El futuro del aeropuerto del Prat...
Re: El futuro del aeropuerto del Prat...
Interessant, jo no n'he vist d'aquests. Ja donen prou capacitat?
I un altre problema del Prat ara que recordo. No he trobat gaires aeroports on l'avió passi tanta estona fent taxi abans de sortir. Si vas a Mallorca no sé si passes més temps a l'aire o donant voltes a l'aeroport sobre rodes.
I un altre problema del Prat ara que recordo. No he trobat gaires aeroports on l'avió passi tanta estona fent taxi abans de sortir. Si vas a Mallorca no sé si passes més temps a l'aire o donant voltes a l'aeroport sobre rodes.
Re: El futuro del aeropuerto del Prat...
El meu darrrer Barcelona a Mallorca va pasar mes temps rodant per pista que a l'aire
Pero depen del dia
Exemple : https://flightaware.com/live/flight/VLG ... /LEBL/LEPA
Temps total: 50min. Temp rodant a terra 19min Vol 31min
Pero depen del dia
Exemple : https://flightaware.com/live/flight/VLG ... /LEBL/LEPA
Temps total: 50min. Temp rodant a terra 19min Vol 31min
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Sistemes de control més respectuosos
Al cortijo d'Aena, efectivament, no n'hi ha. Almenys fora de Madrid, on ja fa molt temps que no passo i, per tant, ara mateix no sé dir com ho tenen.
Però a molts aeroports europeus de mides ben diverses en tenen. L'espera és si fa no fa igual com a Barcelona, però sense la sensació de ser-hi tractat com bestiar. I la capacitat depèn de quantes línies s'hi posin.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: El futuro del aeropuerto del Prat...
A la T2 mateix, hi ha aquest sistema que comentes. Inexplicable que hagi arribat abans a la T2 que a la T1, però.Guigui wrote: ↑Thursday 05/01/2023 11:19Al cortijo d'Aena, efectivament, no n'hi ha. Almenys fora de Madrid, on ja fa molt temps que no passo i, per tant, ara mateix no sé dir com ho tenen.
Però a molts aeroports europeus de mides ben diverses en tenen. L'espera és si fa no fa igual com a Barcelona, però sense la sensació de ser-hi tractat com bestiar. I la capacitat depèn de quantes línies s'hi posin.
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: El futuro del aeropuerto del Prat...
Passejos per les pistes, fent el taxi, tant en l'enlairament com a l'aterratge, és força frequent en els grans aeroports, aneu a Frankfurt o Schipol, i encaar més al grans aeroporst americans, Dulles a Washington, o al d'Atlanta, Chicago, Los Angeles, i d'altres; et passes estona i estona per arribar al teu finger, o per sortir-ne i fins l'enlairament. Salut!
Re: El futuro del aeropuerto del Prat...
L'aeroport del Prat afronta la temporada d'estiu amb menys places
Les aerolínies oferiran 37,2 milions de seients (-7%)
Redacció - VIA Empresa | Barcelona. 16 de març de 2023 13:18
https://www.viaempresa.cat/economia/aer ... 0_102.html
Les aerolínies oferiran 37,2 milions de seients (-7%)
Redacció - VIA Empresa | Barcelona. 16 de març de 2023 13:18
https://www.viaempresa.cat/economia/aer ... 0_102.html
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: El futuro del aeropuerto del Prat...
DHL Express obrirà el seu nou hub internacional de transport urgent al Prat durant el 2025
La companyia ha invertit 80 milions d'euros i situa Barcelona com a ubicació clau en el transport internacional de paqueteria urgent
Redacció VIA Empresa | Barcelona. 26 de maig de 2023 11:15
https://www.viaempresa.cat/empresa/dhl- ... 4_102.html
La companyia ha invertit 80 milions d'euros i situa Barcelona com a ubicació clau en el transport internacional de paqueteria urgent
Redacció VIA Empresa | Barcelona. 26 de maig de 2023 11:15
https://www.viaempresa.cat/empresa/dhl- ... 4_102.html
Re: El futuro del aeropuerto del Prat...
L'aventura d'aconseguir més vols intercontinentals per a Catalunya
L'Aeroport del Prat té una gran xarxa de vols domèstics i europeus, mentre lluita a l"Europa League" de les connexions internacionals lluny del domini de Londres, Amsterdam, París i Frankfurt
Gemma Fontseca | Periodista | Barcelona. 15 de juliol de 2023 05:30
https://www.viaempresa.cat/economia/vol ... 3_102.html
L'Aeroport del Prat té una gran xarxa de vols domèstics i europeus, mentre lluita a l"Europa League" de les connexions internacionals lluny del domini de Londres, Amsterdam, París i Frankfurt
Gemma Fontseca | Periodista | Barcelona. 15 de juliol de 2023 05:30
https://www.viaempresa.cat/economia/vol ... 3_102.html
Re: El futuro del aeropuerto del Prat...
L’Aeroport del Prat mira a Àsia
La instal·lació catalana assolirà, aquest 2023, el mateix nombre de connexions amb Àsia que abans de la pandèmia.
bcnairportnews
https://bcnairportnews.medium.com/laero ... 5ddd0d069d
La instal·lació catalana assolirà, aquest 2023, el mateix nombre de connexions amb Àsia que abans de la pandèmia.
bcnairportnews
https://bcnairportnews.medium.com/laero ... 5ddd0d069d
Re: El futuro del aeropuerto del Prat...
Evidentment que El Prat està lluny de Londres, Amsterdam, París o Frankfurt, per la senzilla raó de que aquests aeroports són la base d'operacions de British Airways, KLM, Air France i Lufthansa.jaezcurra wrote: ↑Saturday 15/07/2023 8:07 L'aventura d'aconseguir més vols intercontinentals per a Catalunya
L'Aeroport del Prat té una gran xarxa de vols domèstics i europeus, mentre lluita a l"Europa League" de les connexions internacionals lluny del domini de Londres, Amsterdam, París i Frankfurt
Gemma Fontseca | Periodista | Barcelona. 15 de juliol de 2023 05:30
https://www.viaempresa.cat/economia/vol ... 3_102.html
No vull per a Barcelona un aeroport gegant amb vols directes a Denver, Chengdu o Nova Delhi. Vull un bon aeroport, proporcionat amb la ciutat i adequat al territori, amb bones connexions ferroviàries i coordinat amb Reus i Girona per tal d'oferir el millor servei.
Re: El futuro del aeropuerto del Prat...
L’AEROPORT DE BARCELONA SUPERA PER PRIMER COP LES XIFRES DE 2019
El Prat ha tancat novembre amb 3,8 milions de passatgers. La seva nova directora, Eva Valenzuela, ens explica els tres grans objectius d'Aena per a la infraestructura barcelonina
JAVIER ORTEGA FIGUEIRAL | 13 DEC 2023
https://www.thenewbarcelonapost.com/ca/ ... s-de-2019/
El Prat ha tancat novembre amb 3,8 milions de passatgers. La seva nova directora, Eva Valenzuela, ens explica els tres grans objectius d'Aena per a la infraestructura barcelonina
JAVIER ORTEGA FIGUEIRAL | 13 DEC 2023
https://www.thenewbarcelonapost.com/ca/ ... s-de-2019/
Re: El futuro del aeropuerto del Prat...
Vueling és l'aerolínia 'low cost' més puntual de l'aeroport de Barcelona
Aquesta és una de les principals conclusions d'un informe d'una consultora
Redacció VIA Empresa | Barcelona. 17 de gener de 2024 12:21
https://www.viaempresa.cat/empresa/vuel ... 4_102.html
Aquesta és una de les principals conclusions d'un informe d'una consultora
Redacció VIA Empresa | Barcelona. 17 de gener de 2024 12:21
https://www.viaempresa.cat/empresa/vuel ... 4_102.html
Re: El futuro del aeropuerto del Prat...
El 75% dels passatgers de l'aeroport del Prat utilitzen companyies de baix cost
Aquesta xifra representa un increment de deu punts per sobre de la mitjana estatal
ACN | Redacció VIA Empresa | Barcelona. 18 de gener de 2024 09:14
https://www.viaempresa.cat/economia/aer ... 9_102.html
Aquesta xifra representa un increment de deu punts per sobre de la mitjana estatal
ACN | Redacció VIA Empresa | Barcelona. 18 de gener de 2024 09:14
https://www.viaempresa.cat/economia/aer ... 9_102.html
Re: El futuro del aeropuerto del Prat...
Més d’un milió de passatgers que volen de Barcelona a Àsia han de fer escala
Els usuaris del Prat obligats a passar per un o més aeroports interposats han augmentat un 130%
JOSEP MARIA CASAS | BARCELONA. DIMARTS, 20 DE FEBRER DE 2024. 05:30 | ACTUALITZAT: DIMARTS, 20 DE FEBRER DE 2024. 09:19
https://www.elnacional.cat/oneconomia/c ... 5_102.html
Els usuaris del Prat obligats a passar per un o més aeroports interposats han augmentat un 130%
JOSEP MARIA CASAS | BARCELONA. DIMARTS, 20 DE FEBRER DE 2024. 05:30 | ACTUALITZAT: DIMARTS, 20 DE FEBRER DE 2024. 09:19
https://www.elnacional.cat/oneconomia/c ... 5_102.html
Re: El futuro del aeropuerto del Prat...
El transport de mercaderies, una assignatura pendent per a l’Aeroport del Prat
La manca de rutes aèries amb Àsia estanca el transport de mercaderies, que està un 11,5% per sota de 2019
MARIA TERESA COCA | BARCELONA. DIMECRES, 21 DE FEBRER DE 2024. 05:30
https://www.elnacional.cat/oneconomia/c ... 4_102.html
La manca de rutes aèries amb Àsia estanca el transport de mercaderies, que està un 11,5% per sota de 2019
MARIA TERESA COCA | BARCELONA. DIMECRES, 21 DE FEBRER DE 2024. 05:30
https://www.elnacional.cat/oneconomia/c ... 4_102.html
Re: El futuro del aeropuerto del Prat...
TÒQUIO, SHANGHAI, LIMA I DELHI, LES RUTES AÈRIES PRIORITÀRIES QUE ANHELA GUANYAR BARCELONA
La ciutat japonesa representa un mercat clau que mai ha tingut vol directe des de la capital catalana, mentre que a la resta de destins s'hi va deixar de volar amb la pandèmia i, per ara, no s'han recuperat
ANNA BADIA LÓPEZ | 21 FEB 2024
https://www.thenewbarcelonapost.com/ca/ ... barcelona/
La ciutat japonesa representa un mercat clau que mai ha tingut vol directe des de la capital catalana, mentre que a la resta de destins s'hi va deixar de volar amb la pandèmia i, per ara, no s'han recuperat
ANNA BADIA LÓPEZ | 21 FEB 2024
https://www.thenewbarcelonapost.com/ca/ ... barcelona/