Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by Renfe445 »

Caldrà ressuscitar la llegendària L 11 de la Barcelona Transport…
França451
N9
N9
Posts: 2271
Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contact:

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by França451 »

Disculpen mi ignorancia, pero no había una o dos líneas del ex Baixbus que iban de Bellvitge metro hasta Gornal o Can Tries i Gornal? Mas o menos en línea recta. La L16 o algo así. O desde Av Carrilet o desde Bellvitge metro, algo así me suena. Por otro lado, esto sí lo recuerdo mejor, hay líneas como la 65 y la 46 que van desde Hospi de Bellvitge y Rambla Marina hasta Ildefons Cerdà, donde también puedes pillar L10.

No sé qué ruido montáis, como si hacer todo el trayecto en metro fuera la única opción que existe teniendo otras más viables y directas que la vuelta absurda por Torrassa.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by sag470 »

De Metro Bellvitge a Gornal solo habría la LH2 y no pasa por el centro. La L16 ni se acerca.

Con la supresión de la 110, los más perjudicados son el acceso a Zona Franca desde el sur de l'Hospitalet y la perdida del efecto red de la zona franca. Zona Franca se queda sin el acceso norte, quedando solo el este con el metro y 109 y el sur con el 21.

Creo que habría sido coherente en rediseñar el servicio como aportación al metro para todas las empresas de la Zona Franca, como línea de proximidad.

Se nota que la existencia de 110 era por dar la salida al Baix Llobregat de la CON Zona Franca y el ZAL, y con la L10 ya está solventado.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by genissimon »

Regió-7, 20 de setembre de 2022 wrote: Oló es connecta amb Vic amb un bus que funciona si hi ha reserva prèvia
El servei funciona de dilluns a dissabte, però sempre i quan hi hagi usuaris que l'hagin sol·licitat almenys el dia abans
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
m.h.t.
N9
N9
Posts: 2223
Joined: Sunday 30/08/2009 17:37
Location: Badalona

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by m.h.t. »

El bus a demanda d'El Farró-Galvany de Sant Gervasi en servei el 28 de novembre

Image
Del dilluns 21 al divendres 25 de novembre, s’iniciarà una marxa en blanc amb la que es pretén que els veïns i veïnes puguin provar el servei, sense necessitat de validar els títols de transport i amb l’ajuda d’un informador. Des d'aquesta setmana un vehicle ja circula buit fent les primeres proves.
https://noticies.tmb.cat/sala-de-premsa ... e-novembre
Salvem l'Estació de França!
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by genissimon »

Regió-7, 10 de novembre de 2022 wrote: Taxi gratuït per als veïns de la Nou de Berguedà perquè puguin sortir de l'aïllament del municipi
Funciona dos cops a la setmana i la gent el fa servir per anar a comprar, al metge o per visitar familiars i amics
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

NOU SERVEI A LA DEMANDA TAD RIPOLLÈS

Post by sag470 »

Benvolguts usuaris/es,

A partir del proper dilluns 21 de novembre entrarà en funcionament el nou servei a la demanda TAD Ripollès.

Aquest servei només funciona sota demanda prèvia, és a dir, que per a poder utilitzar aquest servei, primer cal reservar indicant la parada d’origen i la de destí. Aquestes reserves es poden realitzar mitjançant l’APP de Ne-Mi en qualsevol moment o via telefònica (972 204 868 / 972 702 095) de dilluns a divendres feiners de 8 h a 20 h.

Les reserves s’han de realitzar amb, com a mínim, 15 minuts d’antelació de l’hora estipulada de sortida de la primera parada de la línia. Un cop entrats en aquest període, els usuaris que hagin fet una reserva rebran la posició del vehicle així com els horaris de sortida i arribada definitius. Un cop iniciada la ruta, es podrà seguir en tot moment la ubicació del bus mitjançant l’aplicació. Cal tenir en compte que l’hora d’arribada a les parades pot variar segons la quantitat de reserves que tingui el servei.

Un servei sostenible, inclusiu, intermodal i tecnològic per seguir a prop teu.

Grup TEISA

Més Informació

http://www.teisa-bus.com/ca/actualitat/ ... lles/1/783
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by genissimon »

Regió-7, 12 de gener de 2023 wrote: El Consell treballa per millorar la mobilitat en transport públic al Berguedà
L'objectiu és revisar i adequar el servei de les línies regulars d'autobús i del transport a la demanda
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by genissimon »

Diari de Girona, 18 de gener de 2023 wrote: El transport a demanda de la Garrotxa tindrà el primer bus 100% elèctric de Catalunya destinat a aquest servei
Clic.cat ha tingut 6.382 passatgers durant el 2022
[...]
Comentari: Algú hauria d'explicar al redactor de la notícia, de l'agència ACN, que la E de TEISA precisament vol dir elèctrics (TRANSPORTS ELÈCTRICS INTERURBANS S.A.). L'empresa inicià la seva activitat el 1920 amb òmnibus elèctrics.

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by genissimon »

Regió-7, 3 de febrer de 2023 wrote: El Transport a la Demanda del Berguedà realitza uns 245 serveis cada mes
El 2022 s'ha comptabilitzat la xifra rècord de 3.350 passatgers
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by genissimon »

Diari de Girona, 20 de març de 2023 wrote: Recullen més de 500 signatures per demanar una connexió Sils-Vallcanera
El veïnat de la urbanització, ubicada a 7 quilòmetres de l’estació de Sils i on resideixen prop de 2.000 persones, reclama que l’Ajuntament recuperi aquest servei amb una connexió d’autobús que uneixi els dos punts
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by sag470 »

Territori converteix en Clic.cat el transport a la demanda de la Segarra
  • Les reserves es podran fer a partir d’aquest dimarts 2 de maig a través d’una App
  • Són 19 línies que donen servei a les poblacions de la comarca
El Departament de Territori i l’operadora Cots Alsina han integrat al sistema Clic.cat les 19 línies de transport a la demanda de la comarca de la Segarra. D’aquesta manera, i a partir del dimarts 2 de maig, les reserves es podran fer a través de l’aplicació ‘Cots Alsina Clic.cat’, que està disponible per a Android i IOS. Els usuaris, però, podran continuar utilitzant el telèfon 973 532 127 i el servei de Whatsapp 677 494 905. Les reserves s’han de fer com a màxim fins a les 12 hores del migdia del dia feiner anterior al servei.

El transport a la demanda de la Segarra circula per pràcticament tots els municipis i poblacions de la comarca, a més de Solsona (Solsonès), Santa Coloma de Queralt (Conca de Barberà) i Tàrrega (Urgell) i des de la seva implementació amb les rutes actuals al 2017 ha anat creixent de forma permanent d’usuaris.

Un total de 22.996 persones van utilitzar l’any 2022 alguna de les línies del servei. És un 20,2% més que les 19.128 persones que van fer ús del servei l’any 2021, i d’un 21% més que les 18.991 persones de l’any 2019, abans de la pandèmia.

El Clic.cat

El Clic.cat és el servei de transport a la demanda digitalitzat, en què les persones usuàries han de descarregar-se una aplicació mòbil des d’on poden fer la reserva, veure en temps real la ubicació del vehicle, l’itinerari, el temps de recorregut o l’hora prevista d’arribada.

Amb la incorporació de la Segarra, El Departament de territori tindrà 38 línies Clic.cat en funcionament. L’objectiu és anar digitalitzant i transformant en Clic.cat tota la xarxa de transport a la demanda de la Generalitat, que està formada per 240 línies que arriben a 751 municipis.

El transport a la demanda té els recorreguts i els horaris establerts, però només es presta si hi ha reserves prèvies. D’aquesta manera, els vehicles i les rutes es poden ajustar a la demanda real, evitant recorreguts ineficients i emissions de CO2.

https://govern.cat/salapremsa/notes-pre ... da-segarra
User avatar
oscar440
N8
N8
Posts: 778
Joined: Tuesday 13/09/2005 18:26
Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by oscar440 »

El servei de taxi gratuït de la baixada de la Glòria penja d’un fil i deixa 30 veïns sense servei.

Més de 400 persones s'han donat d'alta del servei al web de l'Ajuntament des del febrer, quan es va posar en marxa amb l'inici d'obres.

https://beteve.cat/mobilitat/taxi-gratu ... penja-fil/
User avatar
oscar440
N8
N8
Posts: 778
Joined: Tuesday 13/09/2005 18:26
Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by oscar440 »

El servei de taxi gratuït de la baixada de la Glòria es reactivarà el novembre.

El servei, finançat per l'Ajuntament de Barcelona, es va aturar de manera temporal fa tres setmanes quan la licitació del servei va quedar deserta.

https://beteve.cat/societat/taxi-baixad ... -novembre/
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by genissimon »

Regió-7, 22 de gener de 2024 wrote: S'estrena una app per millorar el transport a demanda del Berguedà, que ha crescut prop del 150% els últims tres anys
Del 2020 al 2023 s'ha passat de portar 1.625 viatgers a transportar-ne 4.058
El servei es passa a gestionar a través de l'aplicació Flexitransport
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Post by genissimon »

Diari de Girona, 21 de febrer de 2024 wrote: Els alcaldes del Baix Empordà reclamen més freqüència d’autobusos
Proposen millores al transport públic per carretera, incloent-hi la introducció del servei a demanda digitalitzat «Clic.cat» a Torroella de Montgrí, la Bisbal d’Empordà i Sant Jordi Desvalls
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”