Ves-te'n per la plana i mira quants Q5, Touaregs, etc. veus. O més fàcil, ves per la part de Tona on hi han casetes, a veure que hi veus. Em sembla que a Osona n'hi ha bastant també. Simplement que si la gent de ciutat puja a la muntanya amb el seu tot terreny, què passa? Destil·len odi aquestes dues frases que has deixat anar, així que relaxa't una mica, siusplau. Que be que quan ho necessiteu, veniu a Barcelona els "de comarques" (i la meitat no teniu ni p*ta idea de com s'hi condueix i l'únic que feu és alentir el trànsit!).UT440_132M wrote:A les proves em remeto. Entre setmana el trànsit local és molt inferior al del cap de setmana, quan els de la capital treuen a passejar els seus Touaregs, Q5...wefer wrote:Carreteres col·lapsades al costat de vies de tren infrautilitzades, carreteres convencionals a vessar al costat d'àmplies autopistes de peatge buides. Per no parlar de línies AVE, aeroports, etc.
Tot plegat demostra que la política d'infraestructures d'aquest país (Catalunya o Espanya, és igual) és un autèntic caos que no es regeix per cap mena de criteri tècnic
Els que no són pixapins què són? Pagesots? Si us plau, intentem parlar com persones adultes.UT440_132M wrote:els caps de setmana plena de pixapins,
De despectius ho podem ser tots...
Tornant al tema. Evidentment, s'ha de buscar una sol·lució als col·lapses del cap de setmana, ja que la realitat és que cada cap de setmana d'hivern la carretera queda col·lapsada, de gent que va a la segona residència de la Cerdanya, de gent que puja a esquiar (gent que al final es deixa uns diners a comarques de Pirineu, on a l'hivern les estacions d'esquí en són el gran motor econòmic).
Això no treu que també s'ha de prioritzar, i trobo molt més prioritari altres arranjaments, com el de l'esmentada C-55.
Un tren seria molt ben benvigut, ara, siguem realistes. El tren per la vall del Llobregat no travessaria el Cadí, per tant, no ens erradicaria completament el problema, i la R3 necessitaria un traçat nou i un túnel base més baix per a fer-la mínimament competitiva.