Dubtes tarifaris
Re: Dubtes tarifaris
Acaben posar pal de parada de bus interuba en el següent punt
https://maps.app.goo.gl/eBxqc
La parada es just al límit dels termes municipals de La Llagosta i Montcada. Podria ser una parada simultàniament a zona 1-2. Literalment podria quedar la porta d'entrada en diferent zona que la porta de sortida.
A 300m per cada costat hi ha parades existents, una zona 1 i l'altre a zona 2.
Actualment mols usuaris de Sagales de la Llagosta agafen el bus a la primera parada de Montcada, a uns 300m del terme municipal de La Llagosta per pagar nomes 1 zona
https://maps.app.goo.gl/eBxqc
La parada es just al límit dels termes municipals de La Llagosta i Montcada. Podria ser una parada simultàniament a zona 1-2. Literalment podria quedar la porta d'entrada en diferent zona que la porta de sortida.
A 300m per cada costat hi ha parades existents, una zona 1 i l'altre a zona 2.
Actualment mols usuaris de Sagales de la Llagosta agafen el bus a la primera parada de Montcada, a uns 300m del terme municipal de La Llagosta per pagar nomes 1 zona
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Dubtes tarifaris
Buenas noches.
Sólo una cosa rçapida. Confirmado que la estación de Martorell Vila i Castellbisbal, finalmente ha pasado a ser de la corona 1, perteneciente al municipio de Castellbisbal. Por este motivo, con cualquier tarjeta validada en cualquier estación de los 36 municipios, podemos llegar sin problemas hasta esta estación (y por ende al Municipio de Martorell)
Un saludo
Sólo una cosa rçapida. Confirmado que la estación de Martorell Vila i Castellbisbal, finalmente ha pasado a ser de la corona 1, perteneciente al municipio de Castellbisbal. Por este motivo, con cualquier tarjeta validada en cualquier estación de los 36 municipios, podemos llegar sin problemas hasta esta estación (y por ende al Municipio de Martorell)
Un saludo
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Dubtes tarifaris
Es un nuevo caso de Les Planes / Sant Cugat?França451 wrote:Buenas noches.
Sólo una cosa rçapida. Confirmado que la estación de Martorell Vila i Castellbisbal, finalmente ha pasado a ser de la corona 1, perteneciente al municipio de Castellbisbal. Por este motivo, con cualquier tarjeta validada en cualquier estación de los 36 municipios, podemos llegar sin problemas hasta esta estación (y por ende al Municipio de Martorell)
Un saludo
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Dubtes tarifaris
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Dubtes tarifaris
França451 wrote:Confirmado que la estación de Martorell Vila i Castellbisbal, finalmente ha pasado a ser de la corona 1, perteneciente al municipio de Castellbisbal. Por este motivo, con cualquier tarjeta validada en cualquier estación de los 36 municipios, podemos llegar sin problemas hasta esta estación (y por ende al Municipio de Martorell)
Discrepo. Sigue siendo de la corona 2, como ha sido siempre (y por ello eran válidos los títulos de 2 zonas desde la corona 1). Está y ha estado siempre en el término municipal de Castellbisbal, y por eso está incluida en la "tarifa plana" (cosa que comprobé a principios de enero de este año, macando allí una T10 de 1 zona y enlazando con el metro sin problemas ya en Barcelona), pero ello no implica un cambio de zona. Y sí, gracias a ella se puede llegar con facilidad al T.M. de Martorell: tan sólo es necesario atravesar a pie el muy cercano Pon del Diable.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Re: Dubtes tarifaris
Ja esta operativa la nova parada Sagales al limit dels termes municipals de Montcada i La Llagosta. En sentit Barcelona la parada esta just abans del cartell La Llagosta barrat (fi casc urba) i en sentit Mollet esta just abans del Cartell de La Llagosta.davida wrote:Acaben posar pal de parada de bus interuba en el següent punt
https://maps.app.goo.gl/eBxqc
La parada es just al límit dels termes municipals de La Llagosta i Montcada. Podria ser una parada simultàniament a zona 1-2. Literalment podria quedar la porta d'entrada en diferent zona que la porta de sortida.
A 300m per cada costat hi ha parades existents, una zona 1 i l'altre a zona 2.
Actualment mols usuaris de Sagales de la Llagosta agafen el bus a la primera parada de Montcada, a uns 300m del terme municipal de La Llagosta per pagar nomes 1 zona
Segueixo sense tenir clar en quina zona esta la parada.
https://goo.gl/maps/y1Pp919y77xpAG746
https://goo.gl/maps/Lpc2uEM2xoSjxWdz9
A la web de Sagales posa:
'13/05 Nova parada a La Llagosta, just a la sortida de la població en el pont, tocant a Montcada'
La meva opinio. La parada esta fisica a zona 1 pero a la pràctica dona servei a La Llagosta (zona 2). La Llagosta es un dels municipis mes propers a Barcelona que s'havia queda fora de la tarifa plana metropolitana pero amb aquesta parada a la practica per Sagales parcialment queda a zona 1.
Re: Dubtes tarifaris
Segons "El 9 Nou", a la zona 1:davida wrote:Ja esta operativa la nova parada Sagales al limit dels termes municipals de Montcada i La Llagosta. En sentit Barcelona la parada esta just abans del cartell La Llagosta barrat (fi casc urba) i en sentit Mollet esta just abans del Cartell de La Llagosta.
Segueixo sense tenir clar en quina zona esta la parada.
https://goo.gl/maps/y1Pp919y77xpAG746
https://goo.gl/maps/Lpc2uEM2xoSjxWdz9
A la web de Sagales posa:
'13/05 Nova parada a La Llagosta, just a la sortida de la població en el pont, tocant a Montcada'
La meva opinio. La parada esta fisica a zona 1 pero a la pràctica dona servei a La Llagosta (zona 2). La Llagosta es un dels municipis mes propers a Barcelona que s'havia queda fora de la tarifa plana metropolitana pero amb aquesta parada a la practica per Sagales parcialment queda a zona 1.
El 9 Nou, Edició Vallès Oriental wrote: Bus amb preus de zona 1 a la Llagosta
La nova parada es posarà en funcionament el dia 13 d’aquest mes
L’Autoritat del Transport Metropolità ha comunicat aquest dijous a l’Ajuntament de la Llagosta la posada en marxa el proper 13 de maig de la nova parada de bus que s’ha habilitat damunt del pont de la riera Seca, en terme de Montcada i Reixac, al Vallès Occidental. Això permetrà als veïns de la Llagosta poder fer servir títols d’una sola zona –per tant, més barats– per anar i tornar de Barcelona.
De fet, la diferència de preus és notable i es nota, sobretot, amb la T-10, la targeta multiviatge més utilitzada. La d’una zona costa 10,20 euros, mentre que la de dues zones en costa 20,10. Per tant, una persona que faci 10 viatges setmanals entre la Llagosta i Barcelona –cinc d’anada i cinc de tornada– podrà estalviar-se 9,9 euros. Representa al voltant de 530 euros l’any. En el cas de la T-Mes, l’estalvi serà de gairebé 19 euros per títol: val 54 euros si és d’una zona i 72,7 si és de dues.
Fins ara, hi havia veïns del municipi que ja anaven a buscar l’autobús a la parada que ja existeix davant del local de menjar ràpid McDonald’s. “Anaven i tornaven pels vorals de la carretera que no estan adequats i on tampoc hi ha enllumenat. Això és un perill, sobretot a l’hivern”, reconeix l’alcalde, Óscar Sierra. Entén que no es podia prohibir el pas de persones a peu per la carretera i que, en tot cas, calia buscar una solució perquè això es pogués fer amb seguretat. La solució ha passat per habilitar una nova parada damunt del pont de la riera Seca, que ja està en terme de Montcada i, per tant, dins de la zona 1 de l’ATM.
L’Ajuntament ha assumit el cost de les obres per fer un apartador a la calçada i eixamplar un pam i mig el pont per donar prou amplada a la vorera. “No podíem obligar la gent a no passar per allà. Calia adoptar mesures per millorar la seguretat.” L’opció de fer la nova parada ha permès trobar una solució menys costosa que construir voreres i instal·lar fanals fins al McDonald’s.
El procés, però, no ha estat fàcil i s’ha allargat des de principi d’aquest mandat. L’actual govern de la Llagosta, a partir de la informació que tenien dels plens del mandat anterior, va demanar al de Montcada per executar l’acord per moure la parada de davant del McDonald’s davant de la planta de Valentine. “La resposta va ser que no hi havia cap acord per fer-ho”, explica Sierra. Van insistir i van proposar-los, en lloc de traslladar la parada, fer-ne una de nova a la Valentine. Llavors sí que van respondre afirmativament.
A partir d’aquí van començar els contactes amb la Generalitat. Hi va haver un primer acord amb mobilitat que Carreteres va fer tirar enrere per temes de seguretat. La contraproposta de Carreteres –que el bus entrés dins l’aparcament de Valentine– no agradava a mobilitat perquè allargava el recorregut de la línia un minut. “Finalment, vam optar per quedar un dia sobre el terreny –es va fer a principi d’estiu de l’any passat– i els vam proposar l’opció de fer la parada damunt del pont”, relata Sierra.
L’opció va satisfer les dues parts del Departament de Territori i Sostenibilitat i l’Ajuntament va iniciar els tràmits per adequar la parada. “Hem lluitat moltíssim”, diu l’alcalde de la Llagosta, que admet que l’ATM no es gaire partidària de fer aquesta mena de parades que faciliten reduir les zones tarifàries al transport públic als passatgers.
Sierra està convençut que ara hi haurà més gent que farà servir aquesta parada en terme de Montcada. “Queda més a prop del poble i en un espai totalment accessible. És bo per als veïns de la Llagosta”, assegura. Ja han demanat una marquesina per aquest punt, que s’instal·larà més endavant.
Re: Dubtes tarifaris
Dóna servei a les línies 201 (BCN Pl. Tetuan-Caldes) i 320 (BCN Sagrera-Mollet) .
Salvem l'Estació de França!
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Com anar a... ? / ¿Cómo ir a...? (Dubtes sobre transport)
No sé si esto va aquí o hay otro hilo sobre billetes.
Por motivos de trabajo he tenido que comprar una T-Día en la última semana dos veces. Era la primera vez que utilizaba esta tarjeta.
Mi primera sorpresa vino cuando no me pidió DNI. Es una tarjeta unipersonal (una persona por viaje), pero no está personalizada, por lo cual, puedo usarla yo, y luego, utilizarla en otro viaje otra persona. La tarjeta tiene un número de identificación que curiosamente consta de ocho números y una cifra, por lo que es como si fuera un DNI puesto al azar.
La tarjeta reza en su inscripción el siguiente texto (lo reproduzco porque es todo un lingote de oro del eslabón perdido de la lógica e inteligencia humana):
Títol unipersonal amb nombre de viatges il-limitats a les zones delimitades per la primera validació durant 24 hores a partir de la primera validació i amb dret a transbordament durant 1h 15 min."
(Entiendo que lo del transbordo de 1 hora y 15 minutos es porque la tarjeta era de 1 zona.)
Mande? Perdone? O sea, vamos a ver, la tarjeta tiene viajes ilimitados por espacio de 24 horas pero con derecho a trasbordo durante 1 hora y 15 minutos...
La primera validación marca una cosa como ésta:
"Valid fins 10:00 2404. Primera validació: Zona: 08"
Y a partir de ahí no marca nada más, sólo da el bip en las validadoras y te abre puerta.
¿Alguien podría hacer el favor de explicarme qué diablos es eso de "con derecho a trasbordo durante 1 hora y 15 minutos" en una tarjeta de viajes ilimitados?????????
Ah, sí!!!!! Pregunté a los empleados y personal de seguridad de una estación de FGC, y la respuesta de todos fue quedarse perplejos y decirme: "Es la primera vez que veo una tarjeta como esa. Ni sabía que existía. No podemos ayudarle, no sabemos nada de esta tarjeta."
Les di las gracias y me fui con la intriga de qué diablos es eso del derecho a trasbordo en esta tarjeta.
¿Alguien lo sabe?
Por motivos de trabajo he tenido que comprar una T-Día en la última semana dos veces. Era la primera vez que utilizaba esta tarjeta.
Mi primera sorpresa vino cuando no me pidió DNI. Es una tarjeta unipersonal (una persona por viaje), pero no está personalizada, por lo cual, puedo usarla yo, y luego, utilizarla en otro viaje otra persona. La tarjeta tiene un número de identificación que curiosamente consta de ocho números y una cifra, por lo que es como si fuera un DNI puesto al azar.
La tarjeta reza en su inscripción el siguiente texto (lo reproduzco porque es todo un lingote de oro del eslabón perdido de la lógica e inteligencia humana):
Títol unipersonal amb nombre de viatges il-limitats a les zones delimitades per la primera validació durant 24 hores a partir de la primera validació i amb dret a transbordament durant 1h 15 min."
(Entiendo que lo del transbordo de 1 hora y 15 minutos es porque la tarjeta era de 1 zona.)
Mande? Perdone? O sea, vamos a ver, la tarjeta tiene viajes ilimitados por espacio de 24 horas pero con derecho a trasbordo durante 1 hora y 15 minutos...
La primera validación marca una cosa como ésta:
"Valid fins 10:00 2404. Primera validació: Zona: 08"
Y a partir de ahí no marca nada más, sólo da el bip en las validadoras y te abre puerta.
¿Alguien podría hacer el favor de explicarme qué diablos es eso de "con derecho a trasbordo durante 1 hora y 15 minutos" en una tarjeta de viajes ilimitados?????????
Ah, sí!!!!! Pregunté a los empleados y personal de seguridad de una estación de FGC, y la respuesta de todos fue quedarse perplejos y decirme: "Es la primera vez que veo una tarjeta como esa. Ni sabía que existía. No podemos ayudarle, no sabemos nada de esta tarjeta."
Les di las gracias y me fui con la intriga de qué diablos es eso del derecho a trasbordo en esta tarjeta.
¿Alguien lo sabe?
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Com anar a... ? / ¿Cómo ir a...? (Dubtes sobre transport)
Tam simple como un mensaje estandard y Copy-Paste.França451 wrote: ↑Sunday 26/04/2020 21:45 No sé si esto va aquí o hay otro hilo sobre billetes.
Por motivos de trabajo he tenido que comprar una T-Día en la última semana dos veces. Era la primera vez que utilizaba esta tarjeta.
Mi primera sorpresa vino cuando no me pidió DNI. Es una tarjeta unipersonal (una persona por viaje), pero no está personalizada, por lo cual, puedo usarla yo, y luego, utilizarla en otro viaje otra persona. La tarjeta tiene un número de identificación que curiosamente consta de ocho números y una cifra, por lo que es como si fuera un DNI puesto al azar.
La tarjeta reza en su inscripción el siguiente texto (lo reproduzco porque es todo un lingote de oro del eslabón perdido de la lógica e inteligencia humana):
Títol unipersonal amb nombre de viatges il-limitats a les zones delimitades per la primera validació durant 24 hores a partir de la primera validació i amb dret a transbordament durant 1h 15 min."
(Entiendo que lo del transbordo de 1 hora y 15 minutos es porque la tarjeta era de 1 zona.)
Mande? Perdone? O sea, vamos a ver, la tarjeta tiene viajes ilimitados por espacio de 24 horas pero con derecho a trasbordo durante 1 hora y 15 minutos...
La primera validación marca una cosa como ésta:
"Valid fins 10:00 2404. Primera validació: Zona: 08"
Y a partir de ahí no marca nada más, sólo da el bip en las validadoras y te abre puerta.
¿Alguien podría hacer el favor de explicarme qué diablos es eso de "con derecho a trasbordo durante 1 hora y 15 minutos" en una tarjeta de viajes ilimitados?????????
Ah, sí!!!!! Pregunté a los empleados y personal de seguridad de una estación de FGC, y la respuesta de todos fue quedarse perplejos y decirme: "Es la primera vez que veo una tarjeta como esa. Ni sabía que existía. No podemos ayudarle, no sabemos nada de esta tarjeta."
Les di las gracias y me fui con la intriga de qué diablos es eso del derecho a trasbordo en esta tarjeta.
¿Alguien lo sabe?
No hay ningún misterio
Re: Dubtes tarifaris
Potser és el text per defecte que s'imprimix als bitllets integrats. Algú sap si també apareix a les T-Jove i T-Mes (perdó, T-Usual)?
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Dubtes tarifaris
¿y no pueden tener un poco más de cuidado con lo que ponen? Porque una información así te hace entrar en dudas de lo que puedes y no puedes hacer con ella. Evidentemente hasta que no la usas, no te das cuenta de "lo que está mal" en la información. Pero en el momento de comprarla y leerla, si nadie te sabe dar información varía mucho que "interpretes" que son viajes ilimitados, a que son viajes con derecho a trasbordo durante 75 minutos. Laa primera cosa te permite repetir medios de transporte, la segunda, no, y esto es importante para planificar un determinado desplazamiento.
Bastantes complicaciones tenemos con el sistema tarifario y zonal de la provincia de Barcelona como para que te lo compliquen por un "copypaste" del que nadie se ha dado cuenta.
Evidentemente en cuantoi abran las oficinas, Queja al canto, al menos para que tengan en cuenta el fallo y puedan cambiarlo.
En la T-Usual, no aparece este fallo. Sin embarego, como comenté hace tiempo, en las primeras impresiones de hojas que editaron en las estaciones de Renfe, esto mismo del derecho a trasbordo aparecía en la infoamción de la T-Usual los primeros días de enero. Al ser una tarjeta que se iba a usar masivamente hubo gente que advirtió el fallo, y en los folletos impresos definitivos de Renfe, este fallo desapareció luego.
Pero parece ser que en la T-Día nadie lo ha advertido hasta ahora. Lo que desconozco es si esto ya sucedía en la T-Día anterior a las nuevas tarifas y billetes o ha sido a partir del 1 de enero cuando ya salía. Como digo, nunca había utilizado ese título, hasta ahora, por lo que en mi caso no puedo decir desde cuándo sucede este fallo en la impresión de la tarjeta. Ni tampoco si otros operadores también lo cometen. Yo compré las dos tarjetas en estaciones de FGC, por lo que sólo puedo decir lo que sé.
Bastantes complicaciones tenemos con el sistema tarifario y zonal de la provincia de Barcelona como para que te lo compliquen por un "copypaste" del que nadie se ha dado cuenta.
Evidentemente en cuantoi abran las oficinas, Queja al canto, al menos para que tengan en cuenta el fallo y puedan cambiarlo.
En la T-Usual, no aparece este fallo. Sin embarego, como comenté hace tiempo, en las primeras impresiones de hojas que editaron en las estaciones de Renfe, esto mismo del derecho a trasbordo aparecía en la infoamción de la T-Usual los primeros días de enero. Al ser una tarjeta que se iba a usar masivamente hubo gente que advirtió el fallo, y en los folletos impresos definitivos de Renfe, este fallo desapareció luego.
Pero parece ser que en la T-Día nadie lo ha advertido hasta ahora. Lo que desconozco es si esto ya sucedía en la T-Día anterior a las nuevas tarifas y billetes o ha sido a partir del 1 de enero cuando ya salía. Como digo, nunca había utilizado ese título, hasta ahora, por lo que en mi caso no puedo decir desde cuándo sucede este fallo en la impresión de la tarjeta. Ni tampoco si otros operadores también lo cometen. Yo compré las dos tarjetas en estaciones de FGC, por lo que sólo puedo decir lo que sé.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Com anar a... ? / ¿Cómo ir a...? (Dubtes sobre transport)
Pues que en el último viaje, si lo inicias a las 23:59 horas de haber utilizado el título por última vez (digo 23:59 por no entrar en debates sobre si a las 24:00 horas exactas ya ha caducado o todavía sirve), tienes todavía 1:15 h. de derecho a transbordo.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N5
- Posts: 82
- Joined: Monday 23/03/2020 22:07
Dubtes i Incidencies ATM
Hola.
Tinc un dubte sobre Teisa La Hispano que a veure si algú sap.
Es si amb una tarjeta de 5 o 6 zones de ATM de Bcn es poden fer els trajectes següents amb L22, L0660, 302, 303 de Teisa: 1. Vic-Sant Quirze Besora. 2. Barcelona-Sant Quirze Besora. 3. Breda-Hostalric. 4. Sant Celoni-Breda. 5. Barcelona-Sant Celoni.
Això es tot.
Tinc un dubte sobre Teisa La Hispano que a veure si algú sap.
Es si amb una tarjeta de 5 o 6 zones de ATM de Bcn es poden fer els trajectes següents amb L22, L0660, 302, 303 de Teisa: 1. Vic-Sant Quirze Besora. 2. Barcelona-Sant Quirze Besora. 3. Breda-Hostalric. 4. Sant Celoni-Breda. 5. Barcelona-Sant Celoni.
Això es tot.
Re: Dubtes tarifaris
Teisa no està integrada plenament a l'ATM de Barcelona. No permet l'ús del abonaments habituals. Al Ripollés (zona 7) hi ha un abonament propi de 10 viatges a preu de T-casual, com el pack des del Ripollés fins Barcelona.
La Hispano si està integrada dins l'àmbit ATM i es poden utilitzar cualquesol abonament ATM dins l'àmbit.
Teisa i La Hispano són 2 empreses diferents encara que siguin del mateix grup i mateix propietari.
Al trajecte Vic-St.Quirze només val el bitllet senzill, ni T-Valor ni ATM, i tinc el dubte que sigui permés el trajecte ja que el titular és Sagalés.
La Hispano si està integrada dins l'àmbit ATM i es poden utilitzar cualquesol abonament ATM dins l'àmbit.
Teisa i La Hispano són 2 empreses diferents encara que siguin del mateix grup i mateix propietari.
Al trajecte Vic-St.Quirze només val el bitllet senzill, ni T-Valor ni ATM, i tinc el dubte que sigui permés el trajecte ja que el titular és Sagalés.
-
- N5
- Posts: 82
- Joined: Monday 23/03/2020 22:07
Re: Dubtes tarifaris
Hola m'has ajudat molt perque tenia un viatje pendent gracies. Pero em trajecte Bcn o Vic-SantQuirze o Montesquiu si es permes, ho he vist a la web.sag470 wrote: ↑Saturday 16/05/2020 22:17 Teisa no està integrada plenament a l'ATM de Barcelona. No permet l'ús del abonaments habituals. Al Ripollés (zona 7) hi ha un abonament propi de 10 viatges a preu de T-casual, com el pack des del Ripollés fins Barcelona.
La Hispano si està integrada dins l'àmbit ATM i es poden utilitzar cualquesol abonament ATM dins l'àmbit.
Teisa i La Hispano són 2 empreses diferents encara que siguin del mateix grup i mateix propietari.
Al trajecte Vic-St.Quirze només val el bitllet senzill, ni T-Valor ni ATM, i tinc el dubte que sigui permés el trajecte ja que el titular és Sagalés.
Ho deia perque ho tenia que fer per juliol i el sagales no funciona per estiu i no volia anar amb tren.
-
- N4
- Posts: 64
- Joined: Sunday 10/04/2016 16:40
- Location: Terrassa
Re: Dubtes tarifaris
Tinc un dubte sobre quantes zones ATM hi ha entre les estacions de Terrassa i Granollers, a veure si algú em pot ajudar. He trobat aquestes dues opcions:
Opció 1: De Terrassa a Sabadell-Centre amb Rodalies R4, i de Sabadell-Centre a Granollers-Centre amb l'autobús Exprés e13.
Opció 2: De Terrassa a Montcada-Bifurcació amb Rodalies R4, i de Montcada-Bifurcació a Granollers-Canovelles amb Rodalies R3.
La qüestió és que no sé quin abonament he de comprar, si de dues zones o de tres. Al comptador de zones del propi web de l'ATM (mapa de zones), quan li indico el trajecte Terrassa-Granollers, em marca dues zones. I així és si faig l'opció 1 (rodalies + bus exprés), ja que passaria per les zones 2 i 3 de l'ARM. Però si agafo l'opció 2 i faig transbordament a Montcada-Bifurcació, passo també per la zona 1, amb la qual cosa he de comprar el bitllet de 3 zones, i no el de 2 zones.
Ara bé, com que suposo que no he de validar el bitllet en cap moment a Montcada-Bifurcació, ja que em quedo a l'andana per esperar l'R3 fins a Granollers, se m'acut la "picaresca" d'anar amb el de dues zones, i les validadores de sortida de Granollers em deixarien sortir sense problemes.
De totes maneres, com que he de fer aquest trajecte diverses vegades i vull fer les coses correctament, voldria saber si en cas d'optar per l'opció 2 (transbordament de rodalies a Montcada), puc portar bitllets de 2 zones, o bé he de fer servir el de 3 zones.
Gràcies!
Opció 1: De Terrassa a Sabadell-Centre amb Rodalies R4, i de Sabadell-Centre a Granollers-Centre amb l'autobús Exprés e13.
Opció 2: De Terrassa a Montcada-Bifurcació amb Rodalies R4, i de Montcada-Bifurcació a Granollers-Canovelles amb Rodalies R3.
La qüestió és que no sé quin abonament he de comprar, si de dues zones o de tres. Al comptador de zones del propi web de l'ATM (mapa de zones), quan li indico el trajecte Terrassa-Granollers, em marca dues zones. I així és si faig l'opció 1 (rodalies + bus exprés), ja que passaria per les zones 2 i 3 de l'ARM. Però si agafo l'opció 2 i faig transbordament a Montcada-Bifurcació, passo també per la zona 1, amb la qual cosa he de comprar el bitllet de 3 zones, i no el de 2 zones.
Ara bé, com que suposo que no he de validar el bitllet en cap moment a Montcada-Bifurcació, ja que em quedo a l'andana per esperar l'R3 fins a Granollers, se m'acut la "picaresca" d'anar amb el de dues zones, i les validadores de sortida de Granollers em deixarien sortir sense problemes.
De totes maneres, com que he de fer aquest trajecte diverses vegades i vull fer les coses correctament, voldria saber si en cas d'optar per l'opció 2 (transbordament de rodalies a Montcada), puc portar bitllets de 2 zones, o bé he de fer servir el de 3 zones.
Gràcies!
Re: Dubtes tarifaris
Amb e13+R4, 4 zones. Travesses les zones 3D, 2D, 2C i 3C.
Amb tren, 5 zones (si només agafes el tren surt més a compte un abonament només de tren, que són 4 zones). Travesses les zones 3D, 2D, 1, 2C i 3C.
2 zones no és possible, doncs l'única opció és seguint la C-1415 i no hi ha línia de bus (canviant a Caldes s'arriba com a com a Castellar), el cercador de l'ATM no té en compte aquests "detalls"
Amb tren, 5 zones (si només agafes el tren surt més a compte un abonament només de tren, que són 4 zones). Travesses les zones 3D, 2D, 1, 2C i 3C.
2 zones no és possible, doncs l'única opció és seguint la C-1415 i no hi ha línia de bus (canviant a Caldes s'arriba com a com a Castellar), el cercador de l'ATM no té en compte aquests "detalls"
-
- N4
- Posts: 64
- Joined: Sunday 10/04/2016 16:40
- Location: Terrassa
Re: Dubtes tarifaris
Moltes gràcies! Ostres, sort que m'has avisat. Per sort amb els bitllets integrats surt una mica més a compte, però déu-n'hi-do això de les zones. És bastant indignat la dificultat de comunicació per transport públic que hi ha entre els dos vallesos.Granolleri wrote: ↑Thursday 14/01/2021 19:09 Amb e13+R4, 4 zones. Travesses les zones 3D, 2D, 2C i 3C.
Amb tren, 5 zones (si només agafes el tren surt més a compte un abonament només de tren, que són 4 zones). Travesses les zones 3D, 2D, 1, 2C i 3C.
2 zones no és possible, doncs l'única opció és seguint la C-1415 i no hi ha línia de bus (canviant a Caldes s'arriba com a com a Castellar), el cercador de l'ATM no té en compte aquests "detalls"