Retencions a les carreteres

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
tarragona68
N4
N4
Posts: 43
Joined: Thursday 25/10/2018 13:19

Re: Retencions a les carreteres

Post by tarragona68 »

Bon día

Un xoc entre sis vehicles provoca nou quilòmetres de retenció a la Ronda de Dalt

Nou quilòmetres de retenció a la Ronda de Dalt de Barcelona
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Cues quilomètriques al Vallès Occidental

Post by Guigui »

Fins a 40 km de cua a l'AP-7, la B-30 i la C-58 per l'incendi d'un camió a Sant Cugat del Vallès
Importants retencions aquest dimecres al matí per la retirada del vehicle que va cremar dimarts
https://www.ccma.cat/324/un-incendi-dun ... a/3116889/
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Retencions a les carreteres

Post by genissimon »

Diari de Girona, 10 de juny de 2022 wrote: Té solució l’AP-7?
La Generalitat aspira a suavitzar la situació amb més carrils addicionals i una assistència més àgil per retirar vehicles accidentats
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: Retencions a les carreteres

Post by UT440_132M »

La solució és, una vegada més, potenciar el ferrocarril com a mitjà de transport, especialment per les mercaderies que creuen la península, i deixar l'autopista pel trànsit local. Però al lobby automobilístic (i a molts polítics d'aquest país), no li interessa.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
Javi M
N9
N9
Posts: 1618
Joined: Wednesday 18/11/2009 16:49
Location: Sant Feliu

Lobby del camió

Post by Javi M »

Quan encara no havien acabat de retirar el camió accidentat, circulava en sentit Girona i vaig poder veure en directe l'embús en els carrils del sentit contrari.

Dels tres carrils que té l'autopista, dos d'ells estaven ocupats pràcticament exclusivament per camions. Literalment, més de 60 km de camions en fila india, 30 km per carril.

Per no mencionar que l'accident va ser causat precisament per un camió.

Des de Castellbisbal tenim una infrautilitzada infraestructura ferroviària paral·lela a l'AP-7, i la solució que els hi ve al cap és contruir més carrils a l'autopista?
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Lobby del camió

Post by albert28 »

Javi M wrote: Friday 10/06/2022 21:29

Per no mencionar que l'accident va ser causat precisament per un camió.

Des de Castellbisbal tenim una infrautilitzada infraestructura ferroviària paral·lela a l'AP-7, i la solució que els hi ve al cap és contruir més carrils a l'autopista?
Em comenten que va ser un cotxe es va creuar de cop davant el camió. I va provocar que l'esquivés provocant l'accident. I així amb la majoria d'accidents.

Només cal circular una mica per la zona de El papiol - Vallès per veure la quantitat d'imprudencies que es fan i els pocs accidents que es produeixen.


Nota: un camió no frena igual que un cotxe i arrastra pes al darrera, per tant si la tractora frena en sec, el pes arrastra el camió.
Calen controls via helicòpters i multes.
França451
N9
N9
Posts: 2271
Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contact:

Re: Retencions a les carreteres

Post by França451 »

Completamente de acuerdo, hace falta poner más frecuencia en la R8, prolongarla o mejorar sus enlaces con R2 y Regionales, o con R4. Y dejarse de colapsar aún más la AP-7, por hacer el embudo más grande, no deja de ser un embudo en la parte estrecha. Mas R8, mas R8 y más R8, que da pena ver la línea de tren paralela a la autopista todo el tiempo, la autopista colapsada y la línea de tren cogiendo telarañas o viendo pasar mercantes. Las empresas de mercantes que aflojen un poco la pasta y dejen sitio a más trenes. Y por mí, los apeaderos de Rubí y Sant Cugat, que los dejen donde están, que pongan mejores conexiones por bus con FGC y se gasten el dinero en poner más trenes, aumentar la frecuencia a un tren cada 15 minutos, abrir Baricentro, acabar de abrir la santa Riera de Caldes, que lleva ya siglos acabada y va a ser como Mirasierra en Madrid, que estuvo terminada y dos años hasta inaugurarla. Menos cuento chino y una R8 más eficaz!!!!! La AP7 dejémosla como está, que encima a partir de La Roca tiene la C-35 como alternativa, y la N351, y por la zona hacia Tarragona, la N340 y para más Inri, en la zona de Tarragona, una A7. Tres rutas paralelas para que todos acaben yendo por la AP-7 y los trenes con frecuencias de mierda. Que dejen de tomarnos por tontos y promocionen el transporte público de una vez!!!!!!
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Retencions a les carreteres

Post by genissimon »

Diari de Girona, 19 de juliol de 2023 wrote: Cues de 12 quilòmetres a l'AP-7 per la pèrdua de la càrrega d'un camió que transportava automòbils
El vehicle ha quedat mig bolcat i ha perdut gasoil
L'accident ha obligat a tallar dos carrils a Fogars de la Selva
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Retencions a les carreteres

Post by genissimon »

Regió-7, 26 d'octubre de 2023 wrote: La picaresca dels turistes de la Cerdanya per evitar cues a la C-16 indigna el Berguedà: "Ens col·lapsen els pobles"
Els alcaldes reclamen mesures per evitar una situació que s'agreuja a la tardor i a l'hivern
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
campbell
N5
N5
Posts: 120
Joined: Tuesday 16/06/2015 18:12
Location: Beverly Sants

Re: Retencions a les carreteres

Post by campbell »

Potser la "picaresca" és el robatori a ma armada del peatge del túnel del Cadí, no?
campbell
N5
N5
Posts: 120
Joined: Tuesday 16/06/2015 18:12
Location: Beverly Sants

Re: Retencions a les carreteres

Post by campbell »

Bé, potser patino.

No sé si desde la mateixa c16 hi ha una altre carretera que eviti el túnel...

Ja posats a alternatives, qui vulgui Puigcerdà que agafi la c17 fins a Ripoll i allá mamar-se la n260 (un roller coaster molt chupi guay)

O a Andorra agafar la A2 fins a Jorba i pujar per Calaf i Ponts i tirar cap a La Seu d'Urgell.
campbell
N5
N5
Posts: 120
Joined: Tuesday 16/06/2015 18:12
Location: Beverly Sants

Re: Retencions a les carreteres

Post by campbell »

Però vec doncs que realmente és més el tema de evitar les "cues". Aquï poc hi podem fer. Tothom vol arribar depressa i ens la suda el reste..
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: Retencions a les carreteres

Post by UT440_132M »

campbell wrote: Friday 27/10/2023 14:27 Potser la "picaresca" és el robatori a ma armada del peatge del túnel del Cadí, no?
No pas. L'única alternativa propera es el Coll de la Creueta, entre la Pobla de Lillet, i la Molina, i tot i que es una carretera al meu parer, molt bonica de fer, si t'agrada conduïr, per molts es un bon tràfec. Especialment pel turista que utilitza el túnel del Cadí per accedir a la comarca de la Cerdanya, o Andorra.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Retencions a les carreteres

Post by genissimon »

Regió-7, 12 de febrer de 2024 wrote: L'entrada nord a Guardiola de Berguedà queda tancada els diumenges a la tarda per evitar trànsit a dins el poble
El tall és una mesura que s'adopta per garantir la seguretat, com la nova senyalització de la Rodonella
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Retencions a les carreteres

Post by genissimon »

Regió-7, 28 de març de 2024 wrote: Trànsit situa la C-16 com un dels punts calents del dispositiu de Setmana Santa
L’entrada nord de Guardiola de Berguedà es tancarà per evitar el pas alternatiu a l’Eix del Llobregat
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Post Reply

Return to “Vehicles privats / Vehículos privados”