Propers talls del metro
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Propers talls del metro
La xarxa de metro començarà el setembre amb 20 nous trens i les obres de la L1 i la L4 acabades
Informació
Ara.cat
https://www.ara.cat/societat/metro-Barc ... 48431.html
La xarxa de metro de Barcelona es prepara per fer front al retorn de la ciutadania a la feina i a les escoles en època de pandèmia. L'empresa TMB ja va anunciar que a partir de setembre el 100% de la xarxa tornaria a estar operativa, després de les obres d'aquest estiu. Diumenge es restablirà el tram Hospital de Bellvitge - Santa Eulàlia de la línia 1 –que estava en obres des del 3 d'agost– i dilluns vinent es recuperarà la normalitat en el tram entre les estacions de La Pau i Selva de Mar de la línia 4, interromput des del 27 de juliol. Pensant en la necessitat de reduir l'ocupació del metro en hora punta per esponjar la distància entre passatgers i minimitzar els riscos davant del virus, a partir de dilluns s'incorporaran 20 trens més al servei.
De fet, TMB ha decidit avançar dues setmanes els reforços que tradicionalment es posen en marxa coincidint amb l'inici del curs escolar. Les línies més reforçades seran la línia 1 i la línia 5. Tot plegat farà que en hora punta, segons ha subratllat la presidenta de TMB, Rosa Alarcón, hi hagi "la circulació més alta de trens de la història" amb 159 combois, 20 més (un 14% més) que l'any passat.
Més freqüència de trens a les línies 1 i 5
L'objectiu és evitar aglomeracions, tot i que Alarcón ha explicat que la previsió és que aquest setembre hi hagi una caiguda important del nombre de passatgers al metro per la crisi econòmica derivada de la pandèmia i pel fet que molts usuaris potser optaran pel teletreball. Amb els nous combois de reforç, el temps d'espera en hora punta a les línies 1 i 5, les més congestionades, hauria de retallar-se a dos minuts i mig.
Alarcón ha recordat altres mesures que ja es porten a terme al metro per garantir la neteja, la desinfecció i la ventilació exhaustives dels trens i de les estacions i que busquen, en paraules d'Alarcón, que el transport públic "sigui un lloc segur". Tot i així, la presidenta de TMB ha demanat la corresponsabilitat dels passatgers par garantir les mesures de seguretat i ha recordat que la mascareta és obligatòria a tota la xarxa de transport públic.
Modernització de les línies 1 i 4
Les últimes obres que s'han fet aquest estiu a la línia 1 han servit per substituir tres aparells de via (que permeten les maniobres de canvi de sentit dels trens), un dels quals ha estat traslladat de la ubicació original a l’entrada de Torrassa a una nova ubicació a Florida. També s’han renovat uns 1.800 metres de via i s'ha actualitzat part del sistema de drenatge, dos enclavaments de senyalització ferroviària i una part de la catenària, perquè fos compatible amb la nova topografia de la via.
José Castro, tinent d’alcalde de Seguretat Ciutadana, Convivència i Mobilitat de l’Ajuntament de l’Hospitalet, s'ha mostrat "molt satisfet" per la modernització d'aquest tram de la línia 1, que assegura que posarà fi a les molèsties per sorolls i vibracions que patien alguns veïns de la ciutat, especialment residents d'un edifici alt de l'entorn de Can Serra a tocar d'una corba molt tancada de les vies del metro. "No tenien una gran afectació però les molèsties eren contínues", ha explicat en unes declaracions recollides per l'agència ACN.
Al tram entre les estacions de La Pau i Selva de Mar de la línia 4, les obres han servit per renovar uns 1.200 metres de via, reforçar diversos trams del sistema de drenatge i aplicar un tractament que evita les filtracions d'aigua en un tram de 700 metres de túnel. També s'ha aprofitat per retirar 10.000 quilos de planxes de fibrociment amb contingut d’amiant a l’estació de La Pau. Amb la normalització del servei de metro, deixaran de funcionar la trentena d’autobusos articulats que han servit temporalment d’alternativa en els dos trams interromputs.
Nota personal
En principi son 12 trens nous, i no sé sí ja han arribat tots dotze, potser, si. Cal veure d'ón surten els altres vuit. Salut!
Informació
Ara.cat
https://www.ara.cat/societat/metro-Barc ... 48431.html
La xarxa de metro de Barcelona es prepara per fer front al retorn de la ciutadania a la feina i a les escoles en època de pandèmia. L'empresa TMB ja va anunciar que a partir de setembre el 100% de la xarxa tornaria a estar operativa, després de les obres d'aquest estiu. Diumenge es restablirà el tram Hospital de Bellvitge - Santa Eulàlia de la línia 1 –que estava en obres des del 3 d'agost– i dilluns vinent es recuperarà la normalitat en el tram entre les estacions de La Pau i Selva de Mar de la línia 4, interromput des del 27 de juliol. Pensant en la necessitat de reduir l'ocupació del metro en hora punta per esponjar la distància entre passatgers i minimitzar els riscos davant del virus, a partir de dilluns s'incorporaran 20 trens més al servei.
De fet, TMB ha decidit avançar dues setmanes els reforços que tradicionalment es posen en marxa coincidint amb l'inici del curs escolar. Les línies més reforçades seran la línia 1 i la línia 5. Tot plegat farà que en hora punta, segons ha subratllat la presidenta de TMB, Rosa Alarcón, hi hagi "la circulació més alta de trens de la història" amb 159 combois, 20 més (un 14% més) que l'any passat.
Més freqüència de trens a les línies 1 i 5
L'objectiu és evitar aglomeracions, tot i que Alarcón ha explicat que la previsió és que aquest setembre hi hagi una caiguda important del nombre de passatgers al metro per la crisi econòmica derivada de la pandèmia i pel fet que molts usuaris potser optaran pel teletreball. Amb els nous combois de reforç, el temps d'espera en hora punta a les línies 1 i 5, les més congestionades, hauria de retallar-se a dos minuts i mig.
Alarcón ha recordat altres mesures que ja es porten a terme al metro per garantir la neteja, la desinfecció i la ventilació exhaustives dels trens i de les estacions i que busquen, en paraules d'Alarcón, que el transport públic "sigui un lloc segur". Tot i així, la presidenta de TMB ha demanat la corresponsabilitat dels passatgers par garantir les mesures de seguretat i ha recordat que la mascareta és obligatòria a tota la xarxa de transport públic.
Modernització de les línies 1 i 4
Les últimes obres que s'han fet aquest estiu a la línia 1 han servit per substituir tres aparells de via (que permeten les maniobres de canvi de sentit dels trens), un dels quals ha estat traslladat de la ubicació original a l’entrada de Torrassa a una nova ubicació a Florida. També s’han renovat uns 1.800 metres de via i s'ha actualitzat part del sistema de drenatge, dos enclavaments de senyalització ferroviària i una part de la catenària, perquè fos compatible amb la nova topografia de la via.
José Castro, tinent d’alcalde de Seguretat Ciutadana, Convivència i Mobilitat de l’Ajuntament de l’Hospitalet, s'ha mostrat "molt satisfet" per la modernització d'aquest tram de la línia 1, que assegura que posarà fi a les molèsties per sorolls i vibracions que patien alguns veïns de la ciutat, especialment residents d'un edifici alt de l'entorn de Can Serra a tocar d'una corba molt tancada de les vies del metro. "No tenien una gran afectació però les molèsties eren contínues", ha explicat en unes declaracions recollides per l'agència ACN.
Al tram entre les estacions de La Pau i Selva de Mar de la línia 4, les obres han servit per renovar uns 1.200 metres de via, reforçar diversos trams del sistema de drenatge i aplicar un tractament que evita les filtracions d'aigua en un tram de 700 metres de túnel. També s'ha aprofitat per retirar 10.000 quilos de planxes de fibrociment amb contingut d’amiant a l’estació de La Pau. Amb la normalització del servei de metro, deixaran de funcionar la trentena d’autobusos articulats que han servit temporalment d’alternativa en els dos trams interromputs.
Nota personal
En principi son 12 trens nous, i no sé sí ja han arribat tots dotze, potser, si. Cal veure d'ón surten els altres vuit. Salut!
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Propers talls del metro
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Propers talls del metro
L4 i L11 en obres aquest estiu. L11 tota sencera fora de servei, i L4 fora de servei estació Trinitat Nova, per les obres de la nova andana de L11
https://www.metropoliabierta.com/inform ... 2_amp.html
I jo em pregunto, la L11 no podria funcionar de Casa de l'Aigua a Can Cuiàs? O potser és que han considerat que es guanya temps estalviant el 2n enllaç? Perquè en torns en total serà més o menys, uns 2 més de bus, o com a molt 3 o 4, a canvi de 2 de metro.
https://www.metropoliabierta.com/inform ... 2_amp.html
I jo em pregunto, la L11 no podria funcionar de Casa de l'Aigua a Can Cuiàs? O potser és que han considerat que es guanya temps estalviant el 2n enllaç? Perquè en torns en total serà més o menys, uns 2 més de bus, o com a molt 3 o 4, a canvi de 2 de metro.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Propers talls del metro
Suposo que no fan circular la L11 perquè no tindrà accés a tallers, que estan a Trinitat Nova.
Caldrà estar atents al bus substitutori que ofereixin, ja que amb l'excusa que ja hi passen línies de bus (D50 i 76) potser s'escaquegen i no n'ofereixen, malgrat que el recorregut d'aquestes línies no és del del metro a substituir.
Caldrà estar atents al bus substitutori que ofereixin, ja que amb l'excusa que ja hi passen línies de bus (D50 i 76) potser s'escaquegen i no n'ofereixen, malgrat que el recorregut d'aquestes línies no és del del metro a substituir.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Propers talls del metro
Recordo que fa uns anys es va tallar sencera la L11 i en aquella ocasió sí que van posar servei substitutori des de Trinitat Nova fins a Can Cuiàs. Entenc que en aquesta ocasió el tornaran a posar, doncs.
Em queda el dubte sobre què faran amb el tram Trinitat Nova - Via Júlia: faran arribar el bus substitutori de la L11 fins a Via Júlia? El cas és que si fan arribar el substitutori a Via Júlia, els vehicles hauran d'anar fins a la plaça de la República (al costat de l'estació de Llucmajor, vaja) a donar la volta per poder tornar per Via Júlia cap a Trinitat i seguir el recorregut fins a Casa de l'Aigua. Potser, pel contrari, s'excusaran en el fet que entre Trinitat Nova i Via Júlia ja hi ha dues línies de la xarxa ortogonal (H2 i D50) que serveixen aquest tram?
Em queda el dubte sobre què faran amb el tram Trinitat Nova - Via Júlia: faran arribar el bus substitutori de la L11 fins a Via Júlia? El cas és que si fan arribar el substitutori a Via Júlia, els vehicles hauran d'anar fins a la plaça de la República (al costat de l'estació de Llucmajor, vaja) a donar la volta per poder tornar per Via Júlia cap a Trinitat i seguir el recorregut fins a Casa de l'Aigua. Potser, pel contrari, s'excusaran en el fet que entre Trinitat Nova i Via Júlia ja hi ha dues línies de la xarxa ortogonal (H2 i D50) que serveixen aquest tram?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Propers talls del metro
Es podria fer acabar el bus substitutori de la L11 a la parada 1035 (Via Favència-Molí, darrere del camp de la Montanyesa). Cal caminar dos carrers però com a mínim apropes la gent. El bus després podria fer mitja volta pel carrer Pablo Iglesias.Adolescent barceloní wrote: ↑Monday 26/04/2021 10:27
Em queda el dubte sobre què faran amb el tram Trinitat Nova - Via Júlia: faran arribar el bus substitutori de la L11 fins a Via Júlia? El cas és que si fan arribar el substitutori a Via Júlia, els vehicles hauran d'anar fins a la plaça de la República (al costat de l'estació de Llucmajor, vaja) a donar la volta per poder tornar per Via Júlia cap a Trinitat i seguir el recorregut fins a Casa de l'Aigua. Potser, pel contrari, s'excusaran en el fet que entre Trinitat Nova i Via Júlia ja hi ha dues línies de la xarxa ortogonal (H2 i D50) que serveixen aquest tram?
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Propers talls del metro
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Propers talls del metro
Em sembla precipitat el que has escrit. La funció de l'autobús de reemplaçament és bàsicament apropar-se a les estacions que queden fora de servei, punt. A més és un servei gratuït i amb el mateix horari del metro, el bus aquest, com sempre ha sigut, per tant és una compensació crec que força digna, i a més tens la D50 com a alternativa de pagament. Si el tall és fins a Via Júlia, doncs coi té sentit que no hi faci parada a Llucmajor, si ha d'anar allà per fer la volta és perque no pot establir el bucle més a prop. Resumint, el públic objectiu del bus aquest és pels usuaris del metro exclusivament. Si tu agafes el 76, per exemple, que té un recorregut semblant al tram afectat, o un altre bus que passi per allà, i mai agafes el metro, és que el tall no t'afecta.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N5
- Posts: 117
- Joined: Friday 07/06/2013 16:28
- Location: L1 Santa Coloma
Re: Propers talls del metro
Renfe445, la qüestió és que el bus substitutori, ha d'anar fins a la plaça de la República per fer la volta i tornar a Via Júlia. Personalment, crec que si l'autobús ha d'anar fins allà per nassos, no hauria estat malament tampoc posar-hi una parada...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Agilitzar el servei (o no entorpir-lo més)
Posar una parada més, per molt que vingui de pas, sempre acaba augmentant el temps de trajecte. Si un tall de metro suposa un entorpiment del servei per a l'usuari, millor no fer-li perdre encara més temps, sobretot si té una altra estació perfectament a mà i si els usuaris d'autobús poden fer servir altres línies.
L'argument vindria a ser el mateix, criticat i no sense raó, pel qual es fan parar els serveis suburbans d'FGC a tot arreu o pel qual es demana que els Euromeds s'aturin a l'Aldea.
L'argument vindria a ser el mateix, criticat i no sense raó, pel qual es fan parar els serveis suburbans d'FGC a tot arreu o pel qual es demana que els Euromeds s'aturin a l'Aldea.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Propers talls del metro
No li trobo el sentit a aquesta comparació que fas Guigui, no estem parlant de parades intermitges sinó d'una parada al final, que a més segur que farà igualment per regular i per descans dels xòfers. I a sobre Llucmajor es una de les parades més utilitzades venint de la L11, m'estic imaginant els veïns veient els autobusos allà aturats i els xòfers dient-los que no hi poden pujar, que han d'anar al metro, agafar-lo una parada, i allà podran pujar. La indignació serà forta i els pobres xòfers aguantant el chaparrón, solidaritzant-se amb els veïns perque ells també veuran l'absurd, però dient-los que no es culpa seva, que ells no posen les parades.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Propers talls del metro
Y nadie se ha dado cuenta de la burrada. Frank, esperaba que lo vieses. Copias ela imagen de la foto y no captas el engaño.
Respecto a Llucmajor: Da igual si el bus para o no en Llucmajor, el tema del bus es dónde haga la regulación. Si la hace en Llucmajor sí que tiene sentido que recoja a la gente, pero si la regulación la hace en cualquier punto de Vía Julia entonces, como dice Guigui, es mejor no hacerle perder tiempo.
Al tema, hablaba del engaño que nadie ha visto. Dice que el D50 llega al metro de Ciutat Meridiana, lo cual como todos sabemos es mentira, ya que de hecho tienes yendo por las escaleras mecánicas y por la ruta más rápida unos 15 minutos tranquilamente a patita desde la cabecera. Evidentemente quien ha hecho esa payasada da por hecho que como el D50 indica en su cabecera "Ciutat Meridiana" ya se piensa que llega al metro. Así va el país con esos políticos y administrativos de mesa de despacho que no pisan el transporte público ni a tiros. El D50 llega a Torre Barò Vallbona y gracias. Todo lo demás, a tirar de bus sustitutorio o del 62/76, ya que la mierda de 183 tampoco sube. En ese sentido, normal que los vecinos se cabreen. Ya vale de tomarle el pelo a Nou Barris, ¿No?
Respecto a Llucmajor: Da igual si el bus para o no en Llucmajor, el tema del bus es dónde haga la regulación. Si la hace en Llucmajor sí que tiene sentido que recoja a la gente, pero si la regulación la hace en cualquier punto de Vía Julia entonces, como dice Guigui, es mejor no hacerle perder tiempo.
Al tema, hablaba del engaño que nadie ha visto. Dice que el D50 llega al metro de Ciutat Meridiana, lo cual como todos sabemos es mentira, ya que de hecho tienes yendo por las escaleras mecánicas y por la ruta más rápida unos 15 minutos tranquilamente a patita desde la cabecera. Evidentemente quien ha hecho esa payasada da por hecho que como el D50 indica en su cabecera "Ciutat Meridiana" ya se piensa que llega al metro. Así va el país con esos políticos y administrativos de mesa de despacho que no pisan el transporte público ni a tiros. El D50 llega a Torre Barò Vallbona y gracias. Todo lo demás, a tirar de bus sustitutorio o del 62/76, ya que la mierda de 183 tampoco sube. En ese sentido, normal que los vecinos se cabreen. Ya vale de tomarle el pelo a Nou Barris, ¿No?
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Comparació
La comparació té tot el sentit. Es tracta de no fer perdre més minuts del compte al trajecte, minuts que signifiquen més temps d'espera per als usuaris a cada parada. Si la regulació es fa a Ciutat Meridiana, es maten d'un tret dos pardals.Ecomobisostrans wrote: ↑Tuesday 22/06/2021 9:37 No li trobo el sentit a aquesta comparació que fas Guigui, no estem parlant de parades intermitges sinó d'una parada al final, que a més segur que farà igualment per regular i per descans dels xòfers. I a sobre Llucmajor es una de les parades més utilitzades venint de la L11, m'estic imaginant els veïns veient els autobusos allà aturats i els xòfers dient-los que no hi poden pujar, que han d'anar al metro, agafar-lo una parada, i allà podran pujar. La indignació serà forta i els pobres xòfers aguantant el chaparrón, solidaritzant-se amb els veïns perque ells també veuran l'absurd, però dient-los que no es culpa seva, que ells no posen les parades.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Propers talls del metro
Si eres usuario de la línea 11 y de la línea 4 hasta Via Júlia, obviamente vas a tomar el autobús de reemplazo, para eso está, para que los usuarios del METRO lo utilicen, el resto que no utiliza el metro pues otra vez, obviamente, no van a utilizar ese servicio. Hay que tener claros los papeles que juegan cada una de las líneas. Repito: si tiene que dar la vuelta en Plaça de la República es por alguna razón, mirando el callejero es que no hay otra alternativa más cercana para realizar el bucle. Además no tiene sentido que pare en Llucmajor porque, obviamente, el metro funciona en Llucmajor, si el corte fuera hasta esa estación pues el autobús sí pararía.
Lo del D50 además añade que tampoco tiene parada cerca de Torre Baró Metro (por razones evidentes, no puedes girar, a no ser que el autobús tenga superpoderes voladores y de giro en parado )
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Propers talls del metro
Casa del Aigua tampoco es que pare precisamente al lao. Es la parada esa de Aiguablava que delante de la pared de cemento tiene un cartel que indica para llegar al metro, pero hay que subir unas escaleras y una cuestecita, y callejear un poco, vamos, que tampoco está cerca. Pero no me compares las paradas del D50 de Casa de l'Aigua y Torre Barò con Ciutat Meridiana. Las dos primeras al menos son medianamente accesibles, y cercanas, pero la tercera no hay ni por dónde cogerla.
Y no defiendo en absoluto que el bus tenga que parar en Llucmajor, mi mensaje de a tirar del 62 y 76 era por lo de que el D50 "te paraba en el metro de Ciutat Meridiana". Claro que quien viene del metro va a coger el bus sustitutorio, pero si se acaba de ir uno y por cualquier causa te toca esperar un buen rato y pasa el D50, aunque pagues, lo vas a coger. Total, la mayoría de usuarios como la T Casual es una mierda y la T Usual está tirada, van a tirar de la segunda, por lo que en verdad no pagas nada ya que ya tienes pagado el billete, así que te da lo mismo validar que no hacerlo, porque no te descuenta nada. La cosa es que cojas el D50 y alguien te diga (informadores o lo que sea, engañados por el cartel mal informado) que ese bus para en el metro de Ciutat Meridiana, y cuando te deje en el Polideportivo, una de dos, o bajas andando hasta la parada de Torre Baró para coger el sustitutorio, que no queda precisamente cerca, o te tienes que esperar al 62 y 76 para subir a Ciutat Meridiana Metro. Y no serán pocos los que hagan eso, gracias a un cartelito que podría haber estado bien señalado. Si encima vas con T Casual y te descuenta el viaje con más razón vas a cabrearte cuando el D50 llegue al Polideportivo y el conductor te diga que no sube más arriba, y sobre todo te indique dónde queda la parada de Ciutat Meridiana. (si mal no recuerdo, subiendo con el 76 desde Rasos de Peguera creo que eran unas 7 paradas más, suficiente para cometer los 7 pecados capitales en el trayecto a patita con el diseñador del cartelito).
Y no defiendo en absoluto que el bus tenga que parar en Llucmajor, mi mensaje de a tirar del 62 y 76 era por lo de que el D50 "te paraba en el metro de Ciutat Meridiana". Claro que quien viene del metro va a coger el bus sustitutorio, pero si se acaba de ir uno y por cualquier causa te toca esperar un buen rato y pasa el D50, aunque pagues, lo vas a coger. Total, la mayoría de usuarios como la T Casual es una mierda y la T Usual está tirada, van a tirar de la segunda, por lo que en verdad no pagas nada ya que ya tienes pagado el billete, así que te da lo mismo validar que no hacerlo, porque no te descuenta nada. La cosa es que cojas el D50 y alguien te diga (informadores o lo que sea, engañados por el cartel mal informado) que ese bus para en el metro de Ciutat Meridiana, y cuando te deje en el Polideportivo, una de dos, o bajas andando hasta la parada de Torre Baró para coger el sustitutorio, que no queda precisamente cerca, o te tienes que esperar al 62 y 76 para subir a Ciutat Meridiana Metro. Y no serán pocos los que hagan eso, gracias a un cartelito que podría haber estado bien señalado. Si encima vas con T Casual y te descuenta el viaje con más razón vas a cabrearte cuando el D50 llegue al Polideportivo y el conductor te diga que no sube más arriba, y sobre todo te indique dónde queda la parada de Ciutat Meridiana. (si mal no recuerdo, subiendo con el 76 desde Rasos de Peguera creo que eran unas 7 paradas más, suficiente para cometer los 7 pecados capitales en el trayecto a patita con el diseñador del cartelito).
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Propers talls del metro
https://www.facebook.com/FerranVeganSpi ... 6671561901Ecomobisostrans wrote: ↑Tuesday 22/06/2021 9:37 m'estic imaginant els veïns veient els autobusos allà aturats i els xòfers dient-los que no hi poden pujar, que han d'anar al metro, agafar-lo una parada, i allà podran pujar. La indignació serà forta i els pobres xòfers aguantant el chaparrón, solidaritzant-se amb els veïns perque ells també veuran l'absurd, però dient-los que no es culpa seva, que ells no posen les parades.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Propers talls del metro
No eres ni vidente ni profeta, Ferrán, simplemente eres "Pluralista" tú solamente me has entendido. Recuerda que allí siempre se acaba teniendo la razón. Para bien o para mal.Ecomobisostrans wrote: ↑Thursday 01/07/2021 20:56https://www.facebook.com/FerranVeganSpi ... 6671561901Ecomobisostrans wrote: ↑Tuesday 22/06/2021 9:37 m'estic imaginant els veïns veient els autobusos allà aturats i els xòfers dient-los que no hi poden pujar, que han d'anar al metro, agafar-lo una parada, i allà podran pujar. La indignació serà forta i els pobres xòfers aguantant el chaparrón, solidaritzant-se amb els veïns perque ells també veuran l'absurd, però dient-los que no es culpa seva, que ells no posen les parades.
[...]No, no soc vident ni profeta, es que cau de calaix.[...]
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Propers talls del metro
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Propers talls del metro
Adriaesc y Juanjo deben estar de vacaciones. Si puedo me acerco yo por allí y si me dejan, saco alguna fotico. A ver si este finde puedo. De todos modos tengo que hablar con alguien que puede decirme si le han habilitado parada en la plaza o no.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Propers talls del metro
No l'he agafat i, per tant, no en tenia ni idea. Ho he anat a preguntar al punt de regulació i m'han dit que no es pot agafar a Plaça Llucmajor sinó que s'ha d'anar a Via Júlia.