu ser per una qüestió d'espai, d'estacionament de trens i autobusos. Planoles te dues vies, i l'espai per als autobusos em sembla una mica estret. Toses només te una via, i segurament la facin servir per instal·lar tota la logística de l'obra.oriolp13 wrote: ↑Friday 12/06/2020 14:41 No hauria sigut millor fer acabar els trens a Planoles o Toses, i des d'allà el transport alternatiu en Autobús? T'estalvies una bona part de la collada de Toses, i el temps de viatge no es veuria tant incrementat, ja que, veient els horaris, realment no crec que massa gent de la Cerdanya opti per utilitzar la R3 durant el tall...
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Regió-7, 19 de novembre de 2020 wrote: Contratemps a l'R3: la circulació de trens entre Puigcerdà i Ribes de Freser no es reprendrà abans del maig
Adif lamenta l'endarreriment en les obres al Túnel de Toses per causes «sobrevingudes i imprevistes»
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Sala de prensa ADIF, 18 de novembre de 2020 wrote: Adif informa de la evolución de las obras para la rehabilitación del túnel de Toses (Girona)
El director general de Conservación y Mantenimiento de Adif, Ángel Contreras, ha mantenido esta tarde una reunión con la Delegada del Gobierno en Cataluña, Teresa Cunillera, y representantes institucionales de la Subdelegación del Gobierno en Girona, la Generalitat, Rodalies, los Consells Comarcals del Ripollés, la Cerdanya y Osona, así como del Ayuntamiento de Toses El responsable de Adif ha informado que causas sobrevenidas durante la fase inicial han comportado una reprogramación del calendario para el restablecimiento del tráfico entre Ribes de Freser y Puigcerdà
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Per qui no hagi llegit la notícia. Les obres s'allargaran fins al mes de maig, com a mínim. No sé quina mena d'obres van fer el 2009 quan van renovar la plataforma fins la frontera...genissimon wrote:Sala de prensa ADIF, 18 de novembre de 2020 wrote: Adif informa de la evolución de las obras para la rehabilitación del túnel de Toses (Girona)
El director general de Conservación y Mantenimiento de Adif, Ángel Contreras, ha mantenido esta tarde una reunión con la Delegada del Gobierno en Cataluña, Teresa Cunillera, y representantes institucionales de la Subdelegación del Gobierno en Girona, la Generalitat, Rodalies, los Consells Comarcals del Ripollés, la Cerdanya y Osona, así como del Ayuntamiento de Toses El responsable de Adif ha informado que causas sobrevenidas durante la fase inicial han comportado una reprogramación del calendario para el restablecimiento del tráfico entre Ribes de Freser y Puigcerdà
[...]
Enviat des del meu VTR-L09 usant Tapatalk
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Em sembla que el problema aquí no és la plataforma, sinó la pròpia estructura del túnel, que està feta caldo per l'entrada d'aigua, imagino que a més d'alta muntanya, i a sobretot, els processos gel-desgel. Vaig veure fotos de com estava i hi havia zones on faltaven centímetres de formigó.
Pel que fa a la plataforma dins del túnel, jo m'atreviria a dir que no s'hi ha fet res mai. Si van fer alguna cosa al 2009 deuria ser només renovació de balast, travesses i carril, però sense tocar res més. Ara hi faran un bon sistema de drenatge de l'aigua que s'infiltra al túnel.
Realment estan fent una bona obra, i més si finalment es recupera la velocitat màxima al túnel, que era de 100 o 120, ja no ho recordo, però que realment es nota als horaris. Tot i això, segueix vigent l'amenaça de tancament, així que s'haurà d'estar atent.
Pel que fa a la plataforma dins del túnel, jo m'atreviria a dir que no s'hi ha fet res mai. Si van fer alguna cosa al 2009 deuria ser només renovació de balast, travesses i carril, però sense tocar res més. Ara hi faran un bon sistema de drenatge de l'aigua que s'infiltra al túnel.
Realment estan fent una bona obra, i més si finalment es recupera la velocitat màxima al túnel, que era de 100 o 120, ja no ho recordo, però que realment es nota als horaris. Tot i això, segueix vigent l'amenaça de tancament, així que s'haurà d'estar atent.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Diari de Girona, 25 de febrer de 2021 wrote: Adif millora un pont ferroviari de la línia entre Ribes de Freser i Puigcerdà
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.