Notícies de Tusgsal
Re: Notícies de Tusgsal
Electrificació total de la M28 amb articulats amb pantògraf l'any 2024.
Electrificació parcial de les línies B7 i B80 (2022), B3 i B22 (2023) i total de la M6 (2024). S'entén, doncs, que les línies B3, B7 i B80 tornaran a usar estàndards.
A partir del 2028, s'introdueixen midis elèctrics a les línies M1, B5, B14 i B18.
Salvem l'Estació de França!
Re: Notícies de Tusgsal
Sempre i quan no es quedi cap línia pel camí...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Notícies de Tusgsal
L’ACCO considera que la licitació del servei de transport públic col·lectiu urbà de viatgers diürn i nocturn a Barcelona a l’àmbit nord de l’AMB, és restrictiva de la competència
Després d'una primera anàlisi de la documentació relativa a aquesta licitació, l'ACCO considera que el disseny de la mateixa limita de manera molt significativa la capacitat dels operadors eventualment interessats de poder-s'hi presentar. Cal recordar que, de la manca de competència i de concurrència d’operadors en una licitació pública, no només en resultarà perjudicat el funcionament competitiu del mercat, sinó també la pròpia Administració Pública licitadora (i, per tant, els contribuents) que amb molta probabilitat pagarà un preu més elevat.
Enllaç
Després d'una primera anàlisi de la documentació relativa a aquesta licitació, l'ACCO considera que el disseny de la mateixa limita de manera molt significativa la capacitat dels operadors eventualment interessats de poder-s'hi presentar. Cal recordar que, de la manca de competència i de concurrència d’operadors en una licitació pública, no només en resultarà perjudicat el funcionament competitiu del mercat, sinó també la pròpia Administració Pública licitadora (i, per tant, els contribuents) que amb molta probabilitat pagarà un preu més elevat.
Enllaç
Re: Notícies de Tusgsal
No es podia saber. Unificar ambdues concessions (diürna i nocturna) ho trobo un error considerable. El mateix han fet amb les concessions de Mohn, i em sembla igual una bestiesa.
No sé en què pensen els de l'AMB creant aquestes concessions gegants. Una cosa és que una mateixa empresa s'emporti més d'una (legítim), però concentrar tantes línies en un sol concurs és anti-competitiu.
No sé en què pensen els de l'AMB creant aquestes concessions gegants. Una cosa és que una mateixa empresa s'emporti més d'una (legítim), però concentrar tantes línies en un sol concurs és anti-competitiu.
Salvem l'Estació de França!
Re: Notícies de Tusgsal
El Consell Metropolità ha acordat SUSPENDRE la licitació
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
Salvem l'Estació de França!
Re: Notícies de Tusgsal
No sé si ja ho he dit però veient les especificacions del contracte, més concretament, els recorreguts de les línies, em sembla que segueixen estant plenes de pegats que porten 20 anys obsolets (fins i tot incorporant encara més pegats). A més que no consideren les línies de TMB (H 10, H 14, V 33, 60). D’acord que son concessions diferents però em sembla que això pot provocar errades de planificació greus.
Penso que s’ha de començar des de 0.
Penso que s’ha de començar des de 0.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N3
- Posts: 22
- Joined: Friday 14/10/2016 10:10
Re: Notícies de Tusgsal
Ja sabem el que ha passat. TUSGSAL ha presentat recurs per poder incloure que sigui obligatori presentar cotxeres a l'oferta (clar, ells les tenen amb la nova nau que van comprar i amb les Guixeres), ja que per ells això es un avantatge.Volen tornar a formar bronca com amb el Nitbús del 2012. També pretenen blindar que tota la cúpula directiva sigui subrogada, com si no en tingessin prou havent enfonsat a l'empresa en un cas de colusió en el cas Aerobús... Això és de pena, i mentrestant a seguir xupant del bote...
Re: Notícies de Tusgsal
Estrenats avui els Solaris Urbino 18 a les línies B25 i M28.
Així doncs, la B25 ja pot portar articulats en laborables.
Així doncs, la B25 ja pot portar articulats en laborables.
Salvem l'Estació de França!
Re: Notícies de Tusgsal
La parada d’autobusos de Can Ruti serà ampliada
https://www.eltotbadalona.cat/la-parada ... -ampliada/
Es guanyarà espai a tocar de l'accés per tal que la M19 pugui dur articulats i deixar la rotonda lliure d'estacionament.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... &lawType=2
https://www.eltotbadalona.cat/la-parada ... -ampliada/
Es guanyarà espai a tocar de l'accés per tal que la M19 pugui dur articulats i deixar la rotonda lliure d'estacionament.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... &lawType=2
Salvem l'Estació de França!
Re: Notícies de Tusgsal
Ja estan circulant en buit els nous MAN Lyon's City
Avistat aquest matí el 702 fent ruta per Can Ruti. Aquí és on TUSGSAL "homologa" els seus cotxes.
Potser la setmana vinent ja els tenim en servei
Avistat aquest matí el 702 fent ruta per Can Ruti. Aquí és on TUSGSAL "homologa" els seus cotxes.
Potser la setmana vinent ja els tenim en servei
Salvem l'Estació de França!
Re: Notícies de Tusgsal
La pujada de Can Ruti, la rampa de Pajares de TUSGSAL.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Notícies de Tusgsal
Dit i fet!! Ja són en servei els MAN Lion's City a les línies B2, B4 i B20.
Ja només falten per sortir els Volvo 7900 18m, que s'havien d'assignar a la M19 però encara no és possible.
Ja només falten per sortir els Volvo 7900 18m, que s'havien d'assignar a la M19 però encara no és possible.
Salvem l'Estació de França!
Re: Notícies de Tusgsal
Just venia a comentar que n'havia vist un avui a la B4.
Se sap ja quins autobusos retiraran/vendran/passaran pel martell?
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Notícies de Tusgsal
Han d'adaptar els terminals. Suposo que a Barcelona finalment anirà a Basses d'Horta - Granja Vella?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Notícies de Tusgsal
• Posats a la venda: 15 Irisbus CityClass (Ivecazos), 4 midis Scania Castrosua CS40 (els que quedaven), 3 midis MAN Castrosua Magnus, 2 midis Heuliez GX-127 i un MAN Lion's City.
• Enviats a ferralla: els 4 Iveco Daily, un CityClass (accidentat) i el Castrosua Tempus.
Last edited by m.h.t. on Tuesday 27/04/2021 22:18, edited 2 times in total.
Salvem l'Estació de França!
Re: Notícies de Tusgsal
Gràcies!
m.h.t. wrote: ↑Tuesday 27/04/2021 19:20• Posats a la venda: 15 Irisbus CityClass (Ivecazos), 4 midis Scania Castrosua CS40 (els que quedaven), 3 midis MAN Castrosua, 2 midis Heuliez GX-127 i un MAN Lion's City.
• Enviats a ferralla: els 4 Iveco Daily, un CityClass (accidentat) i el Castrosua Tempus.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Notícies de Tusgsal
Es una lastima vayan a desguazar el 552 "Castrosua Tempus Hibrido" , es un bus que practicamente a circulado poco y creo que podrian venderlo ya que podria dar servicio en algun pueblo o ciudad pequeña donde no suba mucha gente, aunque tambien puedo entender en parte que lo desguacen por la poca cantidad de espacio - asientos que tiene y tambien segun vi cuando circulaba por la B31 que lo tenian que retirar a cocheras porque se le acababa la bateria en poco tiempo..., saludos.
Re: Notícies de Tusgsal
Los tempus han dado tantos problemas que una empresa pequeña no puede mantenerla.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Notícies de Tusgsal
Una petita anotació, el MAN estàndard al qual es refereix el llistat de l'AMB (7819DSN) es tracta del 334, un MAN amb carrosseria Castrosua City Versus, BKB de DOTs, i amb fila de 1 seient enlloc de 2 al costat portes (cosí germà del 335 que es va cremar fa uns anys), i no pas d'un MAN Lion's City (els primers que van arribar a Tusgsal eren matrícula FGW).
Enviar el Tempus a desballestament era quelcom que es veia a venir, portava molts anys aturat i això haurà afectat greument a les bateries del sistema híbrid de ben segur.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Notícies de Tusgsal
Les persones que vivim fora de les grans ciutats també tenim dret a tenir autobusos nous, i no xatarra ex-AMB.David.F.C.M.B.1000 wrote: ↑Tuesday 27/04/2021 21:03 Es una lastima vayan a desguazar el 552 "Castrosua Tempus Hibrido" , es un bus que practicamente a circulado poco y creo que podrian venderlo ya que podria dar servicio en algun pueblo o ciudad pequeña donde no suba mucha gente