Ara volen fer un ramal d'enllaç enlloc de l'estació Barberà-B30? I com s'ho volen fer, amb salrs de moltó a l'R4 i a l'R8? O amb cizallament per tot arreu?
I després que, una línia Terrassa-Granollers amb freqüència horària, com l'R8, enlloc d'un enllaç coordinat i freqüència de 15 minuts a l'R8? Aquestes línies curtes i amb baixa freqüència son verí per la demanda. Ningú no vol esperar un hora un tren per un trajecte que en cotxe triga 15 o 20 minuts.
Pla Rodalies 2020-2030
Re: Pla Rodalies 2020-2030
Elefant wrote: ↑Tuesday 07/11/2023 11:24 Ara volen fer un ramal d'enllaç enlloc de l'estació Barberà-B30? I com s'ho volen fer, amb salrs de moltó a l'R4 i a l'R8? O amb cizallament per tot arreu?
I després que, una línia Terrassa-Granollers amb freqüència horària, com l'R8, enlloc d'un enllaç coordinat i freqüència de 15 minuts a l'R8? Aquestes línies curtes i amb baixa freqüència son verí per la demanda. Ningú no vol esperar un hora un tren per un trajecte que en cotxe triga 15 o 20 minuts.
Si és que un servei de rodalies decent no hauria de baixar dels 15 min de freqüència a l'àrea metropolitana (si ha de suposar una alternativa de mobilitat real i no un nyap polític).
I un servei de rodalies decebedor no hauria de baixar de freqüències de 30 minuts...
(més maquinistes i menys trens dobles)
- Sèrie EV-E801
- N5
- Posts: 104
- Joined: Friday 25/03/2022 9:10
Re: Pla Rodalies 2020-2030
Molt d'acord. Un tren cada hora no resoldrà els problemes de mobilitat, i tampoc sé si hi ha tanta demanda com per justificar un tren amb bona freqüència en aquest tram; un intercanviador facilitaria més la mobilitat (més oferta de places), però aleshores el potser defecte seria la 'metroficació' de l'R8, no sé si m'explico, seria molt propera a la de la UAB. El mateix s'aplicaria a una hipotètica estació R3/R8 entre Mollet i Sta Perpètua, que han decidit fer-hi ramal enlloc d'estació.Elefant wrote: ↑Tuesday 07/11/2023 11:24Ara volen fer un ramal d'enllaç enlloc de l'estació Barberà-B30? I com s'ho volen fer, amb salrs de moltó a l'R4 i a l'R8? O amb cizallament per tot arreu?
I després que, una línia Terrassa-Granollers amb freqüència horària, com l'R8, enlloc d'un enllaç coordinat i freqüència de 15 minuts a l'R8? Aquestes línies curtes i amb baixa freqüència son verí per la demanda. Ningú no vol esperar un hora un tren per un trajecte que en cotxe triga 15 o 20 minuts.
Si bé, per altra banda permet fer coses interessants i permetria una agilització important de possibles mercaderies per la línia de Manresa. Per exemple, permetria accedir a la Llagosta més fàcilment, o crear una connexió directa Manresa-Vic/Girona (competència a l'ex transversal??)
Salut
-
- N2
- Posts: 11
- Joined: Monday 03/09/2012 20:06
Re: Pla Rodalies 2020-2030
https://www.adif.es/-/adjudicacion-obra ... omPlid=203
"Adif destinará 144,7 millones de euros a la construcción de una nueva variante ferroviaria en Vallbona y la Bifurcació Aigües (Barcelona y Santa Coloma de Gramenet) y a actuaciones que contribuirán a la integración de la LAV Madrid-Barcelona-Frontera francesa en el entorno."
"Adif destinará 144,7 millones de euros a la construcción de una nueva variante ferroviaria en Vallbona y la Bifurcació Aigües (Barcelona y Santa Coloma de Gramenet) y a actuaciones que contribuirán a la integración de la LAV Madrid-Barcelona-Frontera francesa en el entorno."