Els noms populars s'estan substituïnt paulatinament per noms comercials o turístics. El Model Barcelona del que tant se'n parla s'està carregant la "Barcelona real". És una maniobra més per ficar-hi, amb calçador, la paraula Fòrum com sigui. I promocionar la zona, que s'ha demostrat poc rentable en comparació amb la multimilionària inversió que se'n va fer. També he d'afegir que els ciutadans de Sant Adrià no comptem (*) per res en aquests canvis: només decideix l'Ajuntament de Barcelona, que s'ha apropiat dels usos de la zona.Orlaz wrote:Avui he estat mirant per curiositat un dels mapes que TMB publica regularment en versió butxaca i he vist una cosa que m'ha cridat l'atenció. Resulta que l'estació de la línia T4 del Trambesòs anomenada "Central Tèrmica del Besòs" apareix amb un nom molt diferent: "Port Fòrum".
Personalment, crec que la millor manera de dignificar tot l'àmbit és suprimint el neotopònim Fòrum i usar noms més concrets. Ja tenim 3 estacions amb la parauleta Fòrum ficada forçadament: El Maresme|Fòrum (L4), Fòrum (T4) i, ara, Port Fòrum (T4). Només falta que canviin Can Llima per Campus Fòrum i ja els hi estic donant idees.
Estic segur que el proper canvi serà el de Can Llima, quan s'inauguri el Campus Diagonal-Besòs de la UPC.
Completament d'acord amb l'opinió d'en Javi M. sobre la Central Tèrmica i també amb la de davroca5 amb lo de Parc Nou per no dir Sant Cosme. No sé a on acabarem arribant.
(*) NOTA: Tot i ser badaloní, també em puc considerar perfectament adrianenc.