Retencions a les carreteres
-
- N4
- Posts: 43
- Joined: Thursday 25/10/2018 13:19
Re: Retencions a les carreteres
Bon día
Un xoc entre sis vehicles provoca nou quilòmetres de retenció a la Ronda de Dalt
Nou quilòmetres de retenció a la Ronda de Dalt de Barcelona
Un xoc entre sis vehicles provoca nou quilòmetres de retenció a la Ronda de Dalt
Nou quilòmetres de retenció a la Ronda de Dalt de Barcelona
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Cues quilomètriques al Vallès Occidental
Fins a 40 km de cua a l'AP-7, la B-30 i la C-58 per l'incendi d'un camió a Sant Cugat del Vallès
Importants retencions aquest dimecres al matí per la retirada del vehicle que va cremar dimarts
https://www.ccma.cat/324/un-incendi-dun ... a/3116889/
Importants retencions aquest dimecres al matí per la retirada del vehicle que va cremar dimarts
https://www.ccma.cat/324/un-incendi-dun ... a/3116889/
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Retencions a les carreteres
Diari de Girona, 10 de juny de 2022 wrote: Té solució l’AP-7?
La Generalitat aspira a suavitzar la situació amb més carrils addicionals i una assistència més àgil per retirar vehicles accidentats
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Retencions a les carreteres
La solució és, una vegada més, potenciar el ferrocarril com a mitjà de transport, especialment per les mercaderies que creuen la península, i deixar l'autopista pel trànsit local. Però al lobby automobilístic (i a molts polítics d'aquest país), no li interessa.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Lobby del camió
Quan encara no havien acabat de retirar el camió accidentat, circulava en sentit Girona i vaig poder veure en directe l'embús en els carrils del sentit contrari.
Dels tres carrils que té l'autopista, dos d'ells estaven ocupats pràcticament exclusivament per camions. Literalment, més de 60 km de camions en fila india, 30 km per carril.
Per no mencionar que l'accident va ser causat precisament per un camió.
Des de Castellbisbal tenim una infrautilitzada infraestructura ferroviària paral·lela a l'AP-7, i la solució que els hi ve al cap és contruir més carrils a l'autopista?
Dels tres carrils que té l'autopista, dos d'ells estaven ocupats pràcticament exclusivament per camions. Literalment, més de 60 km de camions en fila india, 30 km per carril.
Per no mencionar que l'accident va ser causat precisament per un camió.
Des de Castellbisbal tenim una infrautilitzada infraestructura ferroviària paral·lela a l'AP-7, i la solució que els hi ve al cap és contruir més carrils a l'autopista?
Re: Lobby del camió
Em comenten que va ser un cotxe es va creuar de cop davant el camió. I va provocar que l'esquivés provocant l'accident. I així amb la majoria d'accidents.
Només cal circular una mica per la zona de El papiol - Vallès per veure la quantitat d'imprudencies que es fan i els pocs accidents que es produeixen.
Nota: un camió no frena igual que un cotxe i arrastra pes al darrera, per tant si la tractora frena en sec, el pes arrastra el camió.
Calen controls via helicòpters i multes.
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Retencions a les carreteres
Completamente de acuerdo, hace falta poner más frecuencia en la R8, prolongarla o mejorar sus enlaces con R2 y Regionales, o con R4. Y dejarse de colapsar aún más la AP-7, por hacer el embudo más grande, no deja de ser un embudo en la parte estrecha. Mas R8, mas R8 y más R8, que da pena ver la línea de tren paralela a la autopista todo el tiempo, la autopista colapsada y la línea de tren cogiendo telarañas o viendo pasar mercantes. Las empresas de mercantes que aflojen un poco la pasta y dejen sitio a más trenes. Y por mí, los apeaderos de Rubí y Sant Cugat, que los dejen donde están, que pongan mejores conexiones por bus con FGC y se gasten el dinero en poner más trenes, aumentar la frecuencia a un tren cada 15 minutos, abrir Baricentro, acabar de abrir la santa Riera de Caldes, que lleva ya siglos acabada y va a ser como Mirasierra en Madrid, que estuvo terminada y dos años hasta inaugurarla. Menos cuento chino y una R8 más eficaz!!!!! La AP7 dejémosla como está, que encima a partir de La Roca tiene la C-35 como alternativa, y la N351, y por la zona hacia Tarragona, la N340 y para más Inri, en la zona de Tarragona, una A7. Tres rutas paralelas para que todos acaben yendo por la AP-7 y los trenes con frecuencias de mierda. Que dejen de tomarnos por tontos y promocionen el transporte público de una vez!!!!!!
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Retencions a les carreteres
Diari de Girona, 19 de juliol de 2023 wrote: Cues de 12 quilòmetres a l'AP-7 per la pèrdua de la càrrega d'un camió que transportava automòbils
El vehicle ha quedat mig bolcat i ha perdut gasoil
L'accident ha obligat a tallar dos carrils a Fogars de la Selva
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Retencions a les carreteres
Regió-7, 26 d'octubre de 2023 wrote: La picaresca dels turistes de la Cerdanya per evitar cues a la C-16 indigna el Berguedà: "Ens col·lapsen els pobles"
Els alcaldes reclamen mesures per evitar una situació que s'agreuja a la tardor i a l'hivern
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Retencions a les carreteres
Potser la "picaresca" és el robatori a ma armada del peatge del túnel del Cadí, no?
Re: Retencions a les carreteres
Bé, potser patino.
No sé si desde la mateixa c16 hi ha una altre carretera que eviti el túnel...
Ja posats a alternatives, qui vulgui Puigcerdà que agafi la c17 fins a Ripoll i allá mamar-se la n260 (un roller coaster molt chupi guay)
O a Andorra agafar la A2 fins a Jorba i pujar per Calaf i Ponts i tirar cap a La Seu d'Urgell.
No sé si desde la mateixa c16 hi ha una altre carretera que eviti el túnel...
Ja posats a alternatives, qui vulgui Puigcerdà que agafi la c17 fins a Ripoll i allá mamar-se la n260 (un roller coaster molt chupi guay)
O a Andorra agafar la A2 fins a Jorba i pujar per Calaf i Ponts i tirar cap a La Seu d'Urgell.
Re: Retencions a les carreteres
Però vec doncs que realmente és més el tema de evitar les "cues". Aquï poc hi podem fer. Tothom vol arribar depressa i ens la suda el reste..
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Retencions a les carreteres
No pas. L'única alternativa propera es el Coll de la Creueta, entre la Pobla de Lillet, i la Molina, i tot i que es una carretera al meu parer, molt bonica de fer, si t'agrada conduïr, per molts es un bon tràfec. Especialment pel turista que utilitza el túnel del Cadí per accedir a la comarca de la Cerdanya, o Andorra.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Retencions a les carreteres
Regió-7, 12 de febrer de 2024 wrote: L'entrada nord a Guardiola de Berguedà queda tancada els diumenges a la tarda per evitar trànsit a dins el poble
El tall és una mesura que s'adopta per garantir la seguretat, com la nova senyalització de la Rodonella
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Retencions a les carreteres
Regió-7, 28 de març de 2024 wrote: Trànsit situa la C-16 com un dels punts calents del dispositiu de Setmana Santa
L’entrada nord de Guardiola de Berguedà es tancarà per evitar el pas alternatiu a l’Eix del Llobregat
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.