Treball de recerca

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
barcelonasants
N4
N4

Re: Treball de recerca

Post by barcelonasants »

Adolescent barceloní wrote:Avui he rebut la nota del meu Treball de Recerca. La meva "Creació d'una línia de bus" m'ha suposat treure un 10.
Enhorabona! :plas :plas :plas És públic, el treball? M'interessaria veure'l (i crec que no sóc l'únic). :ok
Perquè viatjar era un plaer: http://mundorenfe.wordpress.com/
Adolescent barceloní
N9
N9

Post by Adolescent barceloní »

M'ho pensaré, però a final de curs potser el publico.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
davroca5
N7
N7

Post by davroca5 »

Hola. Estic ficat de ple amb el TR, pero necessito contactar amb responsables del Departament per que m'expliquin quin és el procediment a l'hora de dissenyar ampliacions de la xarxa ferroviària, és a dir, estudis de demanda, característiques tècniques del terreny, viabilitat, etc.
Algú coneix alguna persona que em pugi orientar? De moment he contactat amb dues persones pero no em responen.
Salut!
#volemL9
yeraylleida
N1
N1

Enquesta ferrocarril a Lleida

Post by yeraylleida »

Bon dia,
Em presento. Soc un estudiant de 1r de Batxillerat de l'INS Josep Lladonosa, de Lleida. Actualment, estic fent un treball de recerca sobre la situació del ferrocarril lleidatà. Com a part d'aquesta feina, també he de fer una enquesta sobre el tema a treballar.
El meu propòsit fent aquesta publicació al fòrum (i, en especial, en aquesta entrada) és compartir-vos aquest formulari, perquè pugueu completar-lo. És molt fàcil d'omplir-lo i no són més de 2 minuts el que es triga a fer-ho, i és totalment anònim. Tampoc és requisit viure a Lleida.
Pròximament, quan el meu treball estigui terminat, el faré públic en aquest fòrum. D'aficionat a aficionat, us agrairia, si us plau, a ajudar-me a completar el meu treball.
Adjunto enllaç per accedir a l'enquesta.
Gràcies per la vostra atenció.
*Pot ser que Google us demani iniciar sessió, ja que l'app és d'aquesta empresa. Però, com he dit abans, l'enquesta és totalment anònima.

https://forms.gle/UyDVBQ23CdNvEfaa6
Trens dignes a la Regió de Lleida!!
bigcoaster
N8
N8

Re: Rodalies Lleida

Post by bigcoaster »

Fet.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
albe6
N8
N8

Post by albe6 »

També fet
Sky
N9
N9

Post by Sky »

Fet. ;)
Funikram
N3
N3

Post by Funikram »

Fet! :)
"Atenció! Atenció! Pròxima circulació. Un tren sense parada. Si us plau, no s'acostin a la via."
yeraylleida
N1
N1

Post by yeraylleida »

Hola de nou,
Ja he arribat a les 100 respostes gràcies a vosaltres i això sembla que no para!! De tot cor, estic molt agraït pel que esteu fent. Moltíssimes gràcies!
Trens dignes a la Regió de Lleida!!
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”