Monbus-Julià (UTE Sant Boi)

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
User avatar
m.h.t.
N9
N9
Posts: 2223
Joined: Sunday 30/08/2009 17:37
Location: Badalona

Monbus-Julià (UTE Sant Boi)

Post by m.h.t. »

Salvem l'Estació de França!
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Monbus-Julià (UTE Sant Boi)

Post by sag470 »

Comencen bé incomplint el concurs. Els vehicles provisionals havien de ser de pis baix. De totes maneres crec que els Citaro LE són els millors per les línies exprés.
busbcn
N3
N3
Posts: 25
Joined: Thursday 03/05/2018 12:30

Re: Monbus-Julià (UTE Sant Boi)

Post by busbcn »

¿Cuáles no son piso bajo?. Los Citaros lo son, no? o se refiere a "piso bajo contínuo"
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Monbus-Julià (UTE Sant Boi)

Post by albert28 »

sag470 wrote: Sunday 03/07/2022 18:57 Comencen bé incomplint el concurs. Els vehicles provisionals havien de ser de pis baix. De totes maneres crec que els Citaro LE són els millors per les línies exprés.
Segons l'apartat 6.6 dels plecs indica:
-> Aportació mínima de 48 vehicles estandard + opcionalment afegir 9 més

Amb les següents característiques:
  • Els vehicles han de ser de tipus urbà (vehicles de Classe I o de Classe II de tipus low entry).
  • Els vehicles, en tot cas, han de tenir plataforma baixa entre la primera i la segona porta, podent ser vehicles de pis baix integral o low entry. Com a mínim, 22 unitats de la flota base de vehicles provisionals hauran de ser vehicles de pis baix integral.
  • Les dimensions dels vehicles estàndard han de permetre la seva circulació per qualsevol de les línies objecte del Contracte, amb excepció de les línies SB2 i SB3.
  • Les característiques de motorització dels vehicles han de permetre la seva circulació per tot el territori de l’Àrea Metropolitana de Barcelona durant el període previst d’adscripció dels vehicles al Contracte.
  • En el moment d’iniciar el servei els vehicles provisionals han de tenir una antiguitat màxima de dotze
    (12) anys a comptar a partir de la data de primera matriculació.
  • Els vehicles han de tenir com a mínim un espai previst per a cadires de rodes i disposar d’una rampa
    que permeti l'entrada i sortida de viatgers en cadira de rodes.
  • Els vehicles han d’estar equipats amb un sistema de calefacció/aire condicionat.
  • Els vehicles han d’estar equipats amb rètols lluminosos indicadors de línia frontal, lateral i posterior.
  • Els vehicles han de comptar amb els espais i instal·lacions elèctriques necessàries per a la ubicació i correcte funcionament dels equips embarcats previstos al Plec.
  • La imatge exterior (pintura o vinilat) seguirà les directrius de disseny que fixi l’AMB. -> Esperem això es revisi correctament, s'ha vist que Monbus ha posat a la línia 88 un de reserva vinilat amb els logos de hibrids però de color vermell tot el bus... En això Baixbus és de les poques coses que ha fet bé, que tots el busos que portaven anaven amb el mateix color.
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Monbus-Julià (UTE Sant Boi)

Post by albert28 »

Queden 11 dies i en pocs dies, haurien de començar la campanya, per part de la AMB, sobre els canvis a les línies involucrades al canvi de concessionària.
Comencem apostes sobre si la transició serà com la de Mohn a Avanza?
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Monbus-Julià (UTE Sant Boi)

Post by sag470 »

albert28 wrote: Monday 04/07/2022 11:39
sag470 wrote: Sunday 03/07/2022 18:57 Comencen bé incomplint el concurs. Els vehicles provisionals havien de ser de pis baix. De totes maneres crec que els Citaro LE són els millors per les línies exprés.
Segons l'apartat 6.6 dels plecs indica:
-> Aportació mínima de 48 vehicles estandard + opcionalment afegir 9 més

Amb les següents característiques:
  • Els vehicles han de ser de tipus urbà (vehicles de Classe I o de Classe II de tipus low entry).
  • Els vehicles, en tot cas, han de tenir plataforma baixa entre la primera i la segona porta, podent ser vehicles de pis baix integral o low entry. Com a mínim, 22 unitats de la flota base de vehicles provisionals hauran de ser vehicles de pis baix integral.
  • Les dimensions dels vehicles estàndard han de permetre la seva circulació per qualsevol de les línies objecte del Contracte, amb excepció de les línies SB2 i SB3.
  • Les característiques de motorització dels vehicles han de permetre la seva circulació per tot el territori de l’Àrea Metropolitana de Barcelona durant el període previst d’adscripció dels vehicles al Contracte.
  • En el moment d’iniciar el servei els vehicles provisionals han de tenir una antiguitat màxima de dotze
    (12) anys a comptar a partir de la data de primera matriculació.
  • Els vehicles han de tenir com a mínim un espai previst per a cadires de rodes i disposar d’una rampa
    que permeti l'entrada i sortida de viatgers en cadira de rodes.
  • Els vehicles han d’estar equipats amb un sistema de calefacció/aire condicionat.
  • Els vehicles han d’estar equipats amb rètols lluminosos indicadors de línia frontal, lateral i posterior.
  • Els vehicles han de comptar amb els espais i instal·lacions elèctriques necessàries per a la ubicació i correcte funcionament dels equips embarcats previstos al Plec.
  • La imatge exterior (pintura o vinilat) seguirà les directrius de disseny que fixi l’AMB. -> Esperem això es revisi correctament, s'ha vist que Monbus ha posat a la línia 88 un de reserva vinilat amb els logos de hibrids però de color vermell tot el bus... En això Baixbus és de les poques coses que ha fet bé, que tots el busos que portaven anaven amb el mateix color.
Gràcies. No havia caigut en aquest paràgraf.
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Monbus-Julià (UTE Sant Boi)

Post by albert28 »

A través de les notícies de Torrelles comencem a saber informació.

https://www.torrelles.cat/actualitat/no ... s-l76.html

A partir de la infografia es pot veure:

Posibles perfils a les xarxes socials
FB, Twitter i Instagram: @infomonbus
Web: monbus.es

Oficines
Monbus Oficina St Boi
Av. de la Marina, 1, 08830 Sant Boi de Llobregat

Oficina d'atenció al viatger
MONBUS P.A.C (Sants)
Estació d'Autobusos Sants Barcelona
C/ Viriat, s/n 08014 Barcelona

https://twitter.com/AjTorrelles/status/ ... bIjcy_g56w
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Monbus-Julià (UTE Sant Boi)

Post by albert28 »

User avatar
Eduardo
N6
N6
Posts: 201
Joined: Thursday 28/12/2006 9:18
Location: Sant Boi de Llobregat

Re: Monbus-Julià (UTE Sant Boi)

Post by Eduardo »

También la línea L70 según se aprecia en la tireta, los domingos y días festivos mejora su frecuencia pasando de los 40 minutos actuales a 30 minutos durante todo el día, alternándose cada 15 minutos con la línea L72. :ok

http://www.ambmobilitat.cat/Uploads/Gal ... _L70x2.pdf
busbcn
N3
N3
Posts: 25
Joined: Thursday 03/05/2018 12:30

Re: Monbus-Julià (UTE Sant Boi)

Post by busbcn »

En un estudio de campo, pude comprobar que la E43 no se estrenó, el sábado, primer día de circulación de Monbus-Julià, ni estaban las tiras de paradas puestas
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Monbus-Julià (UTE Sant Boi)

Post by albert28 »

Se sap alguna cosa de si haurà alguna web i xarxes socials específiques? En el cas de la 88, PR4, 86 i 87 no tenen cap web especifica i de monbus redirigeixen a dues fotos i enllaços de la AMB (https://www.monbus.es/es/cataluna/trans ... ropolitano)
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

La comunicació pública, a càrrec de l'autoritat

Post by Guigui »

Aprofito aquesta pregunta per a la següent reflexió:

A sant de què han de tenir web propi de la concessionària dels serveis públics? A l'usuari no li ha d'interessar quina empresa presta el servei, ni té l'obligació de saber-ho. Que hi hagi qui, per tradició històrica, encara es refereixi al nom de l'operador per a una determinada línia entra gairebé dins l'àmbit del folklòric, però a efectes pràctics de servei, ja no té cabuda.

Un cop més, l'AMB i l'ATM brillen per la seva absència en un aspecte essencial de la seva raó de ser. La relació amb el client ha de ser a càrrec de l'autoritat del transport, i la concessionària ha de limitar-se a donar un servei decent segons contracte. De cara a l'usuari, el contacte ha de ser amb l'autoritat competent. Per a qualsevol aspecte tècnic del servei, la relació de la concessionària ha de limitar-se amb l'autoritat. Ja està bé de marejar amb parròquies sense solta ni volta!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: La comunicació pública, a càrrec de l'autoritat

Post by albert28 »

Guigui wrote: Monday 18/07/2022 10:55 Aprofito aquesta pregunta per a la següent reflexió:

A sant de què han de tenir web propi de la concessionària dels serveis públics? A l'usuari no li ha d'interessar quina empresa presta el servei, ni té l'obligació de saber-ho. Que hi hagi qui, per tradició històrica, encara es refereixi al nom de l'operador per a una determinada línia entra gairebé dins l'àmbit del folklòric, però a efectes pràctics de servei, ja no té cabuda.

Un cop més, l'AMB i l'ATM brillen per la seva absència en un aspecte essencial de la seva raó de ser. La relació amb el client ha de ser a càrrec de l'autoritat del transport, i la concessionària ha de limitar-se a donar un servei decent segons contracte. De cara a l'usuari, el contacte ha de ser amb l'autoritat competent. Per a qualsevol aspecte tècnic del servei, la relació de la concessionària ha de limitar-se amb l'autoritat. Ja està bé de marejar amb parròquies sense solta ni volta!
A sobre, que sempre des del perfil de @Mobilitat_AMB qualsevol dubte et redirgeixen a un formulari, provocant un retard d'informació que en alguns casos vols una resposta el més abans possible, com un bus que no passi o un canvi de ruta.
davroca5
N7
N7
Posts: 574
Joined: Saturday 01/06/2013 16:47
Contact:

Re: La comunicació pública, a càrrec de l'autoritat

Post by davroca5 »

Guigui wrote: Monday 18/07/2022 10:55 Aprofito aquesta pregunta per a la següent reflexió:

A sant de què han de tenir web propi de la concessionària dels serveis públics? A l'usuari no li ha d'interessar quina empresa presta el servei, ni té l'obligació de saber-ho. Que hi hagi qui, per tradició històrica, encara es refereixi al nom de l'operador per a una determinada línia entra gairebé dins l'àmbit del folklòric, però a efectes pràctics de servei, ja no té cabuda.

Un cop més, l'AMB i l'ATM brillen per la seva absència en un aspecte essencial de la seva raó de ser. La relació amb el client ha de ser a càrrec de l'autoritat del transport, i la concessionària ha de limitar-se a donar un servei decent segons contracte. De cara a l'usuari, el contacte ha de ser amb l'autoritat competent. Per a qualsevol aspecte tècnic del servei, la relació de la concessionària ha de limitar-se amb l'autoritat. Ja està bé de marejar amb parròquies sense solta ni volta!
Ras i curt. Tens tota la raó
Salut!
#volemL9
User avatar
Eduardo
N6
N6
Posts: 201
Joined: Thursday 28/12/2006 9:18
Location: Sant Boi de Llobregat

Re: La comunicació pública, a càrrec de l'autoritat

Post by Eduardo »

davroca5 wrote: Monday 18/07/2022 12:54
Guigui wrote: Monday 18/07/2022 10:55 Aprofito aquesta pregunta per a la següent reflexió:

A sant de què han de tenir web propi de la concessionària dels serveis públics? A l'usuari no li ha d'interessar quina empresa presta el servei, ni té l'obligació de saber-ho. Que hi hagi qui, per tradició històrica, encara es refereixi al nom de l'operador per a una determinada línia entra gairebé dins l'àmbit del folklòric, però a efectes pràctics de servei, ja no té cabuda.

Un cop més, l'AMB i l'ATM brillen per la seva absència en un aspecte essencial de la seva raó de ser. La relació amb el client ha de ser a càrrec de l'autoritat del transport, i la concessionària ha de limitar-se a donar un servei decent segons contracte. De cara a l'usuari, el contacte ha de ser amb l'autoritat competent. Per a qualsevol aspecte tècnic del servei, la relació de la concessionària ha de limitar-se amb l'autoritat. Ja està bé de marejar amb parròquies sense solta ni volta!
Ras i curt. Tens tota la raó
Ahora desde la web de monbus se puede consultar la tiretas de las nuevas líneas adquiridas el pasado 16 de julio; dentro de UTE Sant Boi, Barcelona y otros entrar en horarios y trayecto; además un teléfono de información:

Teléfono información L. Sant Boi, Barcelona y otros: 900 92 49 20 (24h)
Horario de atención al cliente
De lunes a viernes
De 05:30 a 22:45h
https://www.monbus.es/es/cataluna/trans ... ropolitano

También en el apartado Noticias informan altivamente del inicio de su nuevo servicio.
https://www.monbus.es/es/noticias/381/m ... barcelona/
Autobusero KNY
N2
N2
Posts: 18
Joined: Wednesday 08/06/2022 20:17
Location: Cornellà de Llobregat
Contact:

Re: Monbus-Julià (UTE Sant Boi)

Post by Autobusero KNY »

Avui (realment ahir 25, solament que envio ara el missatge) m'he donat un tomb per les línies i he vist en diverses ocasions que alguns Isuzu dels nous, que hi havia un a l'L46 i l'altre a la E79, no els hi funcionaba el cartell electrònic. A canvi, posaven un paper escrit al frontal i a la primera porta d'accés on posava la línia, cosa mai abans vista :roll:
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Monbus-Julià (UTE Sant Boi)

Post by albert28 »

Primera baixa temporal per accident d'un Mercedes-Benz de Monbus-Julia.
https://twitter.com/bomberscat/status/1 ... Ks5rg&s=19
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Monbus-Julià (UTE Sant Boi)

Post by albert28 »

Parada nova a l'alçada del futur nou accés a Rodalies Cornellà (sentit St Joan Despí)
https://twitter.com/Mobilitat_AMB/statu ... x-VAg&s=19
User avatar
Eduardo
N6
N6
Posts: 201
Joined: Thursday 28/12/2006 9:18
Location: Sant Boi de Llobregat

Re: Monbus-Julià (UTE Sant Boi)

Post by Eduardo »

albert28 wrote: Monday 17/10/2022 19:49 Parada nova a l'alçada del futur nou accés a Rodalies Cornellà (sentit St Joan Despí)
https://twitter.com/Mobilitat_AMB/statu ... x-VAg&s=19
Posiblemente la nueva línea M8 de metrobus tenga el mismo final; ya va quedando menos :smile
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Monbus-Julià (UTE Sant Boi)

Post by albert28 »

Eduardo wrote: Tuesday 18/10/2022 12:07
albert28 wrote: Monday 17/10/2022 19:49 Parada nova a l'alçada del futur nou accés a Rodalies Cornellà (sentit St Joan Despí)
https://twitter.com/Mobilitat_AMB/statu ... x-VAg&s=19
Posiblemente la nueva línea M8 de metrobus tenga el mismo final; ya va quedando menos :smile
En teoría no, están preparadas las paradas en la Carretera d'esplugues y el carril marcado como bus si mal recuerdo.
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”