El tema es que per exemple, la meva mare anava sense cap problema a treballar els dies abans del canvi a avanza ( ja amb els busos deixats de Mohn i la seva falta de manteniment final)SrYeri wrote: ↑Saturday 30/07/2022 2:40No, precisament va començar des del dia en què Mohn va perdre la concessió. Des d’aquell moment fins que el traspàs d’operador es fa efectiu passen bastants mesos (Diria que prop d’un any) de falta de manteniment constant. En aquest període Mohn encara operava el servei.iFercat wrote: ↑Thursday 28/07/2022 18:07O sigui, totes els vehicles ha explotat (dramatitzacio) just el dia del pas de Mohn a Avanza.SrYeri wrote: ↑Tuesday 26/07/2022 23:43
Cal tenir en compte que són molts els vehicles subrogats, i que per tant es troben en mal estat. A tot això li hem de sumar que alguns dels vehicles aportats per Avanza tampoc estaven en les millors condicions (Els Ivecos estan fets pols, per exemple). Sumem-hi també que ha hagut augment de freqüències en algunes línies, per tant calen més vehicles en servei. Tot plegat no es soluciona ni en dos dies ni en sis mesos.
Si la situació a Avanza actualment és aquesta, és en gran part per culpa de Mohn per haver deixat tant de banda el manteniment de la flota, i de l’AMB per haver-ho permès, per no haver estat a l’alçada i no haver exigit a Mohn el que se li hauria d’haver exigit.
Això no millorarà com a mínim fins que no arribi la onada de vehicles nous, tant els adquirits per la pròpia Avanza com els de l’AMB. Serà aleshores quan podrem valorar de debò, o almenys és el que jo penso.
I tranquils, amb Monbus-Julià acabarà passant el mateix. Potser no tant exagerat, però també va haver deixadesa a Oliveras…
No intentem justificar lo injustificable tampoc.
Insisteixo que si ha passat tot això és perquè l’AMB ho ha permès, i hagués passat encara que hagués guanyat Alsa, Monbus o qualsevol altra empresa diferent de Mohn, és a dir que ja ve d’abans.
Tu imagina’t com a empresa (Com abans he dit, sigui Avanza o qualsevol altra, això és el menys rellevant) que et traspassen un servei en el que la immensa majoria de vehicles es troben en un estat deplorable, amb avaries gravíssimes, complicades i cares de reparar, quan aquests vehicles abans no eren teus. Què faries? Per més que arreglis una avaria, te’n surten 2 més al mateix vehicle, i així amb més de 100 autobusos. Els recanvis arriben quan arriben, i has de tractar que l’impacte cap a l’usuari sigui el menor possible. No és gens fàcil i no té solució a curt termini.
Sí, la situació és desastrosa i lamentable, però fins que la flota nova no arribi, poca cosa més podran fer.
I no, no és una justificació, simplement penso que cal saber veure les coses també des de l’altre costat, evidentment sense deixar de banda la gravetat de la situació i l’impacte que està tenint cap als usuaris.
I des del dia de canvi a avanza te infinitat de problemes per anar o per tornar de la feina. Osigui d'un dia per l'altre.
Si tens raó en el tema de la deixadesa final de Mohn al perdre la concessió, però no pots fer girar tot en aquest punt com si avanza fossin uns pobrets. Quan com et dic el dia abans del canvi això no pasaba (dintre dels problemes lògicament que pot tenir qualsevol empresa i més amb el pasotisme final de mohn)
Apart que avanza y el seu servei no precisament excelent es algo conegut en altres cocnesions seves.