Que no hi haurà vol directe amb aquestes xifres ja t'ho he justificat al primer missatge. Per els vols a Osaka, els vols de Seul son una porta d'entrada perfecta. No els pots afegir a la suma. Ja es pot anar a Osaka amb dos vols des de Barcelona. I a cualsevol destinació de Japó. Amb el vol a Tokio no cambiarà res per les destinacions de Japó. Seguirant essent dos viatges, excepte per Tokio. I amb una diferencia. El transfer a Osaka pot esser més curt per Seul que per Tokio. A Seul per fer conexió no has de fer inmigració. A Tokio per fer la conexió si has de fer inmigració i seguir a Osaka.adriaesc wrote:Tòquio té 182000 passatgers indirectes anuals des de Barcelona i Osaka en té 51000. Recordem que ara mateix Vietnam avala un vol directe amb Barcelona per 26000 passatgers anuals indirectes que hi ha avui dia.eolosbcn wrote:Hi ha una cosa que te Seul que no te Tokio. Mira el mapa. Funciona molt bé com a distribuidor desde Seul a les ciutats xineses de la costa (al marge de Pekin i Xangai) i això és molt negoci. Tingent en compte que ara mateix es l'únoca que te vols diaris és la millor opció. I fins a Taiwan i Xiamen és perfecte. Tokio és al final i és exactament 1.300km més a l'est. Només serveix per Japó. Per tant les possibilitats d'emplenar un vol a Seul son molt superiors a les d'un vol a Tokio.Guigui wrote:Amb independència de si s'acaba instaurant el vol a Tòquio o no, els impediments que indiques serien els mateixos que s'hauria pogut trobar Korean Air, i bé que hi ha un vol a Seül, que en principi és un mercat més petit.
Per qué Level hauria de posar vols que queden molt ben servits amb preus de 500€ anada y tornada amb menjar i maletes? Es imposible. I per qué ANA ho hauria de fer, amb una gran inversió, si a la que remunti molt més de 500€ (potser pot arrancar fins a 600€ al ser directe). Per cert, a Osaka hi puc anar des de 638€ amb una escala, a Helsinki. I això el vol de Tokio, que s'hagi de fer una escala, no ho va a solucionar.