La sèrie 107 no em sona de res. A més, a part dels nous Avril (s-106) últimament no s'han vist més trens en proves per la xarxa. Aquesta notícia em sembla falsa. Algú ho podria confirmar?Información wrote: Renfe amplía la capacidad de los trenes Alicante-Barcelona con los Talgo-107
Las unidades comenzarán a circular el vienes 26 con capacidad para 343 pasajeros
Enllaç
Nou material ferroviari a l'Euromed
Nou material ferroviari a l'Euromed
-
- N6
- Posts: 168
- Joined: Thursday 08/08/2019 8:03
Re: Nou material ferroviari a l'Euromed
Aqui tens una breu explicació de la futura S-107 en una de les descripcions del portal Listadotren.esadriaesc wrote: ↑Tuesday 23/03/2021 19:20La sèrie 107 no em sona de res. A més, a part dels nous Avril (s-106) últimament no s'han vist més trens en proves per la xarxa. Aquesta notícia em sembla falsa. Algú ho podria confirmar?Información wrote: Renfe amplía la capacidad de los trenes Alicante-Barcelona con los Talgo-107
Las unidades comenzarán a circular el vienes 26 con capacidad para 343 pasajeros
Enllaç
https://www.listadotren.es/talgo/series.php?id=127
Re: Nou material ferroviari a l'Euromed
De la serie 107 se que se habia entregado algo, pero el tema cabezas motrices creo que es donde tienen más problemas por que falta fabricarlas.
En teoria son trenes reconvertidos de los talgo TH, desconocia que se tenian 2 ramas ya terminadas.
Si alguien puede ampliar la noticia, yo la veo muy prematura, pero si se disponen de 2 ramas con sus motrices no imposible, tendremos que estar atentos a este viernes y tener las camaras preparadas para ir de caza.
En teoria son trenes reconvertidos de los talgo TH, desconocia que se tenian 2 ramas ya terminadas.
Si alguien puede ampliar la noticia, yo la veo muy prematura, pero si se disponen de 2 ramas con sus motrices no imposible, tendremos que estar atentos a este viernes y tener las camaras preparadas para ir de caza.
Re: Nou material ferroviari a l'Euromed
A veure, la sèrie 107 es tracta de composicions Talgo 7 ex-TH reconvertides per al servei d'AV amb les seves respectius motrius. La notícia per començar, ja té una errada clamorosa, ja que de 107, només hi ha una composició acabada i "decapitada", és a dir sense les motrius. Fins que no les tinguin, no podran circular.
Per tant el que es posarà en servei realment aquest divendres, són dues composicions de Talgo 7 normals i corrents, amb la seva respectiva 252, com les que van operar en el seu moment amb els Euromed BCN-València, amb la diferència que aquest cop operaran sota la marca Intercity i que per tant, anirien per via convencional.
Per tant el que es posarà en servei realment aquest divendres, són dues composicions de Talgo 7 normals i corrents, amb la seva respectiva 252, com les que van operar en el seu moment amb els Euromed BCN-València, amb la diferència que aquest cop operaran sota la marca Intercity i que per tant, anirien per via convencional.
Re: Nou material ferroviari a l'Euromed
La serie 107 hi ha una composició ya preparada, pero dificil pugui circular, al estar preparat per les futures tractores.
El servei sembla que es farà amb les 7B32 i 7B33, que en un futur es prepararan i s'acabaran de transformar en S107.
El servei sembla que es farà amb les 7B32 i 7B33, que en un futur es prepararan i s'acabaran de transformar en S107.
Re: Nou material ferroviari a l'Euromed
Són les antigues rames de només seients superrreclinables ex-TH que s'han reformat interiorment i ara duen seients normals.
Formaran part de la sèrie 107 més endavant, quan entrin a taller a posar els rodals d'AV, línia d'AT exterior i tractores (pendents de licitar)
Formaran part de la sèrie 107 més endavant, quan entrin a taller a posar els rodals d'AV, línia d'AT exterior i tractores (pendents de licitar)
-
- N6
- Posts: 168
- Joined: Thursday 08/08/2019 8:03