Metro TMB: Sèries 7000 i 8000
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Sí que és veritat que aquest problema ha sigut present des que els trens van equipar l'AA, però la falta de manteniment és possible que ara les faci més freqüents.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Sembla que hi ha problemes de gàlib en els nous trens de les sèries 7000 i 8000, i això està allargant la seva posada en marxa. Cal fer petits ajustos en alguns túnels i estacions. Sembla que son els estreps. Potser caldrà canvia'ls. Això és desprèn d'una noticia apareguda el 12 de desembre a El Periòdico. No faig comentàris, doncs serien força gruixuts. Una, perdoneu, cagada monumental, Salut!
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Para 2024… increíble! Donde se puede leer la noticia que comentas? La he estado buscando pero ni rastro…
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Encara tornaran a circular els 100 que son tan amples com els 8000
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Mira, així s'allarga una mica més la vida dels 3000-4000, que encara podien durar uns anyets més.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Si los estribos son el problema, siempre pueden hacer estribos más estrechos (ahora que solo hay 4 fabricados al completo) y no modificar túneles y andenes… me parece que hay algo más que eso.
Me han comentado que, el ATP da muchos problemas, igual ni han empezado a probar el ATO… y si están en este punto aún, imaginar la de pruebas que quedan…
Total, lo de los estribos me parece un mal menor, usado como gran excusa.
Me han comentado que, el ATP da muchos problemas, igual ni han empezado a probar el ATO… y si están en este punto aún, imaginar la de pruebas que quedan…
Total, lo de los estribos me parece un mal menor, usado como gran excusa.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Es que no són només els estreps, si no que el tren ha rascat amb diferents elements de la infraestructura, per això cal anant fent modificacions per a que no n'hi hagi (i de fet, se n'han fet).ferroviario_catalan wrote: ↑Thursday 15/12/2022 21:44 Si los estribos son el problema, siempre pueden hacer estribos más estrechos (ahora que solo hay 4 fabricados al completo) y no modificar túneles y andenes… me parece que hay algo más que eso.
Me han comentado que, el ATP da muchos problemas, igual ni han empezado a probar el ATO… y si están en este punto aún, imaginar la de pruebas que quedan…
Total, lo de los estribos me parece un mal menor, usado como gran excusa.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Sabeu com va aquest tema?
- M1171-M1172-M1169...
- N6
- Posts: 278
- Joined: Monday 08/04/2019 18:27
- Location: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Es deuen haver oblidat que la part ex-GMB té un gàlib més petit que la resta de la xarxa, i potser és per això. Lo dels 8000 no s'entén, però jo també m'apunto per veure els 100 un altre cop.
Sandy
Sandy
Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
- Sèrie EV-E801
- N5
- Posts: 104
- Joined: Friday 25/03/2022 9:10
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Bona tarda,
A la notícia, no hi diu res amb referència als problemes de gàlib. Ja s'han resolt? Si els volen posar en servei en poques setmanes (aka abans de les eleccions) vol dir que totes les actuacions ja s'han fet.
Per cert, els infinitius no porten dièresi, així que si algun administrador pogués treure-la del títol faria un favor al català.
Moltes gràcies
A la notícia, no hi diu res amb referència als problemes de gàlib. Ja s'han resolt? Si els volen posar en servei en poques setmanes (aka abans de les eleccions) vol dir que totes les actuacions ja s'han fet.
Per cert, els infinitius no porten dièresi, així que si algun administrador pogués treure-la del títol faria un favor al català.
Moltes gràcies
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Quan és va procedir a la connexió de les línies III i IIIb, i calia fer passar els 1100, per la nova línia 3, és va produir una important intervenció en túnels i andanes de l'antic Gran Metro, per adaptar el gàlib als standars de les línies d'ample UIC. Estem parlant al voltant de l'any 1982. Salut!M1171-M1172-M1169... wrote: ↑Monday 13/02/2023 23:39 Es deuen haver oblidat que la part ex-GMB té un gàlib més petit que la resta de la xarxa, i potser és per això. Lo dels 8000 no s'entén, però jo també m'apunto per veure els 100 un altre cop.
Sandy
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Sèrie EV-E801 wrote: ↑Friday 24/02/2023 18:44 Bona tarda,
A la notícia, no hi diu res amb referència als problemes de gàlib. Ja s'han resolt? Si els volen posar en servei en poques setmanes (aka abans de les eleccions) vol dir que totes les actuacions ja s'han fet.
Per cert, els infinitius no porten dièresi, així que si algun administrador pogués treure-la del títol faria un favor al català.
Moltes gràcies
Aviam, jo segons tinc entès només calia ajustar elements que amb els anys, aprofitant el gàlib de 3000 i 5000, s'havien posat dins el recorregut. Ara pel que sembla ja fan formacions a motoristes, així que suposo que aviat els veurem ja de dia fent marxes en blanc!
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Sèrie EV-E801
- N5
- Posts: 104
- Joined: Friday 25/03/2022 9:10
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Pues ya mismito están los 7000 en marcha!!!!!
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
TMB retira cables dels túnels perquè els nous combois passen fregant les parets.
https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... ts-320332/
https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... ts-320332/
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
9ª unidad entregada? Bueno, 8 seguro, no tengo constancia que la primera siga en Francia o ya esté aquí, de todos modos, no sé dónde acumularán tantas unidades. Han habido como 6 fechas de puesta en servicio. La última, era este lunes día 6, pero por agenda política se ha aplazado…
¡No hay que hacer un mundo de una canica!