He votat a l'enquesta per les següents estacions (tot i que les votaria totes
).
L'ordre d'aparició no indica res, totes necessiten la reforma:
-Barcelona-Plaça Catalunya (R1/R3/R4)
Perquè és bona cosa obrir l'accés al metro Universitat (es guanyaria un transbordament directe a la L2, ara inexistent, i també a Universitat L1, cosa que escurçaria una mica certs trajectes i ajudaria a des-saturar una mica tant l'estació Catalunya de la L1, com l'andana de Rodalies).
-Barcelona-Sant Andreu Arenal (R3/R4/R7)
Perquè no té ascensors, i té andanes 100% baixes. A més, si es decidís convertir-la en terminal de la R1 (si la R1 absorbís la R7), hi hauria un augment de passatgers.
-Montcada-Bifurcació (R3/R4/R7)
És, i de llarg, l'estació de zona 1 en pitjor estat. Andanes entre baixes i ultrabaixes, amb un sol tram d'andana alta més curt que una 465 en simple, sense ascensors, marquesina només a l'andana direcció Barcelona de la R3, andana que la gent no fa servir perquè l'andana de la R4/R7 sentit Barcelona, que per a més inri és súper estreta i 100% baixa, també dóna accés a la R3. Un desastre.
-Vacarisses-Torreblanca (R4)
És actualment l'estació en pitjor estat de tot Rodalies Barcelona. Pitjor encara que Montcada-Bifurcació.
Absolutament indigna d'un país desenvolupat.
Perillosa, ja que està en un tram en doble via a la sortida d'una corba i no té pas a desnivell (i hi ha bastants trens sense parada).
Andanes altes només a la llargada d'un sol cotxe (i hi tenen que coincidir les portes, que si no, res), i les parts sense elevar són ultrabaixes...
Avantatge: està adjudicada.
-Mollet-Sant Fost (R2/R8)
Tot i que està actualment en la primera fase de reforma, és molt urgent que hi instal.lin ascensors, i un nou pas inferior intern per evitar el frau (a l'actual pas inferior s'hi accedeix només des del carrer).
Potser no sigui l'estació que globalment està en pitjor estat, pero tenint en compte el nombre de passatgers que té, la reforma és molt necessària.