Aeroport de Sabadell
- Jefe de C.T.C.
- N5
- Posts: 102
- Joined: Wednesday 04/05/2005 18:44
- Location: Terrassa
Jejeje...no...em referia al que deia en Brill que un pilot li ha comentat que moltes avionetes de sabadell no s'enlairen en condicions òptimes.
De totes formes a mi també em faría il·lusió treure'm la llicència quan acabi la carrera (per tant quan tu ja hagis fos l'avioneta de tant donar voltes )
De totes formes a mi també em faría il·lusió treure'm la llicència quan acabi la carrera (per tant quan tu ja hagis fos l'avioneta de tant donar voltes )
Hola gent!!
Be per tancar la "discusio" , de bon rotllo sempre"
Es cert que la especulacio inmobiliaria es molt forta al meu poble, sobre aquest punt mai discutire, ho he viscut a les meves carns.
Es respectable l'aficio a volar, crec que la solucio es trobar un punt d'acord
Per cert Orique, anim estalvia si et fa ilusio es lo principal, pero per el be de teva butxaca, espero que a la primeta et treguis el titol, per cert si ho fas a Sabadell avisa que pujare a saludarte des de el terrat de casa
Jefe CTC bona feina d'investigacio, la veritat es que no he tingut temps de fer res , la feina es el primer.,
Sobre els comentaris del pilot, quan el vegi, la veritat es que ultimament he perdut contacte, mirare de treure mes informacio
Espero la propera conversa sigui sobre trens, que a fi i efecte es el que m'agrada
Es cert que la especulacio inmobiliaria es molt forta al meu poble, sobre aquest punt mai discutire, ho he viscut a les meves carns.
Es respectable l'aficio a volar, crec que la solucio es trobar un punt d'acord
Per cert Orique, anim estalvia si et fa ilusio es lo principal, pero per el be de teva butxaca, espero que a la primeta et treguis el titol, per cert si ho fas a Sabadell avisa que pujare a saludarte des de el terrat de casa
Jefe CTC bona feina d'investigacio, la veritat es que no he tingut temps de fer res , la feina es el primer.,
Sobre els comentaris del pilot, quan el vegi, la veritat es que ultimament he perdut contacte, mirare de treure mes informacio
Espero la propera conversa sigui sobre trens, que a fi i efecte es el que m'agrada
Economia 04/10/2007 15:02
AENA cedeix una parcel·la de l'Aeroport per la construcció del futur Museu de l'Aeronàutica de Catalunya
Núria Garcia / AENA i l'Ajuntament han signat un conveni de cessió d'ús d'uns terrenys per la construcció del futur Museu de l'Aeronàutica de Catalunya a Sabadell. L'acord estableix les bases per a la cessió temporal de l'ús d'una parcel·la de 10.700 metres quadrats ubicada a l'Aeroport, un espai que ja estava contemplat dins el Pla Director de l'Aeroport com a Museu Aeronàutica.
L'Ajuntament es compromet, a través d'un conveni amb la Fundació Parc Aeronàutic de Catalunya, a desenvolupar el projecte del Museu, que s'encarregarà de divulgar la història, la cultura i la tecnologia aeronàutiques. A més, gràcies a un conveni signat al febrer entre l'Ajuntament i la Fundació, els alumnes del Vapor Llonch restauraran peces antigues que després s'exposaran en el futur Museu. El president de la Fundació del Parc Aeronàutic de Catalunya, Cristòfol Jordà, ja assenyalat que "aquest nou museu serà ideal per recuperar alguns equipaments aeronàutics". D'altra banda, l'alcalde Manuel Bustos, ha dit que la signatura d'aquest conveni "denota la bona relació entre l'Estat espanyol i la ciutat de Sabadell". Bustos també ha agraït el suport institucional que el Ministeri d'Indústria ha mostrat a Sabadell.
Abans de la signatura del conveni, l'alcalde Manuel Bustos ha fet un recorregut per les instal·lacions de l'Aeroport i ha contemplat els diferents aparells acompanyat del ministre d'Indústria, Joan Clos, i el president del Comitè Organitzador de l'International Air Meeting, Enrique Lacalle. En total, hi ha més d'una vintena d'aparells entre avions, avionetes i helicòpters. Encara falten per arribar-ne alguns que havien de fer-ho ahir i no va ser possible a causa de les males condicions meteorològiques. El que finalment no arribarà és l'Eclipse 500 perquè no ha pogut fer-ho a temps. Alguns dels aparells que Bustos, Clos i Lacalle han pogut contemplar han estat els helicòpters del RACC, els dels Mossos d'Esquadra o el Pilatus C-12.
http://www.radiosabadell.fm/JSPS/Direct ... y=Economia
AENA cedeix una parcel·la de l'Aeroport per la construcció del futur Museu de l'Aeronàutica de Catalunya
Núria Garcia / AENA i l'Ajuntament han signat un conveni de cessió d'ús d'uns terrenys per la construcció del futur Museu de l'Aeronàutica de Catalunya a Sabadell. L'acord estableix les bases per a la cessió temporal de l'ús d'una parcel·la de 10.700 metres quadrats ubicada a l'Aeroport, un espai que ja estava contemplat dins el Pla Director de l'Aeroport com a Museu Aeronàutica.
L'Ajuntament es compromet, a través d'un conveni amb la Fundació Parc Aeronàutic de Catalunya, a desenvolupar el projecte del Museu, que s'encarregarà de divulgar la història, la cultura i la tecnologia aeronàutiques. A més, gràcies a un conveni signat al febrer entre l'Ajuntament i la Fundació, els alumnes del Vapor Llonch restauraran peces antigues que després s'exposaran en el futur Museu. El president de la Fundació del Parc Aeronàutic de Catalunya, Cristòfol Jordà, ja assenyalat que "aquest nou museu serà ideal per recuperar alguns equipaments aeronàutics". D'altra banda, l'alcalde Manuel Bustos, ha dit que la signatura d'aquest conveni "denota la bona relació entre l'Estat espanyol i la ciutat de Sabadell". Bustos també ha agraït el suport institucional que el Ministeri d'Indústria ha mostrat a Sabadell.
Abans de la signatura del conveni, l'alcalde Manuel Bustos ha fet un recorregut per les instal·lacions de l'Aeroport i ha contemplat els diferents aparells acompanyat del ministre d'Indústria, Joan Clos, i el president del Comitè Organitzador de l'International Air Meeting, Enrique Lacalle. En total, hi ha més d'una vintena d'aparells entre avions, avionetes i helicòpters. Encara falten per arribar-ne alguns que havien de fer-ho ahir i no va ser possible a causa de les males condicions meteorològiques. El que finalment no arribarà és l'Eclipse 500 perquè no ha pogut fer-ho a temps. Alguns dels aparells que Bustos, Clos i Lacalle han pogut contemplar han estat els helicòpters del RACC, els dels Mossos d'Esquadra o el Pilatus C-12.
http://www.radiosabadell.fm/JSPS/Direct ... y=Economia
Opinión aparecida en La Ciutadania Opina de la web Cerdanyola.info
Dilluns, 8 d'Octubre del 2007, 12:48 h. portada > la ciutadania opina > opinió
--------------------------------------------------------------------------------
Fuera el aerodromo de Sabadell!!
Cada día los vecinos de Cerdanyola hemos de soportar el ruido y el grave peligro del paso de avionetas sobre nuestra ciudad. Desde que ocurrió el penúltimo accidente con una avioneta estrellada en Sabadell han ido relajando el control sobre ellos, no respetan ni la altura ni los pasillos aéreos de entrada y salida al aerodromo.
¿ Qué tenemos que esperar? ¿ más muertos? ¿también echarán entonces las culpas a las grúas? ¿Qué control hace el aerodromo sobre la ruta y altura de las avionetas que entran o salen de el? ¿Qué narices hace nuestro alcalde para defender la integridad y descanso de sus vecinos? Para ser un ecologista le preocupa poco el tema...
Ese aerodromo se ha de cerrar, es un peligro y se debe trasladar ya. Como mucho dejarlo solo para servicios y emergencias, no para que los aficionadillos hagan pasadas rasantes sobre nosotros. Y que no digan que el aerodromo estaba antes, esta ciudad también. En definitiva: Fuera el maldito aerodromo.
José Miguel Cazorla Ramos
http://www.cerdanyola.info/ciutadaopina ... 12522.html
Dilluns, 8 d'Octubre del 2007, 12:48 h. portada > la ciutadania opina > opinió
--------------------------------------------------------------------------------
Fuera el aerodromo de Sabadell!!
Cada día los vecinos de Cerdanyola hemos de soportar el ruido y el grave peligro del paso de avionetas sobre nuestra ciudad. Desde que ocurrió el penúltimo accidente con una avioneta estrellada en Sabadell han ido relajando el control sobre ellos, no respetan ni la altura ni los pasillos aéreos de entrada y salida al aerodromo.
¿ Qué tenemos que esperar? ¿ más muertos? ¿también echarán entonces las culpas a las grúas? ¿Qué control hace el aerodromo sobre la ruta y altura de las avionetas que entran o salen de el? ¿Qué narices hace nuestro alcalde para defender la integridad y descanso de sus vecinos? Para ser un ecologista le preocupa poco el tema...
Ese aerodromo se ha de cerrar, es un peligro y se debe trasladar ya. Como mucho dejarlo solo para servicios y emergencias, no para que los aficionadillos hagan pasadas rasantes sobre nosotros. Y que no digan que el aerodromo estaba antes, esta ciudad también. En definitiva: Fuera el maldito aerodromo.
José Miguel Cazorla Ramos
http://www.cerdanyola.info/ciutadaopina ... 12522.html
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
"Genio y figura"
Això, això! Fem política a base de testosterona! Així tirarem endavant el país...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Este señor como mínimo debe ser controlador aéreo.trainman wrote:Opinión aparecida en La Ciutadania Opina de la web Cerdanyola.info
Dilluns, 8 d'Octubre del 2007, 12:48 h. portada > la ciutadania opina > opinió
--------------------------------------------------------------------------------
Fuera el aerodromo de Sabadell!!
Cada día los vecinos de Cerdanyola hemos de soportar el ruido y el grave peligro del paso de avionetas sobre nuestra ciudad. Desde que ocurrió el penúltimo accidente con una avioneta estrellada en Sabadell han ido relajando el control sobre ellos, no respetan ni la altura ni los pasillos aéreos de entrada y salida al aerodromo.
¿ Qué tenemos que esperar? ¿ más muertos? ¿también echarán entonces las culpas a las grúas? ¿Qué control hace el aerodromo sobre la ruta y altura de las avionetas que entran o salen de el? ¿Qué narices hace nuestro alcalde para defender la integridad y descanso de sus vecinos? Para ser un ecologista le preocupa poco el tema...
Ese aeródromo se ha de cerrar, es un peligro y se debe trasladar ya. Como mucho dejarlo solo para servicios y emergencias, no para que los aficionadillos hagan pasadas rasantes sobre nosotros. Y que no digan que el aerodromo estaba antes, esta ciudad también. En definitiva: Fuera el maldito aerodromo.
José Miguel Cazorla Ramos
http://www.cerdanyola.info/ciutadaopina ... 12522.html
Osea ¿si yo compro una casa al lado del Club Ribiera, puedo exigir que se vallan? :begut
Saludos,
Pedro
- Jefe de C.T.C.
- N5
- Posts: 102
- Joined: Wednesday 04/05/2005 18:44
- Location: Terrassa
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Segona fase del Museu Aeronàutic
https://www.elperiodico.cat/ca/sabadell ... s-11657394
Sabadell aportarà 60.000 euros a la Fundació Parc Aeronàutic de Catalunya per al Museu Aeronàutic
L’objectiu és fer possible l’equipament, que acollirà una col·lecció àmplia vinculada al sector i a la seva història, amb 103 aeronaus i motors de vehicles, entre d’altres
Aquesta serà la segona fase del museu, que ja va obrir la seva primera fase al públic el 2019.
Sabadell aportarà 60.000 euros a la Fundació Parc Aeronàutic de Catalunya per al Museu Aeronàutic
L’objectiu és fer possible l’equipament, que acollirà una col·lecció àmplia vinculada al sector i a la seva història, amb 103 aeronaus i motors de vehicles, entre d’altres
Aquesta serà la segona fase del museu, que ja va obrir la seva primera fase al públic el 2019.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Aeroport de Sabadell
Nou impuls al Museu Aeronàutic de Catalunya | J. R | Sabadell | Societat | El Punt Avui
https://www.elpuntavui.cat/societat/art ... lunya.html
Col·locar-hi una gran col·lecció amb 103 aeronaus i motors de vehicles, a més d’una mostra de maquetes i altres objectes i una col·lecció gràfica amb 2.500 fotografies, vídeos, revistes i mapes és el principal objectiu de la segona fase de la construcció del Museu Aeronàutic de Catalunya, que va obrir l’any 2019 en un dels hangars de l’aeroport de Sabadell. Amb l’objectiu de tirar endavant aquesta segona fase, aquesta setmana passada l’Ajuntament de Sabadell i la Fundació Parc Aeronàutic de Catalunya van signar un conveni de col·laboració que inclou una aportació municipal de 60.000 euros. Aquesta segona fase també inclou l’enjardinament de tota la parcel·la i construir-hi dos hangars més per situar-hi la recepció i l’espai on la Fundació durà a terme activitats socials. L’Ajuntament de Sabadell ha explicat que el museu incrementarà l’oferta cultural sobre l’aeronàutica, “ja que no són gaires les col·leccions històriques amb vocació museística que disposin d’aeronaus clàssiques que poden volar”.
Respecte a la tria de Sabadell, la fundació ha optat per la ciutat que disposa de l’únic aeroport no comercial de l’àrea de Barcelona i també per història, ja que aquesta va ser una de les bases aèries republicanes durant la Guerra Civil espanyola. En aquest sentit, l’alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, va indicar: “L’aeroport és un element estratègic que ens dona valor afegit com a ciutat. Hem d’aprofitar totes les oportunitats que ofereix i crear-ne de noves i per això estem treballant en noves iniciatives com ara la creació d’un hub d’innovació enfocat a l’aeronàutica. De fet, la falta de percepció de valor afegit per part dels veïns va ser una de les mancances que va detectar un estudi encarregat pel Departament de Territori i Sostenibilitat i elaborat per l’Institut Cerdà.
A banda de les col·leccions d’aeronaus, maquetes i imatges, el museu es vol coordinar amb els centres de memòria i d’interpretació que, arreu de Catalunya, s’han creat als llocs on s’han desenvolupat activitats industrials i operatives relacionades amb l’aviació.
https://www.elpuntavui.cat/societat/art ... lunya.html
Col·locar-hi una gran col·lecció amb 103 aeronaus i motors de vehicles, a més d’una mostra de maquetes i altres objectes i una col·lecció gràfica amb 2.500 fotografies, vídeos, revistes i mapes és el principal objectiu de la segona fase de la construcció del Museu Aeronàutic de Catalunya, que va obrir l’any 2019 en un dels hangars de l’aeroport de Sabadell. Amb l’objectiu de tirar endavant aquesta segona fase, aquesta setmana passada l’Ajuntament de Sabadell i la Fundació Parc Aeronàutic de Catalunya van signar un conveni de col·laboració que inclou una aportació municipal de 60.000 euros. Aquesta segona fase també inclou l’enjardinament de tota la parcel·la i construir-hi dos hangars més per situar-hi la recepció i l’espai on la Fundació durà a terme activitats socials. L’Ajuntament de Sabadell ha explicat que el museu incrementarà l’oferta cultural sobre l’aeronàutica, “ja que no són gaires les col·leccions històriques amb vocació museística que disposin d’aeronaus clàssiques que poden volar”.
Respecte a la tria de Sabadell, la fundació ha optat per la ciutat que disposa de l’únic aeroport no comercial de l’àrea de Barcelona i també per història, ja que aquesta va ser una de les bases aèries republicanes durant la Guerra Civil espanyola. En aquest sentit, l’alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, va indicar: “L’aeroport és un element estratègic que ens dona valor afegit com a ciutat. Hem d’aprofitar totes les oportunitats que ofereix i crear-ne de noves i per això estem treballant en noves iniciatives com ara la creació d’un hub d’innovació enfocat a l’aeronàutica. De fet, la falta de percepció de valor afegit per part dels veïns va ser una de les mancances que va detectar un estudi encarregat pel Departament de Territori i Sostenibilitat i elaborat per l’Institut Cerdà.
A banda de les col·leccions d’aeronaus, maquetes i imatges, el museu es vol coordinar amb els centres de memòria i d’interpretació que, arreu de Catalunya, s’han creat als llocs on s’han desenvolupat activitats industrials i operatives relacionades amb l’aviació.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Aeroport de Sabadell
[Off-Topic]
Aquesta Marta Farrés, alcaldessa de Sabadell, té alguna relació amb Antoni Farrés, alcalde de Sabadell del 1979 al 1999?
Gràcies.
Aquesta Marta Farrés, alcaldessa de Sabadell, té alguna relació amb Antoni Farrés, alcalde de Sabadell del 1979 al 1999?
Gràcies.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Aeroport de Sabadell
No.genissimon wrote: ↑Wednesday 21/04/2021 9:16 [Off-Topic]
Aquesta Marta Farrés, alcaldessa de Sabadell, té alguna relació amb Antoni Farrés, alcalde de Sabadell del 1979 al 1999?
Gràcies.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Aeroport de Sabadell
Granolleri wrote: ↑Wednesday 21/04/2021 12:00No.genissimon wrote: ↑Wednesday 21/04/2021 9:16 [Off-Topic]
Aquesta Marta Farrés, alcaldessa de Sabadell, té alguna relació amb Antoni Farrés, alcalde de Sabadell del 1979 al 1999?
Gràcies.
Gràcies.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.