Metro TMB: Sèries 7000 i 8000
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Doncs quina vergonya. Patètic, com sempre.
De fet no cal que és vinguin a posar medalles.
Els posen a corre dins del carrusel i som-hi. Salut!.
De fet no cal que és vinguin a posar medalles.
Els posen a corre dins del carrusel i som-hi. Salut!.
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Pues parece ser que el lunes día 13, tenemos 7000 en servicio comercial
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Quina és la font? No han anunciat ni inauguració encara, no?ferroviario_catalan wrote: ↑Wednesday 08/03/2023 14:07 Pues parece ser que el lunes día 13, tenemos 7000 en servicio comercial
El metro de Barcelona amb motoristes!
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Laia Bonet assisteix a al posada en servei dels nous trens 7000 a l’L3
10/03/2023
Temps estimat de lectura: 1 minut
Dilluns 13 de març, a les 11.30 hores (Andana Metro Trinitat Nova L3), la tercera tinenta d’alcaldia i presidenta de TMB, Laia Bonet, assistirà a la posada en marxa del primer tren de la sèrie 7000 adquirit per TMB i fabricat per Alstom, un nou tren més sostenible i accessible. A l’acte també hi prendrà part el conseller de Territori, Juli Fernández. Hi haurà una atenció als mitjans de comunicació a l’andana i posteriorment es realitzarà el primer viatge en servei.
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
El metro de Barcelona es prepara per a la imminent estrena dels esperats nous combois. Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) preveu posar en funcionament a principis de la setmana que ve els primers exemplars de la sèrie 7000, que circularan per les línies L3 i L1 del subsòl de la capital catalana. Aquesta presentació en societat dels flamants trens arribarà gairebé un any més tard del previst a causa de diversos problemes amb el subministrament de materials i enmig de la polèmica per la retirada de cables dels túnels, una actuació extraordinària que permetrà que els vehicles passin per la xarxa sense fregar les parets, tal com passava durant els primers mesos de proves.
Per garantir que els combois arriben en perfectes condicions a l’estrena, TMB ha apostat per reforçar la vigilància dels exemplars de la línia L3 que es guarden a les cotxeres de Sant Genís, al barri barceloní de la Vall d’Hebron. Segons ha pogut saber el TOT Barcelona, un equip de seguretat custodia els trens les 24 hores del dia per evitar que cap persona no autoritzada pugui acostar-se als vehicles. L’objectiu principal d’aquesta vigilància és evitar que els nous models puguin ser objecte de pintades per part de grafiters, una problemàtica especialment present en l’àmbit ferroviari a tot l’Estat espanyol
Per garantir que els combois arriben en perfectes condicions a l’estrena, TMB ha apostat per reforçar la vigilància dels exemplars de la línia L3 que es guarden a les cotxeres de Sant Genís, al barri barceloní de la Vall d’Hebron. Segons ha pogut saber el TOT Barcelona, un equip de seguretat custodia els trens les 24 hores del dia per evitar que cap persona no autoritzada pugui acostar-se als vehicles. L’objectiu principal d’aquesta vigilància és evitar que els nous models puguin ser objecte de pintades per part de grafiters, una problemàtica especialment present en l’àmbit ferroviari a tot l’Estat espanyol
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Una pregunta: és el text d'una notícia? De ser així caldria esmentar la font. Gràcies.122-042-132 wrote: ↑Friday 10/03/2023 16:22 El metro de Barcelona es prepara per a la imminent estrena dels esperats nous combois. Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) preveu posar en funcionament a principis de la setmana que ve els primers exemplars de la sèrie 7000, que circularan per les línies L3 i L1 del subsòl de la capital catalana. Aquesta presentació en societat dels flamants trens arribarà gairebé un any més tard del previst a causa de diversos problemes amb el subministrament de materials i enmig de la polèmica per la retirada de cables dels túnels, una actuació extraordinària que permetrà que els vehicles passin per la xarxa sense fregar les parets, tal com passava durant els primers mesos de proves.
Per garantir que els combois arriben en perfectes condicions a l’estrena, TMB ha apostat per reforçar la vigilància dels exemplars de la línia L3 que es guarden a les cotxeres de Sant Genís, al barri barceloní de la Vall d’Hebron. Segons ha pogut saber el TOT Barcelona, un equip de seguretat custodia els trens les 24 hores del dia per evitar que cap persona no autoritzada pugui acostar-se als vehicles. L’objectiu principal d’aquesta vigilància és evitar que els nous models puguin ser objecte de pintades per part de grafiters, una problemàtica especialment present en l’àmbit ferroviari a tot l’Estat espanyol
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Fa una estona m’he creuat amb el 7000! Es veu que esta fen proves de marxa en blanc amb el carrusel…
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Sembla que ha estat fent unes voltes a primera hora de la tarda, fins quarts de sis!
El metro de Barcelona amb motoristes!
- M1171-M1172-M1169...
- N6
- Posts: 278
- Joined: Monday 08/04/2019 18:27
- Location: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Jo per sort no l'he vist, anava al 3021 al matí!
El dimarts espero no veure'l.
Sandy
El dimarts espero no veure'l.
Sandy
Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Home, tampoc és l'Anticrist!M1171-M1172-M1169... wrote: ↑Friday 10/03/2023 23:04Jo per sort no l'he vist, anava al 3021 al matí!
El dimarts espero no veure'l.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Per temes mèdics, no he tingut la sort de poder anar a caçar-la, però només puc dir que em semblen unes pantalles molt més útils del que mai m'hauria imaginat!
https://twitter.com/l0bby_qu33r/status/ ... x51lQ&s=19
https://twitter.com/l0bby_qu33r/status/ ... x51lQ&s=19
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Doncs sí, molt bona sorpresa. Crec amb mini actualitzacions puguin posar fàcilment el temps real dels enllaços en bus i altres línies de metro i seria més bo encara.
- M1171-M1172-M1169...
- N6
- Posts: 278
- Joined: Monday 08/04/2019 18:27
- Location: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Molt útil sempre que no tingui la mateixa fiabilitat que les pantalles dels 9000 de la L4! Espero no veure el 7000 demà.
Sandy
Sandy
Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Però continua en proves, oi? O ja porta passatge?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Després de la presentació, ha sortit des de Trinitat Nova ja en servei de passatgers, amb el número de torn 0327. Ha estat circulant fins al migdia.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Dels creadors de "locució al doble de velocitat als nous 2000" arriba "megafonia distorsionada als nous 7000".
El que més m'ha sobtat ha sigut el número de torn a l'interior del tren, on als 5000 per exemple hi surt el logo de CAF al passadís.
El que més m'ha sobtat ha sigut el número de torn a l'interior del tren, on als 5000 per exemple hi surt el logo de CAF al passadís.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Gràcies uriol. Salut.