Reordenació de línies TMB a Nou Barris
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Reordenació de línies TMB a Nou Barris
L'hegemonia de les línies de la NXB ha "relegat" una mica aquest tema, però en aquesta notícia d'avui, "amagat" pel protagonisme dels canvis a les 80-81-82-83...
https://beteve.cat/mobilitat/tmb-reform ... arris-nord
TMB reformula els busos 80, 81 i 82 i fulmina el 83, a Nou Barris
Les quatre línies actuals (fins ara gestionades per l'empresa Sagalés) passaran a ser de gestió pública al maig i es convertiran en les línies 180 i 182, i se'n modificaran dues més
...l'escurçament de la 62, amb l'eufemisme "adequació per adaptar el recorregut a la demana existent":
A més, també es farà una adequació de la línia 62, per oferir un recorregut més adaptat a la demanda existent.
A banda de la 62, ignoro quina és l'altra que justifica la part "se'n modificaran dues més", del titular (el text no en parla de més, i diria que no hi ha video). Si algú ho sap, ho pot afegir aquí.
https://beteve.cat/mobilitat/tmb-reform ... arris-nord
TMB reformula els busos 80, 81 i 82 i fulmina el 83, a Nou Barris
Les quatre línies actuals (fins ara gestionades per l'empresa Sagalés) passaran a ser de gestió pública al maig i es convertiran en les línies 180 i 182, i se'n modificaran dues més
...l'escurçament de la 62, amb l'eufemisme "adequació per adaptar el recorregut a la demana existent":
A més, també es farà una adequació de la línia 62, per oferir un recorregut més adaptat a la demanda existent.
A banda de la 62, ignoro quina és l'altra que justifica la part "se'n modificaran dues més", del titular (el text no en parla de més, i diria que no hi ha video). Si algú ho sap, ho pot afegir aquí.
Last edited by Fran-Ikarus on Monday 22/03/2021 8:40, edited 1 time in total.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Entenc que l'altra línia a la que es refereixen és la 199, el bus a la demanda de Torre Baró, que ampliarà recorregut i parades per servir els trams que deixa de servir la 83 quan desaparegui.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: 62 escurçada
Veamos. Lo que hacen es fusionar 80 y 81 en una única línea, si he entendido bien la noticia: cada 20 minutos, sube por Vía Julia y baja por Roquetes en todos los servicios. Prou.Fran-Ikarus wrote: ↑Wednesday 10/03/2021 10:01 L'hegemonia de les línies de la NXB ha "relegat" una mica aquest tema, però en aquesta notícia d'avui, "amagat" pel protagonisme dels canvis a les 80-81-82-83...
https://beteve.cat/mobilitat/tmb-reform ... arris-nord
TMB reformula els busos 80, 81 i 82 i fulmina el 83, a Nou Barris
Les quatre línies actuals (fins ara gestionades per l'empresa Sagalés) passaran a ser de gestió pública al maig i es convertiran en les línies 180 i 182, i se'n modificaran dues més
...l'escurçament de la 62, amb l'eufemisme "adequació per adaptar el recorregut a la demana existent":
A més, també es farà una adequació de la línia 62, per oferir un recorregut més adaptat a la demanda existent.
A banda de la 62, ignoro quina és l'altra que justifica la part "se'n modificaran dues més", del titular (el text no en parla de més, i diria que no hi ha video). Si algú ho sap, ho pot afegir aquí.
La 182 será la antigua 082, saldrá de Llucmajor en vez de Virrei Amat y pasará cada 15 minutos. No sé si eso son tres coches o 4.
La 199debe ser un fracaso estrepitoso y para obligar a la gente a usarla por la fuerza de cargan la 83 y me temo que adaptar la 62 o significa recortarle la parte de CM o quitarle por el otro extremo: dejarla tirada en algún punto como la Monumental o Clot. Si suben la D50 a Can Cuiàs me callo porque sería una"mejora relativa". Pero si no, sinceramente dejar Nou Barris nord en manos del bus ese a demanda que no sirve para nada... Eso fue un estorbo. Una línea convencional hacen recorrido fijo, pasa a una hora y tarda lo que tarda. Con el rollo esedelbus a demanda recoges a un tío en una casa, le llevas directo a un sitio y le acostumbras a que en dos segundos llegue a dónde te pida. Es un taxi pero a precio de tarjeta ATM. Lo que provoca es que a quien no pueda tener acceso a la apli o le surja un imprevisto tiene que ir andando a donde sea porque El bus no va a pasar. Y no vale eso de que el vecino pida recoger por dos al menos eso me pareció entender. En cualquier caso quitar líneas usando como excusa los buses a demanda solo significa que estos son un fracaso y que quieren forzarte a usarlos.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: 62 escurçada
En seran dos, suposo. Actualment n'hi ha dos i té una freqüència de 20 minuts. El tram que retallen és d'uns 5 minuts, per tant, amb aquesta retallada diuen oferir millor freqüència però sense posar-hi diners.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: 62 escurçada
Tot el contrari! El servei del Meu Bus ha estat tot un èxit. No cal tenir aplicacions, amb fer una trucada a un telèfon gratuït també es pot efectuar la reserva. A més, la valoració de les persones que el fan servir és molt alta. De fet, alguns cops que l'he vist he notat que cada cop té més persones usuàries del servei. I en alguns casos, inclús els conductors s'aturen a davant de les portes de les cases en cas d'usuaris habituals.França451 wrote: ↑Wednesday 10/03/2021 10:57Lo que provoca es que a quien no pueda tener acceso a la apli o le surja un imprevisto tiene que ir andando a donde sea porque El bus no va a pasar. Y no vale eso de que el vecino pida recoger por dos al menos eso me pareció entender. En cualquier caso quitar líneas usando como excusa los buses a demanda solo significa que estos son un fracaso y que quieren forzarte a usarlos.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: 62 escurçada
Valoración como usuario será excelente, como chofer es una ops! mierda pinchada en un palo. Es un nido de problemas y conflictos.Adolescent barceloní wrote: ↑Wednesday 10/03/2021 23:44Tot el contrari! El servei del Meu Bus ha estat tot un èxit. No cal tenir aplicacions, amb fer una trucada a un telèfon gratuït també es pot efectuar la reserva. A més, la valoració de les persones que el fan servir és molt alta. De fet, alguns cops que l'he vist he notat que cada cop té més persones usuàries del servei. I en alguns casos, inclús els conductors s'aturen a davant de les portes de les cases en cas d'usuaris habituals.França451 wrote: ↑Wednesday 10/03/2021 10:57Lo que provoca es que a quien no pueda tener acceso a la apli o le surja un imprevisto tiene que ir andando a donde sea porque El bus no va a pasar. Y no vale eso de que el vecino pida recoger por dos al menos eso me pareció entender. En cualquier caso quitar líneas usando como excusa los buses a demanda solo significa que estos son un fracaso y que quieren forzarte a usarlos.
Re: 62 escurçada
Joder cada vez que hablas sube el panFrança451 wrote: ↑Wednesday 10/03/2021 10:57Veamos. Lo que hacen es fusionar 80 y 81 en una única línea, si he entendido bien la noticia: cada 20 minutos, sube por Vía Julia y baja por Roquetes en todos los servicios. Prou.Fran-Ikarus wrote: ↑Wednesday 10/03/2021 10:01 L'hegemonia de les línies de la NXB ha "relegat" una mica aquest tema, però en aquesta notícia d'avui, "amagat" pel protagonisme dels canvis a les 80-81-82-83...
https://beteve.cat/mobilitat/tmb-reform ... arris-nord
TMB reformula els busos 80, 81 i 82 i fulmina el 83, a Nou Barris
Les quatre línies actuals (fins ara gestionades per l'empresa Sagalés) passaran a ser de gestió pública al maig i es convertiran en les línies 180 i 182, i se'n modificaran dues més
...l'escurçament de la 62, amb l'eufemisme "adequació per adaptar el recorregut a la demana existent":
A més, també es farà una adequació de la línia 62, per oferir un recorregut més adaptat a la demanda existent.
A banda de la 62, ignoro quina és l'altra que justifica la part "se'n modificaran dues més", del titular (el text no en parla de més, i diria que no hi ha video). Si algú ho sap, ho pot afegir aquí.
La 182 será la antigua 082, saldrá de Llucmajor en vez de Virrei Amat y pasará cada 15 minutos. No sé si eso son tres coches o 4.
La 199debe ser un fracaso estrepitoso y para obligar a la gente a usarla por la fuerza de cargan la 83 y me temo que adaptar la 62 o significa recortarle la parte de CM o quitarle por el otro extremo: dejarla tirada en algún punto como la Monumental o Clot. Si suben la D50 a Can Cuiàs me callo porque sería una"mejora relativa". Pero si no, sinceramente dejar Nou Barris nord en manos del bus ese a demanda que no sirve para nada... Eso fue un estorbo. Una línea convencional hacen recorrido fijo, pasa a una hora y tarda lo que tarda. Con el rollo esedelbus a demanda recoges a un tío en una casa, le llevas directo a un sitio y le acostumbras a que en dos segundos llegue a dónde te pida. Es un taxi pero a precio de tarjeta ATM. Lo que provoca es que a quien no pueda tener acceso a la apli o le surja un imprevisto tiene que ir andando a donde sea porque El bus no va a pasar. Y no vale eso de que el vecino pida recoger por dos al menos eso me pareció entender. En cualquier caso quitar líneas usando como excusa los buses a demanda solo significa que estos son un fracaso y que quieren forzarte a usarlos.
La 199 ha sido un exito rotundo se usa muchisimo y continuamente.
Eso si como dice citaro para el conductor es una mierda de linia, sobretodo con todo el uso que se le esta dando.
Re: 62 escurçada
¿Por qué motivo?Citaro wrote: ↑Thursday 11/03/2021 12:21Valoración como usuario será excelente, como chofer es una ops! mierda pinchada en un palo. Es un nido de problemas y conflictos.Adolescent barceloní wrote: ↑Wednesday 10/03/2021 23:44Tot el contrari! El servei del Meu Bus ha estat tot un èxit. No cal tenir aplicacions, amb fer una trucada a un telèfon gratuït també es pot efectuar la reserva. A més, la valoració de les persones que el fan servir és molt alta. De fet, alguns cops que l'he vist he notat que cada cop té més persones usuàries del servei. I en alguns casos, inclús els conductors s'aturen a davant de les portes de les cases en cas d'usuaris habituals.França451 wrote: ↑Wednesday 10/03/2021 10:57Lo que provoca es que a quien no pueda tener acceso a la apli o le surja un imprevisto tiene que ir andando a donde sea porque El bus no va a pasar. Y no vale eso de que el vecino pida recoger por dos al menos eso me pareció entender. En cualquier caso quitar líneas usando como excusa los buses a demanda solo significa que estos son un fracaso y que quieren forzarte a usarlos.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: 62 escurçada
Pues que no paras, la gente te trata como un taxi, te exije que pases primero a por el y le dejes primero, se quejan por todo, si les dicen que tienen que espeerar X minutos y ven el bus pasar por otro lado se quejan, etc etc etcfgc113 wrote: ↑Tuesday 16/03/2021 19:03¿Por qué motivo?Citaro wrote: ↑Thursday 11/03/2021 12:21Valoración como usuario será excelente, como chofer es una ops! mierda pinchada en un palo. Es un nido de problemas y conflictos.Adolescent barceloní wrote: ↑Wednesday 10/03/2021 23:44
Tot el contrari! El servei del Meu Bus ha estat tot un èxit. No cal tenir aplicacions, amb fer una trucada a un telèfon gratuït també es pot efectuar la reserva. A més, la valoració de les persones que el fan servir és molt alta. De fet, alguns cops que l'he vist he notat que cada cop té més persones usuàries del servei. I en alguns casos, inclús els conductors s'aturen a davant de les portes de les cases en cas d'usuaris habituals.
Resumen: Se piensan que es un servicio de xofer privado exclusivo para el que lo pide.
Re: 62 escurçada
Dónde quedan aquellas reivindicaciones colectivas para mejorar el servicio público?iFercat wrote: ↑Wednesday 17/03/2021 0:40 Pues que no paras, la gente te trata como un taxi, te exije que pases primero a por el y le dejes primero, se quejan por todo, si les dicen que tienen que espeerar X minutos y ven el bus pasar por otro lado se quejan, etc etc etc
Resumen: Se piensan que es un servicio de xofer privado exclusivo para el que lo pide.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
La 62 s'escurça a Pl. Glòries, per augmentar freqs. sense posar-hi més cotxes. Adéu a la conversió a D40, pel que veiem.
En resum: ens han venut una retallada històrica com una "millora del servei".
En resum: ens han venut una retallada històrica com una "millora del servei".
Last edited by m.h.t. on Wednesday 17/03/2021 20:27, edited 1 time in total.
Salvem l'Estació de França!
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Home si es posen a escurçar tindria més sentit que acabés a Sagrera com la 96...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
I on li veus el sentit al que dius? On esta el sentit de que dos linies des de ciutat emridiana fagin el amteix recorregut?
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
La línia 96 no recorre el circuit de Ciutat Meridiana…
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
De todas maneras es mejor Glories que Sagrera ya que te acerca a un centre comercial y por tanto polo de atracción además en su paso por Meridiana también intercambiaría con la línea 2 del metro en Clot
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Y en Sagrera tienes línea 1, línea 5, renfe, etc. Especialmente la línea 1 te acerca a Clot, Glòries, etc.
Además que no tienes que esperar mucho al metro porque te llega uno enseguida y es más rápido que el autobús!
Además que no tienes que esperar mucho al metro porque te llega uno enseguida y es más rápido que el autobús!
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
hombre, si te pones así desde Torre Baro ya tienes la renfe que te lleva al metro o al centro.....
De lo que se trata de de causar las menos molestias y si es verdad que la mayoría del pasaje lo usa para ir a Glories, pues en un sitio que tiene cantidad de transbordos posibles para seguir camino sin alterar a la mayoría del pasaje.
Ahora lo bueno sería que la frecuencia fuese de 10 minutos los laborables y 15 los sábados.
De lo que se trata de de causar las menos molestias y si es verdad que la mayoría del pasaje lo usa para ir a Glories, pues en un sitio que tiene cantidad de transbordos posibles para seguir camino sin alterar a la mayoría del pasaje.
Ahora lo bueno sería que la frecuencia fuese de 10 minutos los laborables y 15 los sábados.
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
A ver por favor, no es tan dificil de interpretar enserio.
Des de ciudad meridiana (cuando el 62 sale a la carretera ) hacen el mismo recorrido tanto 62 como 96 hasta sagrera.
I a la inversa, hacen el mismo recorrido hasta que el 62 se mete en vallbona (exceptuando la entrada al tramo final de la meridiana, que cada uno la hace por un sitio distinto , paseo santa coloma vs trinitat)
En serio, no creia que tubiera que explicar algo tan obvio, por cierto he conducido ambas linias, sea bastante bien por donde van.
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
El 62 es pot suprimir sencer perfectament.
-De Ciutat Meridiana a l'Estació de Torre del Baró ja hi ha la línia 11 de metro i el busos 76 i D50
-De Torre Baró a Sant Andreu Arenal (Fabra i Puig) ja hi ha el 96, 97, el 76 parcialment a part de Rodalies
-De Fabra i Puig a Plaça Catalunya ja hi ha la línia 1 de metro.
-De Ciutat Meridiana a l'Estació de Torre del Baró ja hi ha la línia 11 de metro i el busos 76 i D50
-De Torre Baró a Sant Andreu Arenal (Fabra i Puig) ja hi ha el 96, 97, el 76 parcialment a part de Rodalies
-De Fabra i Puig a Plaça Catalunya ja hi ha la línia 1 de metro.
Re: Reordenació de líniies TMB a Nou Barris
El millor que es pot fer és veure quines són les tendències de mobilitat majoritàries i crear una sub-xarxa feta de tal manera que tothom quedi ben satisfet, en lloc de posar pegats per aquí i per allà. Vaja, fer una cosa desde 0.
frankrodriguez.net
signatura
signatura