- 1659130015809_1659130013550_1659130011177_0_16591298018896051659505681833952.jpg (128.76 KiB) Viewed 6077 times
Nou material de tracció i mòbil per a FGC
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Nou material de tracció i mòbil per a FGC
Nova locomotora Stadler Eurodual 257.01
Last edited by 122-042-132 on Thursday 29/12/2022 18:20, edited 1 time in total.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Nou material de tracció i mòbil per a FGC
Dimarts van començar les proves diürnes de la 257 entre Manresa Alta i Súria. Podeu veure fotos i informació de les 257 ja a trenscat: https://www.trenscat.com/metrobaix/trens257_ct.html
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Nou material de tracció i mòbil per a FGC
Construcció i subministrament de 41 vagons tremuja pel transport de mercaderies a la línia Llobregat - Anoia (LA) de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.
Aquests nous vagons de mercaderies s'emmarquen dins del pla Phoenix, que amb la compra de les noves 257 han de servir de reforç per l'augment de producció de les mines.
Salut!
Aquests nous vagons de mercaderies s'emmarquen dins del pla Phoenix, que amb la compra de les noves 257 han de servir de reforç per l'augment de producció de les mines.
Salut!
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Nou material de tracció i mòbil per a FGC
Ja ha estat entregada, el 13/12/2022, la segona locomotora de la sèrie 257, la 257.02.
Finalment s'ha rebut la darrera UTE 115, la 115.15, desprès de mig any de l'arribada de l'anterior. Amb algunes millores respecte a les anteriors. Amb aquesta entrega tota la sèrie 115 estarà operativa en un termini curt de temps. Salut!
Finalment s'ha rebut la darrera UTE 115, la 115.15, desprès de mig any de l'arribada de l'anterior. Amb algunes millores respecte a les anteriors. Amb aquesta entrega tota la sèrie 115 estarà operativa en un termini curt de temps. Salut!
Re: Nou material de tracció i mòbil per a FGC
Se sap quines són les millores?122-042-132 wrote: ↑Monday 02/01/2023 17:42 Ja ha estat entregada, el 13/12/2022, la segona locomotora de la sèrie 257, la 257.02.
Finalment s'ha rebut la darrera UTE 115, la 115.15, desprès de mig any de l'arribada de l'anterior. Amb algunes millores respecte a les anteriors. Amb aquesta entrega tota la sèrie 115 estarà operativa en un termini curt de temps. Salut!
El metro de Barcelona amb motoristes!
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Nou material de tracció i mòbil per a FGC
Millores en el sistema de climatització; i resoldre una demanda del personal de tracció (motoristes), habilitar retrovisors. Els 115 van arribar de fàbrica sense retrovisors, només càmeres i aquest tema era un inconvenient, doncs sí falla la càmara has de retirar del servei la unitat. Per això el retard de mig any en l'entrega de la darrera unitat. Les altres 14 unitats ja estan totes en servei, des del juliol de l'any 2022. Salut!
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Nou material de tracció i mòbil per a FGC
Hola,
El retard de la 115.15 és degut a un trencament de la cadena de producció d'Stadler ja que la factoria que fabrica les caixes d'alumini està situada a Minsk i les caixes de la última UT no van arribar a temps quan va esclatar la guerra d'Ucraïna. Dit això, no porta cap millora en el tema de la retrovisió: és igual que les 14 anteriors. No hi hauran retrovisors físics, s'ha demanat pressupost per incorporar a les cabines 2 monitors dedicats exclusivament a mostrar la imatge de les càmeres retrovisores però encara no s'ha fet l'encàrrec (actualment, el mateix monitor que mostra la sala de passatge mostra les càmeres retrovisores quan el tren està aturat). En quant al sistema de climatització és possible que porti una nova versió del software que millora el tema de refrigerar o calefactar la sala.
El retard de la 115.15 és degut a un trencament de la cadena de producció d'Stadler ja que la factoria que fabrica les caixes d'alumini està situada a Minsk i les caixes de la última UT no van arribar a temps quan va esclatar la guerra d'Ucraïna. Dit això, no porta cap millora en el tema de la retrovisió: és igual que les 14 anteriors. No hi hauran retrovisors físics, s'ha demanat pressupost per incorporar a les cabines 2 monitors dedicats exclusivament a mostrar la imatge de les càmeres retrovisores però encara no s'ha fet l'encàrrec (actualment, el mateix monitor que mostra la sala de passatge mostra les càmeres retrovisores quan el tren està aturat). En quant al sistema de climatització és possible que porti una nova versió del software que millora el tema de refrigerar o calefactar la sala.
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Nou material de tracció i mòbil per a FGC
Moltes gràcies victorcasta, per resoldre dubtes i aclariments sobre l'arribada de la darrera UTE 115,
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Nou material de tracció i mòbil per a FGC
Nova presentació de les 257. nous colors, particularment el trobo forca reeixit. Salut!
Listadotren. Autor de la foto, Guillem Rius- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Nou material de tracció i mòbil per a FGC
Digueu-me el que vulgueu, però m'agrada més l'esquema de les 254 amb les cabines en vermell.
Salut !!
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)