Metro TMB: Sèries 7000 i 8000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply

Què us semblen els trens que apareixen als renders?

Espero que siguin iguals, m'encanten!!
18
55%
Espero que no siguin exactament així, que canviïn alguna cosa
7
21%
Lletjos de nassos!
3
9%
Falta interiorisme Ikea, sala de descans...
4
12%
Altres (expliqueu)
1
3%
 
Total votes: 33

User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by wefer »

Sí que és veritat que aquest problema ha sigut present des que els trens van equipar l'AA, però la falta de manteniment és possible que ara les faci més freqüents.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by metring »

User avatar
122-042-132
N9
N9
Posts: 1659
Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by 122-042-132 »

Sembla que hi ha problemes de gàlib en els nous trens de les sèries 7000 i 8000, i això està allargant la seva posada en marxa. Cal fer petits ajustos en alguns túnels i estacions. Sembla que son els estreps. Potser caldrà canvia'ls. Això és desprèn d'una noticia apareguda el 12 de desembre a El Periòdico. No faig comentàris, doncs serien força gruixuts. Una, perdoneu, cagada monumental, Salut!
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by ferroviario_catalan »

Para 2024… 😂😂😂 increíble! Donde se puede leer la noticia que comentas? La he estado buscando pero ni rastro…
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by metring »

davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by davida »

Encara tornaran a circular els 100 que son tan amples com els 8000 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😇
User avatar
bigcoaster
N8
N8
Posts: 953
Joined: Sunday 12/04/2015 16:50

Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by bigcoaster »

Mira, així s'allarga una mica més la vida dels 3000-4000, que encara podien durar uns anyets més.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by ferroviario_catalan »

Si los estribos son el problema, siempre pueden hacer estribos más estrechos (ahora que solo hay 4 fabricados al completo) y no modificar túneles y andenes… me parece que hay algo más que eso.
Me han comentado que, el ATP da muchos problemas, igual ni han empezado a probar el ATO… y si están en este punto aún, imaginar la de pruebas que quedan…
Total, lo de los estribos me parece un mal menor, usado como gran excusa.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by Miquel »

ferroviario_catalan wrote: Thursday 15/12/2022 21:44 Si los estribos son el problema, siempre pueden hacer estribos más estrechos (ahora que solo hay 4 fabricados al completo) y no modificar túneles y andenes… me parece que hay algo más que eso.
Me han comentado que, el ATP da muchos problemas, igual ni han empezado a probar el ATO… y si están en este punto aún, imaginar la de pruebas que quedan…
Total, lo de los estribos me parece un mal menor, usado como gran excusa.
Es que no són només els estreps, si no que el tren ha rascat amb diferents elements de la infraestructura, per això cal anant fent modificacions per a que no n'hi hagi (i de fet, se n'han fet).
El metro de Barcelona amb motoristes!
xergi
N3
N3
Posts: 33
Joined: Friday 03/05/2019 4:57

Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by xergi »

Sabeu com va aquest tema?
User avatar
M1171-M1172-M1169...
N6
N6
Posts: 278
Joined: Monday 08/04/2019 18:27
Location: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by M1171-M1172-M1169... »

Es deuen haver oblidat que la part ex-GMB té un gàlib més petit que la resta de la xarxa, i potser és per això. Lo dels 8000 no s'entén, però jo també m'apunto per veure els 100 un altre cop.
Sandy
Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
xergi
N3
N3
Posts: 33
Joined: Friday 03/05/2019 4:57

Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by xergi »

User avatar
Sèrie EV-E801
N5
N5
Posts: 104
Joined: Friday 25/03/2022 9:10

Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by Sèrie EV-E801 »

Bona tarda,
A la notícia, no hi diu res amb referència als problemes de gàlib. Ja s'han resolt? Si els volen posar en servei en poques setmanes (aka abans de les eleccions) vol dir que totes les actuacions ja s'han fet.

Per cert, els infinitius no porten dièresi, així que si algun administrador pogués treure-la del títol faria un favor al català.
Moltes gràcies
:riure
User avatar
122-042-132
N9
N9
Posts: 1659
Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by 122-042-132 »

M1171-M1172-M1169... wrote: Monday 13/02/2023 23:39 Es deuen haver oblidat que la part ex-GMB té un gàlib més petit que la resta de la xarxa, i potser és per això. Lo dels 8000 no s'entén, però jo també m'apunto per veure els 100 un altre cop.
Sandy
Quan és va procedir a la connexió de les línies III i IIIb, i calia fer passar els 1100, per la nova línia 3, és va produir una important intervenció en túnels i andanes de l'antic Gran Metro, per adaptar el gàlib als standars de les línies d'ample UIC. Estem parlant al voltant de l'any 1982. Salut!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by Miquel »

Sèrie EV-E801 wrote: Friday 24/02/2023 18:44 Bona tarda,
A la notícia, no hi diu res amb referència als problemes de gàlib. Ja s'han resolt? Si els volen posar en servei en poques setmanes (aka abans de les eleccions) vol dir que totes les actuacions ja s'han fet.

Per cert, els infinitius no porten dièresi, així que si algun administrador pogués treure-la del títol faria un favor al català.
Moltes gràcies

Aviam, jo segons tinc entès només calia ajustar elements que amb els anys, aprofitant el gàlib de 3000 i 5000, s'havien posat dins el recorregut. Ara pel que sembla ja fan formacions a motoristes, així que suposo que aviat els veurem ja de dia fent marxes en blanc!
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Sèrie EV-E801
N5
N5
Posts: 104
Joined: Friday 25/03/2022 9:10

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by Sèrie EV-E801 »

Gràcies!
:riure
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by ferroviario_catalan »

Pues ya mismito están los 7000 en marcha!!!!!
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
xergi
N3
N3
Posts: 33
Joined: Friday 03/05/2019 4:57

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by xergi »

TMB retira cables dels túnels perquè els nous combois passen fregant les parets.
https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... ts-320332/
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by metring »

ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Post by ferroviario_catalan »

9ª unidad entregada? Bueno, 8 seguro, no tengo constancia que la primera siga en Francia o ya esté aquí, de todos modos, no sé dónde acumularán tantas unidades. Han habido como 6 fechas de puesta en servicio. La última, era este lunes día 6, pero por agenda política se ha aplazado…
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”