Afectacions al servei de rodalia pel temporal Gloria

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Afectacions al servei de rodalia pel temporal Gloria

Post by Renfe445 »

Això havia pensat també, però cal dir que això va ser una obra d’emergència.
adriaesc
N7
N7
Posts: 490
Joined: Sunday 04/05/2014 18:54
Location: Llucmajor (L4)

Re: Afectacions al servei de rodalia pel temporal Gloria

Post by adriaesc »

Renfe445 wrote: Thursday 10/12/2020 2:12 Això havia pensat també, però cal dir que això va ser una obra d’emergència.
Sí, però van haver de redactar el projecte constructiu de nou. No costava gens que el projecte constructiu digués que l'amplada havia de ser de via doble.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Emergència?

Post by Guigui »

Renfe445 wrote: Thursday 10/12/2020 2:12 Això havia pensat també, però cal dir que això va ser una obra d’emergència.
I si no arriba a ser d'emergència, vol dir estaria fent la competència a la L9 pel que fa a la data d'acabament?

Al departament d'enginyeria i planificació, no li costa gaire més temps determinar què cal per fer un pont amb via doble que refer un pont en via única (que ha resultat ser una construcció de nou). Per tant, l'autoritat "competent" no ha fet més que un "ara no toca".
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Emergència?

Post by Renfe445 »

Guigui wrote: Thursday 10/12/2020 12:42Al departament d'enginyeria i planificació, no li costa gaire més temps determinar què cal per fer un pont amb via doble que refer un pont en via única (que ha resultat ser una construcció de nou). Per tant, l'autoritat "competent" no ha fet més que un "ara no toca".
És que ara no toca, ni tocarà. Si bé hauria sigut un avantatge deixar preparada la infrastructura, quin benefici hi haurà si resulta impossible ficar via doble en alguns trams entre Malgrat i Arenys.
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Emergència?

Post by ortegote »

Renfe445 wrote: Thursday 10/12/2020 15:27 quin benefici hi haurà si resulta impossible ficar via doble en alguns trams entre Malgrat i Arenys.
Te aseguro que no es imposible poner una doble via hoy en dia, otra cosa es que quieran o que desde un principio quin maneja todo esto es un inutil, que en este pais vamos sobrado de lo ultimo, pero de poder se puede.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Afectacions al servei de rodalia pel temporal Gloria

Post by genissimon »

Només que hi hagués via doble de Blanes a Malgrat, els retards dels trens direcció Blanes/Maçanet/Girona/Portbou/Cervera no afectarien als trens en sentit contrari, cosa que no afectaria a tota la línia i, sobretot, a la malla de circulació pels túnels de Barcelona. Petits retards de fins a 5 minuts (el temps concedit a alguns trens entre Blanes i Malgrat) es podrien recuperar.

Si aquestes duplicacions parcials es fessin a més llocs de la línia on és fàcil i més necessari (bàsicament de Blanes a Calella) milloraria molt la fiabilitat i regularitat de la línia. A més de poder recuperar petits retards, que si la doble via fos més llarga els retards recuperables podrien ser més grans (de Calella a Blanes són uns quinze minuts).

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Afectacions al servei de rodalia pel temporal Gloria

Post by genissimon »

Diari de Girona, 17 de gener de 2021 wrote: L'accidentat retorn de l'RG1
Des que es va reprendre el servei de la línia, el passat 4 de gener, ja s'han registrat diversos retards i incidències, i fins i tot hi ha alguns combois que no han pogut circular
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”