Retards, avaries i deficiències a TMB
04/06/2006 10.41
Barcelona ciutat // Barcelona
Restablert el servei de metro a tota la Línia 1
mida del text
Ja s'ha restablert el servei de la Línia 1 del Metro de Barcelona, que ha estat suspès entre les estacions d'Universitat i Glòries des d'ahir a les 10 del vespre i fins a un quart d'onze del matí, en total dotze hores. La causa ha estat el trencament de l'estructura que sustentava les rodes d'un vagó quan era a uns 10 metres de l'estació de plaça Catalunya. El comboi va haver de ser desallotjat amb la supervisió dels Bombers, però, tot i ser una avaria complexa, no es va produir cap incident.
http://www.telenoticies.cat/pnoticies/n ... int=127577
mida del text
Ja s'ha restablert el servei de la Línia 1 del Metro de Barcelona, que ha estat suspès entre les estacions d'Universitat i Glòries des d'ahir a les 10 del vespre i fins a un quart d'onze del matí, en total dotze hores. La causa ha estat el trencament de l'estructura que sustentava les rodes d'un vagó quan era a uns 10 metres de l'estació de plaça Catalunya. El comboi va haver de ser desallotjat amb la supervisió dels Bombers, però, tot i ser una avaria complexa, no es va produir cap incident.
Això em sona a...
Aquesta fallida tan bèstia de l'estructura només pot èsser deguda a temes de corrossió, o al menys això penso jo.trainman wrote:04/06/2006 10.41
mida del text
Últimament, és fàcil veure 3000s i 4000s amb evidents signes de corrossió exteriors. Vés a saber si estructuralment (que pot ser) també tinguin el mateix problema.
Si això és així, chapeau TMB. Us gasteu la pasta en anuncis estúpids de color fluorescent i deixeu que els trens es podreixin.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Avui cap a les 9.00 s'ha llençat un home a les vies de Les Corts (sentit Canyelles) quan el tren estava arribant a l'estació. Una companya meva de la feina ha tingut la mala sort de ser-hi present. Al cap d'una estona d'arribar l'ambulància, els mateixos mossos d'esquadra li han comunicat que l'home havia conseguit sobreviure.
No ho sé vosaltres, però he consultat la premsa on line i no he trobat cap notícia al respecte.
No ho sé vosaltres, però he consultat la premsa on line i no he trobat cap notícia al respecte.
No és habitual que aquests temes surtin als mitjans de comunicació, ha de coincidir que algún periodista sigui present o alguna cosa especial.xussep80 wrote:Avui cap a les 9.00 s'ha llençat un home a les vies de Les Corts (sentit Canyelles) quan el tren estava arribant a l'estació. Una companya meva de la feina ha tingut la mala sort de ser-hi present. Al cap d'una estona d'arribar l'ambulància, els mateixos mossos d'esquadra li han comunicat que l'home havia conseguit sobreviure.
Quan es tracta de suicidis o aparents suicidis hi ha una espècie de pacte de silenci tant d'operadors com de mitjans de comunicació per no donar publicitat d'aquestes situacions tan tristes. A mi m'ha agafat de ple la incidència d'aquest matí (estava a les 9.05 a Sants-Estació amb intenció d'anar a Zona Universitària). La linia es va tallar oficialment entre Sants-Estació i Maria Cristina al poc temps d'arribar-hi, així que vaig haver d'agafar el bus 78 que anava ple a vessar. La informació que donaven els conductors al passatge per tal de dessallotjar els trens és que hi havia hagut una "avería". I als panells de TMB directament no s'especificava cap causa.
-
- N4
Hola!
Doncs sí, segons deien "per un acte incívic". Just pocs minuts després de l'hora que dones, quan tot just acabava de començar el recorregut alternatiu (Urquinaona-Espanya per Passeig de Gràcia (L4), L2 fins Paral.lel i L3 fins Espanya) van restablir el servei (Llei de Murphy).entfe001 wrote:Dijous a dos quarts de sis de la tarda, línia 1 del metro sense servei de Glòries a Espanya.
Salutacions!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!
- Guigui
- Administrador
Possiblement ja s'hagi comentat en anterioritat en aquest fil, però les escales mecàniques de TMB són de pena. Exemple: Penitents, amb 6 escales, gairebé sempre en té, com a mínim, una d'avariada.
Per cert, heu vist mai que en grans magatzems, centres comercials, etc. les escales no funcionin? Deu voler dir que hi ha altra manera de fer-ne el manteniment.
+ escales avariades
TMB. T'ho fotem enlaire per tu
Per cert, heu vist mai que en grans magatzems, centres comercials, etc. les escales no funcionin? Deu voler dir que hi ha altra manera de fer-ne el manteniment.
+ escales avariades
TMB. T'ho fotem enlaire per tu
Sense títol...
+ avaries
A TMB estem per tocar els collons
A TMB estem per tocar els collons
No vaig ser jo...
No no, si precisament ja vaig comentar en un altre fil que vaig veure això (que ho havia fet algú)...En absolut em dedico a fer aquestes marranades. Això sí, no negareu que, coneixent-nos tots com a afeccionats del transport, fa riure...
Pel que ha dit l'usuari Danzig a SSC, era un avís de bombaCentre d'informació TransMet wrote:Dia: 28/06/2006 - Hora: 15:02
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Metro que, permotius aliens a l'empresa,la línia 3, la línia verda de Metro, està funcionant de Zona Universitària a Paral·lel d'una banda, i de Passeig de Gracia fins a Canyelle de l'altra.Igualment, la Línia 2 només funciona de Sagrada Familia a Pep Ventura i la Línia 4 només funciona de Trinitat nova a Verdaguer d'una banda, i de Barceloneta a La Pau per l'altra. Normalitat a la resta de transports públics.
- wefer
- Administrador
De l'AVUI:entfe001 wrote:Pel que ha dit l'usuari Danzig a SSC, era un avís de bomba
---------------------
Amenaça de bomba al metro
Redacció
Una amenaça de bomba va paralitzar ahir el metro de Barcelona durant una hora. Els Mossos i el personal de seguretat de TMB van haver de desallotjar les estacions de les tres línies que passen per Passeig de Gràcia (L2, L3 i L4) perquè van trobar una bossa sospitosa.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT