Ahir, a l'Open House Barcelona ens van explicar que els 4 primers trens van venir sense la porta d'emergència frontal (perquè inicialment volien que la L9 tingués una pasarel·la d'emergència lateral al llarg de tota la línia, literalment "90 Km d'acer"), i se'ls va haver d'incorporar a posteriori, i la resta ja amb ella.
Sèrie 9000 en circulació!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Info
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Sèrie 9000 en circulació!
Lo de la passarel·la lateral ja ho havia sentit, que es elq ue es fa normalment a les noves línies. P
Però quan van començar a veure que la cosa s'els anava de mare, es quan es van treure de la màniga aquesta solució. Que bé, evidentemnt és molt més econòmica, pero utilitzar que la gent en procés d'evacuació camini pel centre de les vies com a "passarel·la" d'evacuació, doncs vaja.. el risc d'ensopegar amb les balises i tota la pesca es bastant alt (bé almenys no hi ha travesses), sobretot si fallés l'enllumenat demergècia. També te el problema afegit que desrpés has de fer una miniescaleta de pujada a l'andana (que sol ser el punt de sortida del recorregut d'emergència), mentre que amb la passarel·la metàl·lica, ja va a nivell d'andana anant enganxat a la paret des del principi.
També és cert que amb les passarel·les laterals, tenies el problema de on hi havia ramples de canvi de nivell.
Però quan van començar a veure que la cosa s'els anava de mare, es quan es van treure de la màniga aquesta solució. Que bé, evidentemnt és molt més econòmica, pero utilitzar que la gent en procés d'evacuació camini pel centre de les vies com a "passarel·la" d'evacuació, doncs vaja.. el risc d'ensopegar amb les balises i tota la pesca es bastant alt (bé almenys no hi ha travesses), sobretot si fallés l'enllumenat demergècia. També te el problema afegit que desrpés has de fer una miniescaleta de pujada a l'andana (que sol ser el punt de sortida del recorregut d'emergència), mentre que amb la passarel·la metàl·lica, ja va a nivell d'andana anant enganxat a la paret des del principi.
També és cert que amb les passarel·les laterals, tenies el problema de on hi havia ramples de canvi de nivell.