Enhorabona! És públic, el treball? M'interessaria veure'l (i crec que no sóc l'únic).Adolescent barceloní wrote:Avui he rebut la nota del meu Treball de Recerca. La meva "Creació d'una línia de bus" m'ha suposat treure un 10.
Treball de recerca
-
- N4
Re: Treball de recerca
Perquè viatjar era un plaer: http://mundorenfe.wordpress.com/
- Adolescent barceloní
- N9
M'ho pensaré, però a final de curs potser el publico.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Hola. Estic ficat de ple amb el TR, pero necessito contactar amb responsables del Departament per que m'expliquin quin és el procediment a l'hora de dissenyar ampliacions de la xarxa ferroviària, és a dir, estudis de demanda, característiques tècniques del terreny, viabilitat, etc.
Algú coneix alguna persona que em pugi orientar? De moment he contactat amb dues persones pero no em responen.
Algú coneix alguna persona que em pugi orientar? De moment he contactat amb dues persones pero no em responen.
Salut!
#volemL9
#volemL9
-
- N1
Enquesta ferrocarril a Lleida
Bon dia,
Em presento. Soc un estudiant de 1r de Batxillerat de l'INS Josep Lladonosa, de Lleida. Actualment, estic fent un treball de recerca sobre la situació del ferrocarril lleidatà. Com a part d'aquesta feina, també he de fer una enquesta sobre el tema a treballar.
El meu propòsit fent aquesta publicació al fòrum (i, en especial, en aquesta entrada) és compartir-vos aquest formulari, perquè pugueu completar-lo. És molt fàcil d'omplir-lo i no són més de 2 minuts el que es triga a fer-ho, i és totalment anònim. Tampoc és requisit viure a Lleida.
Pròximament, quan el meu treball estigui terminat, el faré públic en aquest fòrum. D'aficionat a aficionat, us agrairia, si us plau, a ajudar-me a completar el meu treball.
Adjunto enllaç per accedir a l'enquesta.
Gràcies per la vostra atenció.
*Pot ser que Google us demani iniciar sessió, ja que l'app és d'aquesta empresa. Però, com he dit abans, l'enquesta és totalment anònima.
https://forms.gle/UyDVBQ23CdNvEfaa6
Em presento. Soc un estudiant de 1r de Batxillerat de l'INS Josep Lladonosa, de Lleida. Actualment, estic fent un treball de recerca sobre la situació del ferrocarril lleidatà. Com a part d'aquesta feina, també he de fer una enquesta sobre el tema a treballar.
El meu propòsit fent aquesta publicació al fòrum (i, en especial, en aquesta entrada) és compartir-vos aquest formulari, perquè pugueu completar-lo. És molt fàcil d'omplir-lo i no són més de 2 minuts el que es triga a fer-ho, i és totalment anònim. Tampoc és requisit viure a Lleida.
Pròximament, quan el meu treball estigui terminat, el faré públic en aquest fòrum. D'aficionat a aficionat, us agrairia, si us plau, a ajudar-me a completar el meu treball.
Adjunto enllaç per accedir a l'enquesta.
Gràcies per la vostra atenció.
*Pot ser que Google us demani iniciar sessió, ja que l'app és d'aquesta empresa. Però, com he dit abans, l'enquesta és totalment anònima.
https://forms.gle/UyDVBQ23CdNvEfaa6
Trens dignes a la Regió de Lleida!!
- bigcoaster
- N8
Re: Rodalies Lleida
Fet.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
També fet
Fet!
"Atenció! Atenció! Pròxima circulació. Un tren sense parada. Si us plau, no s'acostin a la via."
-
- N1