genissimon wrote: ↑Wednesday 03/05/2023 12:21
Diverses coses:
1.- Estic totalment d'acord amb en jgomezs. Jo també treballo en el món de la informàtica i no entenc com sistemes crítics com el que ens ocupa no és redundant. I tampoc no entenc com no es té preparat un pla de contingència per a casos equiparables al que ens ocupa.
2.- No entenc com, tot i les limitacions del bloqueig telefònic només es permeten tres trens per hora i sentit al tram afectat: dos R2 + un R13/R14/R15/R16/R17. Si s'ha perdut el Bloqueig Automàtic (crec que BAB+CTC) entre El Prat de Llobregat i Castelldefels es poden posar dos factors de circulació (un per a cada sentit) a totes les estacions del tram afectat (8 factors per torn x 3 torns: 24 factors) i crec que es pot aconseguir una freqüència més alta que tres trens per hora i sentit, tot i les limitacions del Bloqueig Telefònic. I més tenint en compte que tots els trens paren a totes les estacions entre Sant Vicenç de Calders i Barcelona.
3.- No entenc l'afectació a la R11 (Girona-Portbou), que els fan aturar a totes les estacions entre Barcelona i Granollers. Deu ser per la supressió dels trens de la R2 Centre entre Granollers i Castelldefels. Els podrien haver limitat al tram Granollers-Barcelona Estació de França mantenint els horaris entre Barcelona-Clot Aragó i Granollers i deixar "tranquils" els usuaris de la R11. Sí, ja ho sé, aquesta desviació a EDF cisalla les vies de la R1 a l'entrada d'El Clot i a la bifurcació Glòries, però crec que es pot ajustar de manera que no afecti els horaris de la R1.
Entenc que amb les limitacions per obres al túnel de Castellbisbal no es poden desviar tots els regionals del sud (R13/R14/R15/R16/R17) per Vilafranca. I que "cau" l'enclavament de Gavà precisament quan la línia de Vilafranca està limitada per les obres d'aquest túnel. Deu ser allò de la "llei de Murphy".
Una vegada més, els soferts usuaris patint les conseqüències de les coses mal fetes "des de dalt". I un munt d'hores perdudes. I una oportunitat més per promocionar el transport privat via la degradació del transport públic.
Salut !!
PD: Administradors a veure si podeu moure tots els missatges i poder crear un tema a part. Merci
Sembla el causant no és el famós llamp fantasma, pinta es va despendre el feeder de la catenària caient amb mala sort sobre una senyalització de itineraris provocant la derivació de catenària al sistema de senyalització de Gavà. I ja la tenim liada perquè s'havia difòs una causa que no és l'origen
https://twitter.com/trenesmania/status/ ... 90016?s=20
Tema R2 amb els Castelldefels <> Granollers rotant encara que sigui a la nova i flamant St Andreu amb més vies i així no cisalles a EDF?
Per les xarxes hi ha gent que es pregunta perquè no es pot mantenir un servei normal fins Vilanova/Castelldefels i el tram Castelldefels <> BCN es faci via llançadora entre aquestes dues estacions. Obtens una llançadora que no ha de recorrer tota la línia BCN <> SVC i tens millor freqüència de llançadora, més simple i la resta de línies sense afectació gran per qui no vagi a BCN. Sobretot per a evitar que de VNG/SVC cap el sud es redueixi la capacitat, ja que també hi ha moltísima gent del sud que no van necessàriament a BCN i tenen la seva mobilitat al sud.
https://twitter.com/Adalfe_/status/1653 ... 87360?s=20
https://twitter.com/Adalfe_/status/1653 ... 43105?s=20
I lo de Castellbisbal, sumar-hi la via única entre St Joan Despí i St Feliu.