Línia PR4: Prat-ZAL
Línia PR4: Prat-ZAL
Es comença a moure el nou concurs per la linia PR4 que próximament acabarà la concesió anterior.
https://bop.diba.cat/scripts/ftpisa.asp ... 2955.pdf&1
https://bop.diba.cat/scripts/ftpisa.asp ... 2955.pdf&1
Re: Línia PR4: Prat-ZAL
Anexo el plec de condicions i l'annex amb informació interessant del concurs:
Plec: https://www.amb.cat/documents/11696/164 ... 5243315aad
Annexos: https://www.amb.cat/documents/11696/164 ... 82bdb511c1
Destaca l'antiguitat màxima de flota de 8 anys (reserva fins 13 anys), i la decoració semblant a la 88.
Plec: https://www.amb.cat/documents/11696/164 ... 5243315aad
Annexos: https://www.amb.cat/documents/11696/164 ... 82bdb511c1
Destaca l'antiguitat màxima de flota de 8 anys (reserva fins 13 anys), i la decoració semblant a la 88.
Re: Línia PR4: Prat-ZAL
Veig que no està publicat. TCC continuarà operant la PR4 durant 4 (+2) anys a partir del 23/11/15: adjudicación
Suposo que aviat deuen arribar nous cotxes.
Suposo que aviat deuen arribar nous cotxes.
Re: Línia PR4: Prat-ZAL
Surten a concurs, conjuntament, les línies 88 i PR4. L'AMB unifica així ambdues concessions Port-ZAL. Surten per un període d'1 (+1) any, essent la licitació més curta d'aquestes línies:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 1&lawType=
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 1&lawType=
Salvem l'Estació de França!
Re: Línia PR4: Prat-ZAL
Això és una bona notícia i una reclamació llarga pels polígons.
Espero que els horaris siguin raonables i no els que té el 88, que no valen per la gent que treballa a torns
Ara falta veure qué acaba passa amb la L10 de metro ( s'ha reclamat també un bus substitutori mentre no arribi)
Espero que els horaris siguin raonables i no els que té el 88, que no valen per la gent que treballa a torns
Ara falta veure qué acaba passa amb la L10 de metro ( s'ha reclamat també un bus substitutori mentre no arribi)
Re: Línia PR4: Prat-ZAL
I ara amb més 'colmo', amb noves expedicions fins al BEST, pasarà pel sector 8 sense parar (l'únic sector del port sense accés a la 88).colomenc wrote: ↑Saturday 05/10/2019 7:50 Això és una bona notícia i una reclamació llarga pels polígons.
Espero que els horaris siguin raonables i no els que té el 88, que no valen per la gent que treballa a torns
Ara falta veure qué acaba passa amb la L10 de metro ( s'ha reclamat també un bus substitutori mentre no arribi)
Respecte els horaris, són practicament els mateixos que ara. Només hi haurà una sortida abans de la 88 a les 6.45 que arribarà al BEST. La PR4 modificarà l'horari per tenir més temps, cosa que en hora vall serà cada 45 min i en hora punta cada 30 min amb un cotxe més.
Sembla ser que el nou concurs amb la PR4 l'operarà Monbus.
Re: Línia PR4: Prat-ZAL
però s'han publicat canvis al 88 o al PR4? jo no he trobat cap informació al respecte...
Re: Línia PR4: Prat-ZAL
Estan al plec tècnic de la licitació. Haurien d'aplicar-se una vegada iniciat el servei del nou concurs. Inicialment era el 01/01/2020 pero van fora de terminis.
Re: Línia PR4: Prat-ZAL
OK, el que passa és que en el seu moment es va demanar que s'unissin literalment les línies 88 i PR4 en una sola línia, que fes una espécie d'arc per tot el port entre Barna i el Prat, de forma que es féssin menys giravoltes i que es pogués captar més passatge, de forma més efectiva i en horaris amplis. (això en teoría hauria de ser factible amb el mateix nombre de cotxes i kms sumant les dues línies actuals)
L'anunci de licitació conjunta semblava que anés en aquesta direcció, al menys com a pas previ. Per això és important veure quina és la opció guanyadora i si s'han presentat alternatives a les rutes actuals, encara que sigui en un plaç a mitjà termini.
L'anunci de licitació conjunta semblava que anés en aquesta direcció, al menys com a pas previ. Per això és important veure quina és la opció guanyadora i si s'han presentat alternatives a les rutes actuals, encara que sigui en un plaç a mitjà termini.
Re: Línia PR4: Prat-ZAL
Pot ser per aixo el concurs és d'un any, transitoriament. De cara al pròxim concurs totes dues caducaran a la vegada i podrà modificar-se. En aquest, i durant 1+1 anys, es manté les 2 línies, amb un tercer cotxe a la PR4 en hora punta i les expedicions al BEST.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... S=52743496
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... S=52743496
-
- N3
- Posts: 26
- Joined: Tuesday 17/02/2015 14:13
Re: Línia PR4: Prat-ZAL
Competència tumba a Colau los buses del Port de Barcelona por presuntas irregularidades
https://www.vozpopuli.com/elliberal/eco ... 68758.html
https://www.vozpopuli.com/elliberal/eco ... 68758.html
Re: Línia PR4: Prat-ZAL
Ara ja sabem per qué trigaven tant en adjudicar la licitació
Estan tots podrits. A veure qué en surt de tot això
Estan tots podrits. A veure qué en surt de tot això
Re: Línia PR4: Prat-ZAL
L'AMB finalment decideix seguir endavant amb el concurs. El recurs de la ACCO no té caràcter suspensiu. Per tant, fins que no es pronunciï el TCCSP, es pot adjudicar.
I sorpresa!! Només MonBus ha presentat oferta. TCC ha desistit de presentar-se. Per tant, la PR4 passarà a ser operada per MonBus:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
No entenc, doncs, l'article de Voz Populi; afirmant que s'ha beneficiat a TCC (quan no s'ha presentat...). El que sí és cert és que les noves condicions poden haver dificultat presentar-se a empreses petites. El TCCSP té l'última paraula i podrà anular la concessió sí així ho estima oportú.
I sorpresa!! Només MonBus ha presentat oferta. TCC ha desistit de presentar-se. Per tant, la PR4 passarà a ser operada per MonBus:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
No entenc, doncs, l'article de Voz Populi; afirmant que s'ha beneficiat a TCC (quan no s'ha presentat...). El que sí és cert és que les noves condicions poden haver dificultat presentar-se a empreses petites. El TCCSP té l'última paraula i podrà anular la concessió sí així ho estima oportú.
Salvem l'Estació de França!
Re: Línia PR4: Prat-ZAL
Així que el "TCC2" que només opera la línea 4 deixarà d'existir?m.h.t. wrote: ↑Friday 07/02/2020 20:27 L'AMB finalment decideix seguir endavant amb el concurs. El recurs de la ACCO no té caràcter suspensiu. Per tant, fins que no es pronunciï el TCCSP, es pot adjudicar.
I sorpresa!! Només MonBus ha presentat oferta. TCC ha desistit de presentar-se. Per tant, la PR4 passarà a ser operada per MonBus:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
No entenc, doncs, l'article de Voz Populi; afirmant que s'ha beneficiat a TCC (quan no s'ha presentat...). El que sí és cert és que les noves condicions poden haver dificultat presentar-se a empreses petites. El TCCSP té l'última paraula i podrà anular la concessió sí així ho estima oportú.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Línia PR4: Prat-ZAL
Transports Citutal Comtal 2 té més serveis a més del PR4.
Re: Línia PR4: Prat-ZAL
Ya hay fecha para el cambio de operador: el 14 de septiembre.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... e=viewDcan
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... e=viewDcan
Re: Línia PR4: Prat-ZAL
Salvem l'Estació de França!
Re: Línia PR4: Prat-ZAL
La línia PR4 s'escurça al Metro ZAL | Riu Vell, racionalitza el seu recorregut pel Polígon Pratenc i suprimeix les expedicions al Terminal BEST.
Passarà a tenir una freqüència regular de 30 minuts durant tot el dia.
Més info a viewtopic.php?f=6&t=4164&start=60
Passarà a tenir una freqüència regular de 30 minuts durant tot el dia.
Més info a viewtopic.php?f=6&t=4164&start=60
Salvem l'Estació de França!
Re: Línia PR4: Prat-ZAL
El proper dimecres 23 torna a Moventis:
https://twitter.com/Mobilitat_AMB/statu ... 5074788551
Tríptic línia PR4 [PDF]
https://twitter.com/Mobilitat_AMB/statu ... 5074788551
Tríptic línia PR4 [PDF]
Salvem l'Estació de França!