Hispano Igualadina amb Monbus
PE i PR3
Mai he acabat d'entendre perquè el servei PE es contracta de forma independent al del PR3, que al cap i a la fi són exactament la mateixa línia.
Aquest any es donarà la particular circumstància de tenir una línia operada per dues empreses. Veurem passar els vehicles d'una i d'altra fent el mateix recorregut, alternant-se!
Aquest any es donarà la particular circumstància de tenir una línia operada per dues empreses. Veurem passar els vehicles d'una i d'altra fent el mateix recorregut, alternant-se!
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
S'hi han assignat 2 cotxes de la 88, tal i com vaig pronosticar al meu anterior missatge. Fotos de l'estrena oferides per en Miniautobusero:
El MB Citaro (1540) i el MB New Citaro (2524):
http://www.flickr.com/photos/miniautobu ... ateposted/
http://www.flickr.com/photos/miniautobu ... ateposted/
I avui també s'havia de posar en marxa la VB4 (Viladecans-Platja), però s'ha aplaçat a l'haver-se convocat el concurs massa tard.
També s'ha presentat MonBus per competir-hi amb Baixbus Mohn, i vist això, és possible que també el guanyi.
El MB Citaro (1540) i el MB New Citaro (2524):
http://www.flickr.com/photos/miniautobu ... ateposted/
http://www.flickr.com/photos/miniautobu ... ateposted/
I avui també s'havia de posar en marxa la VB4 (Viladecans-Platja), però s'ha aplaçat a l'haver-se convocat el concurs massa tard.
També s'ha presentat MonBus per competir-hi amb Baixbus Mohn, i vist això, és possible que també el guanyi.
Salvem l'Estació de França!
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
En realitat, al plec indicava que començaria el 15/6, per aixó encara està en stand-by. Tenen temps.m.h.t. wrote:I avui també s'havia de posar en marxa la VB4 (Viladecans-Platja), però s'ha aplaçat a l'haver-se convocat el concurs massa tard.
També s'ha presentat MonBus per competir-hi amb Baixbus Mohn, i vist això, és possible que també el guanyi.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Regió-7, 12 de juny de 2018 wrote: Monbus no vol dir res del xofer que conduïa amb un partit de tennis al mòbil
Els Mossos van informar aquest diari que ho pensaven investigar
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Regió-7, 23 de juliol de 2018 wrote: Els usuaris guien un xofer de Monbus perdut a Barcelona
El conductor s'ha desviat de la ruta, s'ha passat les cinc primeres parades i ha arribat vint minuts tard a l'última, a Ronda Universitat
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Regió-7, 1 d'agost de 2018 wrote: El bus [de Manresa] a Barcelona estrena l'horari d'agost amb col·lapse de passatgers
Una vintena de persones van fer el viatge a peu dret o assegudes a terra ahir a primera hora
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Mòbil al volant
https://www.elperiodico.cat/ca/societat ... na-7148761
Denunciat per viatgers
Expedientat un xofer del bus Igualada-Barcelona per conduir amb el mòbil a les mans | Vídeo
Un passatger va gravar la negligència del conductor, de l'empresa Monbus
La Generalitat ha obert un expedient a l’empresa Monbus arran d’un vídeo que mostra un conductor utilitzant amb les dues mans el mòbil al volant. Segons les queixes de diversos usuaris a les xarxes socials aquesta pràctica és habitual en el trajecte que realitza un dels busos de la companyia entre Igualada i Barcelona.
Aquest dijous al matí, un veí d’Igualada que viatjava en aquesta línia ha gravat amb el mòbil el conductor de l’autobús utilitzant amb les dues mans sobre el volant el seu telèfon mentre conduïa.
Un altre ciutadà ho ha fet saber al Departament de Territori, que li ha respost que s’ha obert un expedient a l’empresa:
Denunciat per viatgers
Expedientat un xofer del bus Igualada-Barcelona per conduir amb el mòbil a les mans | Vídeo
Un passatger va gravar la negligència del conductor, de l'empresa Monbus
La Generalitat ha obert un expedient a l’empresa Monbus arran d’un vídeo que mostra un conductor utilitzant amb les dues mans el mòbil al volant. Segons les queixes de diversos usuaris a les xarxes socials aquesta pràctica és habitual en el trajecte que realitza un dels busos de la companyia entre Igualada i Barcelona.
Aquest dijous al matí, un veí d’Igualada que viatjava en aquesta línia ha gravat amb el mòbil el conductor de l’autobús utilitzant amb les dues mans sobre el volant el seu telèfon mentre conduïa.
Un altre ciutadà ho ha fet saber al Departament de Territori, que li ha respost que s’ha obert un expedient a l’empresa:
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Mòbil al volant
Es una pena que una empresa como Monbus siga día a día cometiendo los mismos horrores del pasado. Y que sigan pasándose por el Arco de Triunfo las faltas, incidencias así como el estado de los autobuses entre otras muchas cosas. Ha mejorado mucho en algunas líneas desde que la AMB le apretó las tuercas a raíz de la evaluación que se hizo de sus servicios, pero sigue dejando mucho, pero mucho que desear. El problema es que a pesar de las contínuas quejas, sigue sin cambiar nada de nada.Fran-Ikarus wrote:https://www.elperiodico.cat/ca/societat ... na-7148761
Denunciat per viatgers
Expedientat un xofer del bus Igualada-Barcelona per conduir amb el mòbil a les mans | Vídeo
Un passatger va gravar la negligència del conductor, de l'empresa Monbus
La Generalitat ha obert un expedient a l’empresa Monbus arran d’un vídeo que mostra un conductor utilitzant amb les dues mans el mòbil al volant. Segons les queixes de diversos usuaris a les xarxes socials aquesta pràctica és habitual en el trajecte que realitza un dels busos de la companyia entre Igualada i Barcelona.
Aquest dijous al matí, un veí d’Igualada que viatjava en aquesta línia ha gravat amb el mòbil el conductor de l’autobús utilitzant amb les dues mans sobre el volant el seu telèfon mentre conduïa.
Un altre ciutadà ho ha fet saber al Departament de Territori, que li ha respost que s’ha obert un expedient a l’empresa:
En la línea de Manresa, los evaluadores denunciaron que los servicios que tenían que pasar por Abrera no lo hacían: cuando se crearon la E22 y E23, lo que hicieron fue suprimir servicios por dicha localidad, de los pocos que hacían la parada: muerto el perro, se acabó la rabia.
Otra barrabasada que hacían era: si el bus iba lleno desde la estación de buses de Manresa y era un Directo, aunque no admitiera más viajeros, lo hacían pasar por Plaça Valldaura, en vez de salir directo a la autopista. Si un bus en los horarios antiguos no pasa por Valldaura es porque va lleno, y si por Valldaura tienen que pasar tres, dos directos y uno por pueblos, que pongan más buses, no que por saltar la parada (cosa que hacían antes cuando iban COMPLETOS) ahora los hacen circular por Pl. Valldaura sí o sí pasando de largo, y haciendo un rodeo enorme para coger la autopista.
Los E23 muy bonitos sobre el papel, pero a ciertas horas, si inician trayecto en Olesa, y alguno que otro que inicie en Monistrol, no circulan por mucho horario que les pongan.
Del mismo modo tampoco entiendo que de bajada a Barcelona el directo vaya por Autopista, pero el de subida no pueda hacerlo y tenga que coger la C55 sí o sí: esto provoca quye los E23 que finalizan en Olesa procedentes de Barcelona, se van de vacío a Monistrol para iniciar servicio allí: gasto de gas inútil. Algunos incluso suben hasta Manresa de vacío, para bajar de vacío de nuevo e iniciar trayecto en Monistrol.
Lo del BKB podría añadirlo, pero sería ya pedir plátanos al cielo, cuando ni de peras al olmo puede dar Monbus: en varias ocasiones varios conductores estuvieron entre cinco y diez minutos buscando dónde se ponía el servicio directo y dónde el de los pueblos. Un setra salió en septiembre de Manresa con el letrero "Ordes-Santiago", haciendo un servicio a Ronda Universitat por los pueblos. Imagino que el bus no tenía programados los servicios de Barcelona, y o bien el conductor no se dio cuenta, o bien seleccionó lo primero que vio en el programa: una línea gallega. Al menos podría haber puesto un papelito en el cristal escrito a boli: ya que en la línea de Igualada y aldeaños, se sigue usando esa técnica no cuesta nada indicarlo.
En la compra de buses nuevos, me quedé sorprendido al ver que cuatro de ellos eran setras pequeños, de los de longitud corta (no sé si son 12 metros o cuánto): tres de ellos rulaban en la línea de Igualada y el cuarto en la de Manresa, hace unos meses. Ya que quitaron el Astral articulado que tenían, y que pese a tener unos años, por dentro estaba muy bien cuidado, podrían haber tomado ejemplo y haber comprado algún articulado, que para ser la segunda empresa más grande en España y hacer servicios internacionales, no le cuesta nada comprar unos cuantos articulados.
En fin... seguimos o es suficiente? ¿Hasta cuándo va a mejorar de verdad Monbús?
Hace dos años pude conocer a fondo la otra empresa catalana con un nombre similar: Mon-bus o "Monasterio bus". Esta empresa, que entre otras, opera las líneas de Sitges, Vilanova y aldeaños, ofrece muchos mejores servicios y tiene mejor mantenimiento que Monforte bus. Y si mal no recuerdo, creo haberle visto algún autobús articulado trotando por ahí. Monasterio Bus no tiene ni mucho menos la extensión de líneas que Monforte, pero siendo más pequeña, puede gastarse el dinero en articulados.
Ahí lo dejo yo caer.........
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Surt a concurs el bus urbà d'Abrera:
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... HTML&src=0
Tenint en compte que MonBus ha guanyat tots els contractes on s'ha presentat (Aerobús, 88-PR4, VB4), ho tindrà fàcil per renovar.
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... HTML&src=0
Tenint en compte que MonBus ha guanyat tots els contractes on s'ha presentat (Aerobús, 88-PR4, VB4), ho tindrà fàcil per renovar.
Salvem l'Estació de França!
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
No a tots. El servei urbà de Vilafranca ha quedat desert.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... de=viewCin
Com a curiositats del servei, es reformula amb 2 línies tots els dies i s'utilitzarà un vehicle a gas de 34 seients. Potser el cotxe massa gran per la demanda que hi ha.
Crec que estarà la cosa entre la Igualadina i TGO.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... de=viewCin
Com a curiositats del servei, es reformula amb 2 línies tots els dies i s'utilitzarà un vehicle a gas de 34 seients. Potser el cotxe massa gran per la demanda que hi ha.
Crec que estarà la cosa entre la Igualadina i TGO.
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Nou Servei de Bus Urbà a Abrera
L’Ajuntament d’Abrera posa en funcionament el proper dimarts 1 de desembre una modificació i millora del servei que inclou un bus a demanda. Des del passat mes de gener, Abrera està dins el Servei Tarifari Integrat, cosa que permet utilitzar diferents modes de transport, realitzant una única validació
25/11/2020
A partir del proper dimarts 1 de desembre, el nou servei de transport urbà d’Abrera arribarà a tots els barris del municipi. S’ha impulsat un servei de Transport Urbà que suposa una inversió important per l’ajuntament, així i tot, s’aposta pel transport sostenible i s’incrementa la inversió en aquesta línia, amb les següents millores:
Ampliació dels horaris
Ampliació de la línia (es canvia dels 45 km de línia a 84 km de la nova línia)
Ampliació del nombre de parades, es passa de les 17 actuals a les 25 parades a partir de l’1 de desembre (3 d’elles sota demanda)
Servei de bus tots els 365 dies l’any, de dilluns a diumenge.
Incorporació d’un bus adaptat i més modern
Aquesta reestructuració i ampliació de la linia s’ha dut a terme treballant juntament amb la les diferents associacions de veïns del municipi.
Una millora destacable, també, és la incorporació d’un nou servei de transport a demanda, que l’Ajuntament d’Abrera posa en funcionament amb l’assessorament de l’AMTU, i que permetrà que els diferents barris del municipi, on fins ara no arribava el bus urbà, disposin d’un servei de transport públic que les connecti amb el nucli urbà tots els dies de la setmana, és a dir, de dilluns a diumenge. Abrera serà el primer municipi de tots els que componen l’AMTU que tindrà parades a la demanda a través d’una APP moderna i intuïtiva: TADCAT.
Les noves parades de transport a demanda que s’incorporen al servei de transport urbà són: estan ubicades a Can Vilalba i Can Torres. Per desplaçar-se des d’aquests barris fins a qualsevol altre punt del municipi, els usuaris podran sol·licitar el servei a través de l’app de l’AMTU, anomenada TADCAT, o del telèfon 900 69 65 66 (de dilluns a divendres de 8 a 20 h)
App TAD CAT
El funcionament de l’app és molt senzill. L’usuari només ha d’indicar la parada d’origen i la de destinació del viatge, i l’hora en què farà ús del servei. Aquesta petició s’haurà de realitzar amb uns 10minuts d’antel·lació aproximadament. L’avantatge de l’app és que l’usuari, a més de realitzar les reserves, també pot consultar l’horari de pas del servei, veure les reserves realitzades, pendents i en curs , i anul·lar reserves.
En el viatge de tornada – quan la destinació és alguna de les parades a demanda – no cal fer la reserva del servei, sinó només indicar al conductor la parada de destí corresponent.
Abrera, integrada a l’ATM
Des del passat mes de gener, Abrera està integrada dins el sistema tarifari de l’ATM de Barcelona.
La integració tarifària ens permet als ciutadans d’Abrera de desplaçar-se allà on desitgin, pagant una única vegada i validant un sol cop el títol de transport, encara que canviïn de mode.
Això beneficia a totes i tots els i les usuàries dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) així com de l'autobús urbà i interurbà de tot l’àmbit de l’Autoritat metropolitana de Barcelona, ja que es poden desplaçar amb un cost molt més reduït.
L’ alcalde, d’Abrera, Jesús Naharro, ha destacat que el disseny del Nou Servei del Bus Urbà és "fruit del treball conjunt entre l'Ajuntament i les associacions dels barris del nostre municipi. Hem treballat intensament per oferir a les nostres veïnes i veïns un Bus Urbà més accessible i proper, amb més servei, també durant els dies festius, que podrem gaudir a partir del dimarts 1 de desembre. Amb el nou bus d'Abrera millorem la mobilitat de les nostres veïnes i veïns, ja que els horaris s'han planificat de manera coordinada per facilitar l'enllaç amb altres transports públics, com els ferrocarrils. A més, el servei sota demanda, amb les noves parades, permetrà que el bus urbà arribi més lluny de forma optimitzada. Una vegada més, agraïm la col·laboració de les entitats veïnals en el projecte, que ben aviat entrarà en funcionament".
Per la seva part, el regidor de Mobilitat i Transport, Jordi Moreno, feia esment de les característiques i els avantatges que suposarà respecte al medi ambient: “Hem apostat per un nou servei de bus urbà que sigui més nou, ecològic i amb una sèrie d’avantatges: amb un 30% d’estalvi en combustible, amb un estalvi del 80% en el soroll, un estalvi del 20% en cost per litre o per quilòmetre, una reducció del 25% en CO2, un estalvi de 90% en NoX i un estalvi del 69% en partícules. Passem de fer en aquests moments 45.000 km a 85.000 km, això dona una idea de l’increment del servei que es posarà en marxa a partir de l’1 de desembre”.
El director de projectes de l'empresa Doymo, David Soler, va destacar la importància d'arribar a tots els punts dels diferents barris gràcies al servei a demanda: “Vam pensar que no podia ser que l’autobús fes tota la volta per les urbanitzacions perquè són complicades, però si que podria anar quan hi hagués una persona que ho sol·licités. Llavors vam pensar en fer una xarxa que tot i que sigui ràpida però alhora possibilitem que quan hi hagi una trucada aquesta persona pugui agafar el bus en aquests punts ”.
Sobre l’AMTU
L'Associació de municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU) treballa per la millora de la mobilitat i de les infraestructures de transport públic d’arreu de Catalunya. Actualment té 111 entitats associades d’arreu de Catalunya: 105 ajuntaments, 1 Entitat Municipal Descentralitzada, i 5 consells comarcals, amb una població representada de més de 2 milions d'habitants i un volum de viatgers urbans transportats de prop de 44 milions anualment.
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!
Web abrera.cat
Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
Youtube Ajuntament d'Abrera
Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.
http://www.ajuntamentabrera.cat/pl195/a ... abrera.htm
L’Ajuntament d’Abrera posa en funcionament el proper dimarts 1 de desembre una modificació i millora del servei que inclou un bus a demanda. Des del passat mes de gener, Abrera està dins el Servei Tarifari Integrat, cosa que permet utilitzar diferents modes de transport, realitzant una única validació
25/11/2020
A partir del proper dimarts 1 de desembre, el nou servei de transport urbà d’Abrera arribarà a tots els barris del municipi. S’ha impulsat un servei de Transport Urbà que suposa una inversió important per l’ajuntament, així i tot, s’aposta pel transport sostenible i s’incrementa la inversió en aquesta línia, amb les següents millores:
Ampliació dels horaris
Ampliació de la línia (es canvia dels 45 km de línia a 84 km de la nova línia)
Ampliació del nombre de parades, es passa de les 17 actuals a les 25 parades a partir de l’1 de desembre (3 d’elles sota demanda)
Servei de bus tots els 365 dies l’any, de dilluns a diumenge.
Incorporació d’un bus adaptat i més modern
Aquesta reestructuració i ampliació de la linia s’ha dut a terme treballant juntament amb la les diferents associacions de veïns del municipi.
Una millora destacable, també, és la incorporació d’un nou servei de transport a demanda, que l’Ajuntament d’Abrera posa en funcionament amb l’assessorament de l’AMTU, i que permetrà que els diferents barris del municipi, on fins ara no arribava el bus urbà, disposin d’un servei de transport públic que les connecti amb el nucli urbà tots els dies de la setmana, és a dir, de dilluns a diumenge. Abrera serà el primer municipi de tots els que componen l’AMTU que tindrà parades a la demanda a través d’una APP moderna i intuïtiva: TADCAT.
Les noves parades de transport a demanda que s’incorporen al servei de transport urbà són: estan ubicades a Can Vilalba i Can Torres. Per desplaçar-se des d’aquests barris fins a qualsevol altre punt del municipi, els usuaris podran sol·licitar el servei a través de l’app de l’AMTU, anomenada TADCAT, o del telèfon 900 69 65 66 (de dilluns a divendres de 8 a 20 h)
App TAD CAT
El funcionament de l’app és molt senzill. L’usuari només ha d’indicar la parada d’origen i la de destinació del viatge, i l’hora en què farà ús del servei. Aquesta petició s’haurà de realitzar amb uns 10minuts d’antel·lació aproximadament. L’avantatge de l’app és que l’usuari, a més de realitzar les reserves, també pot consultar l’horari de pas del servei, veure les reserves realitzades, pendents i en curs , i anul·lar reserves.
En el viatge de tornada – quan la destinació és alguna de les parades a demanda – no cal fer la reserva del servei, sinó només indicar al conductor la parada de destí corresponent.
Abrera, integrada a l’ATM
Des del passat mes de gener, Abrera està integrada dins el sistema tarifari de l’ATM de Barcelona.
La integració tarifària ens permet als ciutadans d’Abrera de desplaçar-se allà on desitgin, pagant una única vegada i validant un sol cop el títol de transport, encara que canviïn de mode.
Això beneficia a totes i tots els i les usuàries dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) així com de l'autobús urbà i interurbà de tot l’àmbit de l’Autoritat metropolitana de Barcelona, ja que es poden desplaçar amb un cost molt més reduït.
L’ alcalde, d’Abrera, Jesús Naharro, ha destacat que el disseny del Nou Servei del Bus Urbà és "fruit del treball conjunt entre l'Ajuntament i les associacions dels barris del nostre municipi. Hem treballat intensament per oferir a les nostres veïnes i veïns un Bus Urbà més accessible i proper, amb més servei, també durant els dies festius, que podrem gaudir a partir del dimarts 1 de desembre. Amb el nou bus d'Abrera millorem la mobilitat de les nostres veïnes i veïns, ja que els horaris s'han planificat de manera coordinada per facilitar l'enllaç amb altres transports públics, com els ferrocarrils. A més, el servei sota demanda, amb les noves parades, permetrà que el bus urbà arribi més lluny de forma optimitzada. Una vegada més, agraïm la col·laboració de les entitats veïnals en el projecte, que ben aviat entrarà en funcionament".
Per la seva part, el regidor de Mobilitat i Transport, Jordi Moreno, feia esment de les característiques i els avantatges que suposarà respecte al medi ambient: “Hem apostat per un nou servei de bus urbà que sigui més nou, ecològic i amb una sèrie d’avantatges: amb un 30% d’estalvi en combustible, amb un estalvi del 80% en el soroll, un estalvi del 20% en cost per litre o per quilòmetre, una reducció del 25% en CO2, un estalvi de 90% en NoX i un estalvi del 69% en partícules. Passem de fer en aquests moments 45.000 km a 85.000 km, això dona una idea de l’increment del servei que es posarà en marxa a partir de l’1 de desembre”.
El director de projectes de l'empresa Doymo, David Soler, va destacar la importància d'arribar a tots els punts dels diferents barris gràcies al servei a demanda: “Vam pensar que no podia ser que l’autobús fes tota la volta per les urbanitzacions perquè són complicades, però si que podria anar quan hi hagués una persona que ho sol·licités. Llavors vam pensar en fer una xarxa que tot i que sigui ràpida però alhora possibilitem que quan hi hagi una trucada aquesta persona pugui agafar el bus en aquests punts ”.
Sobre l’AMTU
L'Associació de municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU) treballa per la millora de la mobilitat i de les infraestructures de transport públic d’arreu de Catalunya. Actualment té 111 entitats associades d’arreu de Catalunya: 105 ajuntaments, 1 Entitat Municipal Descentralitzada, i 5 consells comarcals, amb una població representada de més de 2 milions d'habitants i un volum de viatgers urbans transportats de prop de 44 milions anualment.
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!
Web abrera.cat
Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
Youtube Ajuntament d'Abrera
Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.
http://www.ajuntamentabrera.cat/pl195/a ... abrera.htm
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
La Igualadina continuarà el servei llançadora de l'Hospital del Mar fins el 31 de desembre.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... e=viewPcan
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... e=viewPcan
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Surt a licitació la línia PE per aquest any:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 4&lawType=
Com novetat els 2 cotxes han de ser hibrid-electric.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 4&lawType=
Com novetat els 2 cotxes han de ser hibrid-electric.
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
A la licitació del Platja Exprés s'han presentat Hispano Igualadina i Mohn.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Electrificació (amb pantògraf) línies M8, L46 i SB1
- M8 (Cornellà - Castelldefels) [PDF]
- L46 (Cornellà - St. Joan D. - St. Just D.) [PDF]
- SB1 St. Boi (Camps Blancs - Molí Nou) [PDF]
Salvem l'Estació de França!
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Se la queda Mohn.sag470 wrote: ↑Saturday 17/04/2021 13:35 A la licitació del Platja Exprés s'han presentat Hispano Igualadina i Mohn.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
I Hispano Igualadina ha quedat desestimada.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=81157809Així, amb la informació aportada mitjançant la fitxa tècnica es pot acotar la puntuació obtinguda
per la licitadora pel criteri esmentat (entre 0 i 5 dels 10 possibles).D’aquesta manera, la
documentació del sobre B de l’oferta presentada per La Hispano conté informació que es requereix
per a la valoració del sobre C, i per tant, aquesta proposta queda desestimada en incomplir la
clàusula 13.4 del PCAP i en conseqüència es valorarà únicament la proposició presentada per
Mohn
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
La Igualadina s'adjudica el servei sustitutori i extensiu de FGC entre Martorell Enllaç, Igualada i Manresa Baixador.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... &lawType=3
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... &lawType=3
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Servei substitutori d'entre 4 i 9 mesos? M'he perdut res?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Bussejant en la documentació de la licitació crec que fa referència als busos que prolonguen el darrer tren del dia Barcelona -> Martorell fins a Manresa i Igualada.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
El Tribunal de Contractes dona la raó a l'AMB i desencalla l'adjudicació del Bus Metropolità Barcelona-Sant Boi
El contracte amb el nou operador se signarà a la primavera i, a l'estiu, l'adjudicatari començarà a prestar el servei
El contracte amb el nou operador se signarà a la primavera i, a l'estiu, l'adjudicatari començarà a prestar el servei
https://www.amb.cat/ca/web/amb/actualit ... 6480/11696Aquesta resolució ha permès a l'AMB adjudicar el contracte, de manera definitiva, al primer classificat, la UTE Sant Boi, Barcelona y otros, formada per Monforte SAU, Castromil SAU, La Hispano Igualadina SL, Alcalabus SL, Autocares Julià SLU, Julià Travel SLU, Monbus Urbanos SA i Autobuses Urbanos de Lugo SA.
El TCCSP ha desestimat el recurs i els arguments esgrimits per l'empresa recurrent, Viguesa de Transportes SL (Grupo Avanza), la segona empresa classificada. El Tribunal ha afirmat que el procediment seguit per l'AMB ha estat el correcte [...]
Salvem l'Estació de França!