Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Adolescent barceloní »

La Pau ho associo més a la zona de l'estació de metro, com resava el cartell de l'extinta 143, que no pas a aquella zona. El rètol de Besòs-Verneda entenc que el posen perquè el terminal queda si fa no fa entre aquests dos barris, més a prop potser de Besòs i de Verneda que no pas de la Pau... suposició subjectiva, això sí.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Fran-Ikarus »

Adolescent barceloní wrote: Sunday 28/03/2021 23:03 La Pau ho associo més a la zona de l'estació de metro, com resava el cartell de l'extinta 143, que no pas a aquella zona.
Doncs és a l'inrevès: el 36, i el 56, i ara l'H12, tenen/tenien l'orígen/final en un dels carrers del Grup [d'Habitatges] La Pau (emmarcat per Gran Via, Prim, Guipúscoa i Extremadura), i és l'estació de metro la que mai hi ha estat (és a l'altra banda de Guipúscoa, a la Verneda però fora del Grup La Pau), però com que va rebre aquell nom en comptes del lògic "Verneda" (suposo que perquè ja estava "assignat preventivament" per a la futura estació Verneda que apareixeria pocs anys més tard), mentalment a molta gent que no és de la zona ni la coneix li ha acabat "arrossegant" el nom a la banda muntanya de Guipúscoa.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
SrYeri
N5
N5
Posts: 97
Joined: Sunday 27/11/2016 23:18

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by SrYeri »

Citaro wrote: Saturday 06/02/2021 22:54 La 115-125 van con 44's pero en la 115 alguna vez por falta de material circula con estándar. El refuerzo de la mañana no tengo ni idea con que sale porque voy de relevo.
El refuerzo de mañana de la 115 (Aka turno 3) según tengo entendido es el coche que después hace el turno 2 de la 91, o sea que puede ir con estándar o con midi dependiendo del material que haya supongo.
Citaro
N5
N5
Posts: 93
Joined: Saturday 10/11/2018 0:28

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Citaro »

SrYeri wrote: Tuesday 11/05/2021 17:18
Citaro wrote: Saturday 06/02/2021 22:54 La 115-125 van con 44's pero en la 115 alguna vez por falta de material circula con estándar. El refuerzo de la mañana no tengo ni idea con que sale porque voy de relevo.
El refuerzo de mañana de la 115 (Aka turno 3) según tengo entendido es el coche que después hace el turno 2 de la 91, o sea que puede ir con estándar o con midi dependiendo del material que haya supongo.
Así es
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Ecomobisostrans »

Avui em comentava un veí de Poblenou que faria falta un 192 a la inversa per cobrir millor les relacions Clot-Glòries-Poblenou, i se m'ha ocorregut que el 62 podria fer-ho, i així resolem també el problema de deixar tant lluny de Glòries, només caldria 1 torn més.
https://www.facebook.com/photo?fbid=281 ... 8445974057
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”