Alstom té sobre la taula la comanda més grossa des que existeix a Catalunya, amb els rodalies nous per a Renfe. Només amb aquesta comanda ja és a més del 100% de la seva capacitat (han d'ampliar com a mínim plantilla). No crec que estigui per la labor de refer el 400.
Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Jo espero que no calgui que es plantegi quedar-se'l Alstom, com a empresa privada que és (el 400 és propietat de TMB, és a dir, nostre en tant que ciutadans). I menys encara a pocs anys del centenari del Metro, i de molt pocs més del centenari del Metro Transversal, subxarxa "natal" del 400.
Ja m'enteneu: abans que quelcom vagi a la ferralla, millor que vagi a mans particulars (cas, sobretot, de certs tramvies abans que TMB es posés les piles de veritat), però la nostra aspiració ha de ser no arribar a aquests "ultimàtums".
Ja m'enteneu: abans que quelcom vagi a la ferralla, millor que vagi a mans particulars (cas, sobretot, de certs tramvies abans que TMB es posés les piles de veritat), però la nostra aspiració ha de ser no arribar a aquests "ultimàtums".
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan