Tramo Abrera-Terrassa [B-40]
Re: Tramo Abrera-Terrassa [B-40]
Es parla de que obre el 30 de novembre:
https://www.ccma.cat/324/la-b-40-fins-a ... a/3255725/
https://www.ccma.cat/324/la-b-40-fins-a ... a/3255725/
Re: Tramo Abrera-Terrassa [B-40]
Si es surt de Barcelona per la Meridiana la ruta mes curta a Igualada , Cervera i potser Lleida serà per la B-40
-
- N4
- Posts: 64
- Joined: Sunday 10/04/2016 16:40
- Location: Terrassa
Re: Tramo Abrera-Terrassa [B-40]
Crec que la darrera notícia oficial que es va publicar sobre la data d'obertura definitiva és "abans del 15 de desembre":
https://www.diarideterrassa.com/terrass ... -desembre/
https://www.diarideterrassa.com/terrass ... -desembre/
La data de posada en marxa de la B-40, entre Olesa de Montserrat i Viladecavalls, es va acotant mica en mica. Fa una setmana, el ministeri de Transport afirmava que els treballs estaven “molt avançats”, després que l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, situés el dia de l’estrena en el 30 de novembre. Aquest dilluns, la ministra Raquel Sánchez ha confirmat que la posada en marxa serà “abans del 15 de desembre”.
Re: Tramo Abrera-Terrassa [B-40]
Estem a 13 de desembre i no hi ha cap notícia d'això enlloc. Hi ha alguna data oficial d'opertura d'aquest traçat? Per anar a Lleida pot ser una bona opció.
EDITO: Notícia de fa uns minuts:
https://monterrassa.cat/societat/mobili ... ls-375173/
EDITO: Notícia de fa uns minuts:
https://monterrassa.cat/societat/mobili ... ls-375173/
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
"Vuelva usted mañana"
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N4
- Posts: 64
- Joined: Sunday 10/04/2016 16:40
- Location: Terrassa
Re: Tramo Abrera-Terrassa [B-40]
De la notícia de Món Terrassa que heu enllaçat:
Tanmateix, a dos dies perquè finalitzi el termini fixat, ja sabem que això no es complirà. Segons ha pogut confirmar MónTerrassa, l’Estat ha decidit ajornar la inauguració, i aquesta vegada ha decidit no donar a conèixer cap data concreta. No ho farà ja fins que no sàpiga del cert que ho podrà tirar endavant, però ja avancen que no hi ha un calendari sobre la taula. El canvi de titular a la cartera de Transports i la configuració del nou govern, ha estat un dels responsables d’aquesta demora.
Els rumors ho situen al gener, però tampoc és segur. I el cert és que a diferència del que havia passat fins ara, per al pont de la Puríssima ja es va poder comprovar com el ritme de feina havia baixat, i com els dies festius no hi havia cap operari treballant. Això es preveu que passi també durant les festes de Nadal, i com a conseqüència, sigui perquè ja no hi ha pressa o per necessitat, l’obertura del tram de poc més de 6 quilòmetres s’allargarà en el temps.
-
- N4
- Posts: 64
- Joined: Sunday 10/04/2016 16:40
- Location: Terrassa
Re: Tramo Abrera-Terrassa [B-40]
Nova data per a l’obertura de la B-40: el 30 de gener
https://www.diarideterrassa.com/terrass ... lls-olesa/
https://www.diarideterrassa.com/terrass ... lls-olesa/
Ajuntaments i govern espanyol treballen amb una nova data per a l’obertura del tram Viladecavalls – Olesa de Montserrat de la B-40: el 30 de gener. Segons han detallat els representants municipals reunits en l’assemblea general de l’Arc Metropolità, aquest mateix mateix dimarts han rebut el detall que situa tots els treballs tècnics amb la mirada posada a finals del mes que ve, recull l’ACN, que recorda que anteriorment s’havia marcat el 30 de novembre com a data de posada en funcionament i posteriorment la primera quinzena de desembre.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Tramo Abrera-Terrassa [B-40]
Regió-7, 31 de gener de 2024 wrote: La Generalitat inicia l'obra d'enllaç de la C-16 amb la B-40 a la zona de Terrassa
Quan la B-40 estigui oberta, una obra que porta un retard de més de 10 anys, es calcula que aquesta via pot arribar a aportar uns 28.000 nous vehicles diaris a la C-16, per on n'hi circulen 61.000 actualment
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Tramo Abrera-Terrassa [B-40]
Regió-7, 9 de febrer de 2024 wrote: La B-40, que connectarà Olesa amb Viladecavalls, entrarà en servei el 16 de febrer
El ministre de Transports, Oscar Puente, ha confirmat l'obertura de la carretera amb una piulada a X, on ha recordat que serà clau per "connectar els principals motors econòmics" de Catalunya
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Tramo Abrera-Terrassa [B-40]
Regió-7, 9 de febrer de 2024 wrote: La Generalitat completarà els accessos de la B-40 a Olesa i Abrera quan l'Estat li traspassi la gestió de l'A2 i l'AP7
Olesa valora els guanys del B-40, però reclama la solució als accessos als polígons
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Tramo Abrera-Terrassa [B-40]
Regió-7, 16 de febrer de 2024 wrote: L'autovia B-40, una alternativa a la C-55 que s'obre avui al trànsit
El govern de l'Estat ha completat un tram central entre Abrera i Viladecavalls que permet connectar el nord del Baix Llobregat i el Vallès Occidental
La inversió supera els 250 milions per un tram de 6,2 quilòmetres, amb un túnel, que es completa 14 anys després que els primers sectors oberts
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Tramo Abrera-Terrassa [B-40]
Una veritable vergonya, desprès de 14 anys per fer sis tristos quilometres. Salut!
Re: Tramo Abrera-Terrassa [B-40]
Doncs ara els que anem per exemple del Vallès oriental a Lleida i agafem la ap7 i A2 tindrem l'alternativa de la b40. A veure per on hi ha menys km i es triga menys
-
- N1
- Posts: 4
- Joined: Tuesday 10/10/2017 17:14
- Location: Terrassa
Re: Tramo Abrera-Terrassa [B-40]
Per fi acabada la connexió de la B-40 Quart Cinturó entre Terrassa/Viladecavalls i Abrera, que feia un munt d'anys que es veien les obres començades però no hi havia forma que s'enllestissin. Em porta records les vegades que havia passat per aquest tram caminant o amb bicicleta estant asfaltat i amb obres.
Ha estat realment etern aquesta connexió directe entre Baix Llobregat-Vallès en un tram no gaire llarg de 6 km i poc més. Ara realment encara hi ha molts trams per arreglar i adequar a l'entorn, ja que tot el tram de Viladecavalls és tot un caos de terra i de desordre. Realment també el que em crida l'atenció que sempre es mencioni el tram Viladecavalls-Olesa de Montserrat, quan no hi passa pel terme municipal d'Olesa, ja que la zona del Castell de Voltrera i barri Can Vilalba és Abrera, per tant seguint el traçat venint de Viladecavalls ja és territori del terme d'Abrera, per això em crida la curiositat que hagin referit sempre a Olesa de Montserrat. Se sap el per què?
Curiós també que el ministeri espanyol fes fora de la foto final a l'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart.
A partir d'ara el que seria interessant és el Quart Cinturó Ferroviari, la connexió entre Terrassa/Viladecavalls amb Abrera/Martorell/Olesa/Esparreguera per connectar amb el ramal de Vilafranca, més que fer el tram de carretera cap a la Ronda Oest de Sabadell, ja que farien molt de mal a l'anella verda i zones boscoses i camins.
Ha estat realment etern aquesta connexió directe entre Baix Llobregat-Vallès en un tram no gaire llarg de 6 km i poc més. Ara realment encara hi ha molts trams per arreglar i adequar a l'entorn, ja que tot el tram de Viladecavalls és tot un caos de terra i de desordre. Realment també el que em crida l'atenció que sempre es mencioni el tram Viladecavalls-Olesa de Montserrat, quan no hi passa pel terme municipal d'Olesa, ja que la zona del Castell de Voltrera i barri Can Vilalba és Abrera, per tant seguint el traçat venint de Viladecavalls ja és territori del terme d'Abrera, per això em crida la curiositat que hagin referit sempre a Olesa de Montserrat. Se sap el per què?
Curiós també que el ministeri espanyol fes fora de la foto final a l'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart.
A partir d'ara el que seria interessant és el Quart Cinturó Ferroviari, la connexió entre Terrassa/Viladecavalls amb Abrera/Martorell/Olesa/Esparreguera per connectar amb el ramal de Vilafranca, més que fer el tram de carretera cap a la Ronda Oest de Sabadell, ja que farien molt de mal a l'anella verda i zones boscoses i camins.
U.M.M.TERRASSA