Ya han firmado contrato y el 16 de julio Monbus entrará en Sant Boi.albert28 wrote: ↑Thursday 03/03/2022 8:50 Segons apareix a la web del Tribunal Català de Contractes del Sector Públic, el dia 23 va sortir la resolució sobre el recurs per l'adjudicació a Monbus y ha sortit desestimat el recurs presentat.
Quedarà esperar la data actualitzada d'inici del nou servei i a veure si es fa una bona transició (no com amb la de Mohn).
Font: https://contractacio.gencat.cat/ca/deta ... -de-febrer
Resolució: 42/2022 (recurs N-2021-0223)
Vist el recurs especial en matèria de contractació presentat per J.P.L.Z. en nom i representació de l’empresa VIGUESA DE TRANSPORTES, SL, contra la resolució de l’ÀREA METROPOLITANA DE BARCELONA per la qual s’adjudica el contracte del servei públic de transport col·lectiu de viatgers entre Sant Boi de Llobregat, Barcelona i altres municipis (expedient núm. 901648/2017), a data d’avui, aquest Tribunal ha adoptat la resolució següent:
[...]
ACORDA
1.- Desestimar el recurs especial en matèria de contractació presentat per J.P.L.Z. en nom i representació de l’empresa VIGUESA DE TRANSPORTES, SL, contra la resolució de l’ÀREA METROPOLITANA DE BARCELONA per la qual s’adjudica el contracte del servei públic de transport col·lectiu de viatgers entre Sant Boi de Llobregat, Barcelona i altres municipis (expedient núm. 901648/2017).
2.- Aixecar la suspensió automàtica de l’adjudicació prevista en l’article 53 de la LCSP, a l’empara del que disposa l’article 57.3 del mateix cos legal.
3.- Declarar que no s’aprecia la concurrència de mala fe o temeritat en la interposició del recurs, per la qual cosa no escau la imposició de la sanció prevista en l’article 58.2 de la LCSP.
4.- Notificar aquesta resolució a totes les parts.
Baixbus
Re: Baixbus
Re: Baixbus
Doncs sembla torna a estar el concurs suspès, per ara en quan al termini d'entrega d'ofertes segons indica aquim.h.t. wrote: ↑Thursday 30/12/2021 16:35 Resolt el recurs, torna a sortir a concurs la concessió de Rosanbus:
Servei públic de transport col·lectiu urbà de viatgers entre l'Hospitalet de Llobregat, el Prat de Llobregat i altres municipis. (905542/21)
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 7&lawType=
El principal canvi respecte els plecs inicials: desapareix la L17 (Av. Carrilet - St. Joan de Déu). Per tant, aquesta suposada línia ja no es crearà.
La resta de novetats, ja explicades abans, es mantenen.
Ja és el segon concurs que treuen de Rosanbus que se suspen el procés? El actual concurs quantes pròrrogues té ja? Que s'espera es retrasi 1 any més?
Aqui veig una noticia sobre el tema
Re: Baixbus
Segons la resolució de l'AMB del 22/03/2022 sobre l'estat de la flota Mohn al moment de fer el canvi de concessió s'ha quantificat:
Per reparacions:
SERVEI VALORACIÓPer a vehicles sinistrats que NO s'han reposat
- Concessió U1 197.957,46 €
- Servei Castelldefels 322.039,43 €
- Servei Nocturn Baix Llobregat 229.123,91 €
- Total 749.120,80 €
I com a danys i prejudicis per l'estat de la flota:
- Matrícula: 4188 FHP | 1225 GVD
- Import de compra 210.062,79 € | 248.936,00 €
- Data matriculació 17/11/2006 | 22/03/2010
- Data valoració 25/12/2021 | 25/12/2021
- Temps amortitzat (dies) | 5.517 4.296
- Valor venal (14 anys vida útil) 0,00 € | 39.654,38 €
SERVEI VALORACIÓI s'ha requerit a Mohn i si no es retè del que té pendent de donar AMB a Mohn.
- Concessió U1 71.823,30 €
- Servei Castelldefels 44.020,74 €
- Servei Nocturn Baix Llobregat 0,00 €
- Total 115.844,04 €
REQUERIR la satisfacció d’aquest import a l’empresa contractista i, en cas que no realitzi el
corresponent ingrés, procedir a RETENIR aquesta quantia del saldo pendent d’abonar per
fer efectiu el cobrament en el moment de la liquidació.
-
- N3
- Posts: 26
- Joined: Tuesday 17/02/2015 14:13
Re: Baixbus
Ya llegan los primeros Solaris de Monbus para la futura Oliveras
Re: Baixbus
Avui de ple la E43 amb els Solaris Urbino que tenia la AMB guardats (al menys per la tarda). Tot i que pel perfil de portes i capacitat va més enfocada a línies més urbanes tipus L46 que una exprés. Pot ser estiguin capats a 70 km/h? Tot el tram de la B-23 a 70 km/h clavats sense trànsit.
Re: Baixbus
A dins d'aquests nous autobusos hi ha com un armari d'oficina, em sembla que és on s'hi troben els ordinadors que enregistren les imatges de les càmeres de seguretat. El conductor també té una petita pantalla on veure a temps real les imatges de les càmeres de videovigilància.albert28 wrote: ↑Friday 10/06/2022 17:58 Avui de ple la E43 amb els Solaris Urbino que tenia la AMB guardats (al menys per la tarda). Tot i que pel perfil de portes i capacitat va més enfocada a línies més urbanes tipus L46 que una exprés. Pot ser estiguin capats a 70 km/h? Tot el tram de la B-23 a 70 km/h clavats sense trànsit.
Re: Baixbus
Són cotxes més adients per la SB1, L74, L75, L46 o L52.albert28 wrote: ↑Friday 10/06/2022 17:58 Avui de ple la E43 amb els Solaris Urbino que tenia la AMB guardats (al menys per la tarda). Tot i que pel perfil de portes i capacitat va més enfocada a línies més urbanes tipus L46 que una exprés. Pot ser estiguin capats a 70 km/h? Tot el tram de la B-23 a 70 km/h clavats sense trànsit.
Re: Baixbus
Crec que més aviat són armariets d’ús personal per als conductors, per a guardar-hi patinets elèctrics per exemple. Els últims vehicles de Tusgsal també ho tenen i s’han fet proves amb alguns vehicles de TMB per a incorporar-ho.local wrote: ↑Saturday 11/06/2022 21:11A dins d'aquests nous autobusos hi ha com un armari d'oficina, em sembla que és on s'hi troben els ordinadors que enregistren les imatges de les càmeres de seguretat. El conductor també té una petita pantalla on veure a temps real les imatges de les càmeres de videovigilància.albert28 wrote: ↑Friday 10/06/2022 17:58 Avui de ple la E43 amb els Solaris Urbino que tenia la AMB guardats (al menys per la tarda). Tot i que pel perfil de portes i capacitat va més enfocada a línies més urbanes tipus L46 que una exprés. Pot ser estiguin capats a 70 km/h? Tot el tram de la B-23 a 70 km/h clavats sense trànsit.
Re: Baixbus
Últim dia de servei d'Autos Oliveras (Oliveras, SA) després de 101 anys. Empresa fundada l'any 1921 per Maria Prats, mare de Just Oliveras, batlle de L'Hospitalet de Llobregat.
Començà amb busos elèctrics, a cobrir el trajecte entre la vila de L'Hospitalet i la Pl. Espanya per la Carretera de Sta. Eulàlia i La Bordeta, aprofitant que s'acabava de pavimentar. Més tard s'aniria perllongant a Cornellà, Sant Joan Despí i Sant Feliu, donant lloc a l'actual L52.
L'any 1928 absorbeix la línia Barcelona-Sant Boi de Casimir Puig. Aquesta serà la concessió de major creixement d'Oliveras.
A finals dels 1970's fou comprada per Mohn, SL, però li mantigué la independència societària.
A partir de demà, de les seves línies se'n farà càrrec la UTE de Monbus i Autocars Julià.
http://www.autobusesbcn.es/lineas_i/oliveras.html
Començà amb busos elèctrics, a cobrir el trajecte entre la vila de L'Hospitalet i la Pl. Espanya per la Carretera de Sta. Eulàlia i La Bordeta, aprofitant que s'acabava de pavimentar. Més tard s'aniria perllongant a Cornellà, Sant Joan Despí i Sant Feliu, donant lloc a l'actual L52.
L'any 1928 absorbeix la línia Barcelona-Sant Boi de Casimir Puig. Aquesta serà la concessió de major creixement d'Oliveras.
A finals dels 1970's fou comprada per Mohn, SL, però li mantigué la independència societària.
A partir de demà, de les seves línies se'n farà càrrec la UTE de Monbus i Autocars Julià.
http://www.autobusesbcn.es/lineas_i/oliveras.html
Salvem l'Estació de França!
Re: Baixbus
Per cert, sembla que la 902 s'ha traspassat a Rosanbus. O això indiquen a la AMB:
https://www.ambmobilitat.cat/Principale ... ?linea=464
https://www.ambmobilitat.cat/Principale ... ?linea=464
Re: Baixbus
Així és!! Les tires horàries de les parades ja van a nom de "Rosanbus, SL"
La única línia que resta gestionada per Mohn, SL és la PE (Platja Exprés) del Prat; concessió que expira al setembre. Sembla que Baixbus es replega sota una única societat (Rosanbus, SL), extingint-ne les dues històriques.
Salvem l'Estació de França!
Re: Baixbus
Intueixo que Rosanbus anirà per totes el concurs de l'Hospitalet? A veure si així la marca/grup Baixbus segueix?m.h.t. wrote: ↑Wednesday 20/07/2022 19:20Així és!! Les tires horàries de les parades ja van a nom de "Rosanbus, SL"
La única línia que resta gestionada per Mohn, SL és la PE (Platja Exprés) del Prat; concessió que expira al setembre. Sembla que Baixbus es replega sota una única societat (Rosanbus, SL), extingint-ne les dues històriques.
Re: Baixbus
El Tribunal Català de Contractes desbloqueja la licitació de bus interurbà de l’Hospitalet i el Baix
https://www.elperiodico.cat/ca/hospital ... o-78350544El Tribunal Català de Contractes del Sector Públic (TCCSP) ha rebutjat els recursos presentats per sindicats, patronal i l’empresa TUSGSAL al concurs de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) per a la concessió del servei de busos interurbans entre l’Hospitalet de Llobregat, el Prat i voltants.
Es tracta d’un contracte a set anys –més una pròrroga de tres anys més com a màxim– el valor estimat del qual és de gairebé 263 milions d’euros.
El 27 de desembre del 2021 es va publicar l’anunci de la licitació del servei de bus que fins ara ofereix l’empresa Rosanbus SL. Era la tercera vegada que es presentava aquest concurs, ja que les anteriors vegades es va tombar perquè el Tribunal va detectar-hi irregularitats administratives. [...]
Salvem l'Estació de França!
Re: Baixbus
Veient tot aquest merder, l'AMB hauria de deixar aquest tema tan obsolet d'anar subcontractant-ho tot.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Baixbus
També vaga a Rosanbus
https://twitter.com/ugtcatalunya/status ... hctVQ&s=19
https://twitter.com/ugtcatalunya/status ... hctVQ&s=19
Re: Baixbus
Exacte, i no només això. Veient el temps que passa entre anunci del nou adjudicatari i la nova prestació del servei, haurien de vigilar ben de prop que l'antic adjudicatari continuï complint les seves funcions, perquè després ens trobem els busos en l'estat que ens els trobem...
Re: Baixbus
Tots els busos metropolitans haurien d’estar gestionats per TMB, que per això es de l’AMB i es pública.
CANVI EN EL RECORREGUT DE LA LÍNIA 902 PER LA ZONA ESPORTIVA I BEGUES PARC
A partir del 2 de gener, es modifica el pas per la Zona Esportiva i Begues Parc, de manera que es millora l'accessibilitat a les dues zones sense haver d'adequar els horaris o modificar la freqüència de pas.
A partir de dilluns, 2 de gener, en el recorregut de la línia de bus 902 que circula per Begues s'aplicaran dos canvis que no afectaran els horaris de pas ni tampoc la freqüència i que, en canvi, suposen una millora en l'accessibilitat a diverses zones del municipi.
Una d'aquestes millores afecta el recorregut cap a Gavà que passa per la Zona Esportiva. A partir de dilluns, el bus deixarà de passar pels carrers Teodor Bosch, Ferran Muñoz i Jaume Petit per pujar per l'avinguda Doctor Molins i continuar el trajecte habitual a partir del carrer del Nord (consulteu imatge adjunta).
Aquesta modificació comportarà la instal·lació d'una parada al carrer del Nord en les expedicions que passin per la Zona Esportiva per no perdre cobertura territorial. A més, es redueix el temps de recorregut en uns 820 metres i es millora la regularitat de la línia.
El segon canvi s'aplicarà a Begues Parc. En aquesta zona es traslladarà el terminal de la línia 350 metres més amunt de l'avinguda Sadurní amb la intenció d'ampliar la cobertura territorial al barri. La modificació comportarà deixar de passar pel carrer Ebre i circular pel carrer Tajo (consulteu imatge adjunta).
A partir de dilluns també hi haurà novetats a altres punts de la ruta de la línia 902 entre Begues i Barcelona, com una nova parada al carrer Rubió i Ors de Cornellà de Llobregat, canvis en les parades a la C-245 al pas per Sant Boi de Llobregat o una modificació de la senyalització a Gavà.
https://www.baixbus.cat/ca/comunicacio/ ... egues-parc
A partir de dilluns, 2 de gener, en el recorregut de la línia de bus 902 que circula per Begues s'aplicaran dos canvis que no afectaran els horaris de pas ni tampoc la freqüència i que, en canvi, suposen una millora en l'accessibilitat a diverses zones del municipi.
Una d'aquestes millores afecta el recorregut cap a Gavà que passa per la Zona Esportiva. A partir de dilluns, el bus deixarà de passar pels carrers Teodor Bosch, Ferran Muñoz i Jaume Petit per pujar per l'avinguda Doctor Molins i continuar el trajecte habitual a partir del carrer del Nord (consulteu imatge adjunta).
Aquesta modificació comportarà la instal·lació d'una parada al carrer del Nord en les expedicions que passin per la Zona Esportiva per no perdre cobertura territorial. A més, es redueix el temps de recorregut en uns 820 metres i es millora la regularitat de la línia.
El segon canvi s'aplicarà a Begues Parc. En aquesta zona es traslladarà el terminal de la línia 350 metres més amunt de l'avinguda Sadurní amb la intenció d'ampliar la cobertura territorial al barri. La modificació comportarà deixar de passar pel carrer Ebre i circular pel carrer Tajo (consulteu imatge adjunta).
A partir de dilluns també hi haurà novetats a altres punts de la ruta de la línia 902 entre Begues i Barcelona, com una nova parada al carrer Rubió i Ors de Cornellà de Llobregat, canvis en les parades a la C-245 al pas per Sant Boi de Llobregat o una modificació de la senyalització a Gavà.
https://www.baixbus.cat/ca/comunicacio/ ... egues-parc