Sí, però d´imatge més futurista, segons recordo en un article que es va publicar a la revista HOBBYTREN.
El tema del "metro aeri" que vaig comentar m' interessa, i tal com vaig exposar va ser l'únic projecte d'allò més semblant a un ferrocarril, a nivell intern. Efectivament va ser una mica més electoralista que una altra cosa, però hagués estat un sistema interesant i eficaç com transport públic urbà. Investigant una mica per internet, tot just aconsegueixo trobar un parell d'articles del "Diari d' Andorra", i una tesi electoral que estudiava l'impacte econòmic de la implantació d'aquest sistema. No aconsegueixo trobar cap fotografia del projecte, encara que sí recordo un article en algun número de la revista HOBBYTREN en el qual es va publicar un article d'aquest projecte amb algún fotomuntatge del monorrail per sobre del riu Valira. No aconsegueixo trobar aquest article, ja que no tinc totes les revistes, però va haver de publicar-se en algún número de l'any 2000, 2001, 2002, 2003, 2004. Seria interesant localitzar el número d'aquesta revista per afegir-lo a aquesta bibliografia de metro "aeri ".
Pel que fa a la tesi doctoral, està en aquest catàleg de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), encara que segons sembla no es pot descarregar des de cap enllaç:
https://cataleg.upc.edu/search/?searchs ... )807858735
Anàlisi cost-benefic de metro aeri d'Andorra
Autor: Pere Espelt i Lleonart; Manel Villalante; Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona.
Editorial: 2000.
Dissertació: Tesina d'especialitat-UPC. Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona, 2000.
Edició / Format: Tesis / dissertació: Tesi de mestratge / doctorat: Manuscrit Material d'arxiu: Català (cat)
qualificació:
(Encara no qualificat) 0 amb ressenyes - Ser el primer.
temes
Transport urbà - Andorra - tesinés.
Metres - tesinés.
Més materials com aquest
materials similars