En el fons estic d'acord amb tu.Miquel wrote: ↑Thursday 06/10/2022 21:48Jo d'aquest parell de punts en discrepo. Si hi ha un problema amb el tren, el maquinista ha de sortir i mirar de solventar-lo (I això passa amb tots els operadors, sigui Renfe, TMB, FGC o Tram). Més sobretot quan sembla que ha estat un tercer qui ha bloquejat les portes per alguna raó.
El punt de la porta serà sempre discutible perquè un incident, quasi per definició, és un imprevist. I no pots preveure tots els imprevistos, també per definició. Però aquí no sé si el procediment de tancar una porta bloquejada és massa complicat, si al conductor li faltava alguna eina, si el vàndal de la porta l'estava liant i calia trucar a seguretat, si li diem vandalisme però en realitat algú ha tingut un problema mèdic i algú altre ha bloquejat la porta per assegurar-se que vinguessin els primers auxilis, si és normal trigar deu minuts per anar i tornar de la cabina a una porta, etc... En tot cas Renfe és responsable de que els seus maquinistes sàpiguen què cal fer i decidir si 10 minuts per tot plegat és un temps acceptable.
Canviar els horaris per repartir els trens entre L'Hospitalet, Molins de Rei i Martorell? Però ben pensat, tenint en compte el que dius, llavors és culpa de Adif també per no tenir prous estacions on els trens puguin acabar recorreguts. I llavors seguim donant voltes al tema de que entre Renfe i Adif es poden anar tirant la culpa i cap dels dos es fa responsable de millorar res.Miquel wrote: ↑Thursday 06/10/2022 21:48 Sobre Hospitalet, realment què pot fer renfe al respecte a dia d'avui? Quina és la alternativa? Reduir el nombre de trens? Traslladar el problema a Martorell? El tram Castellbisbal - Martorell està preparat per un augment de trànsit compaginat amb el trànsit de mercaderies? El cert és que amb el pas de les dècades Barcelona ha perdut moltes vies d'estacionament de trens pel tancament d'estacions, eliminació de terrenys ferroviaris o sonades obres de soterraments com la Sagrera i afortunadament ens ha quedat Hospitalet.