He aconseguit l'informe de mar de 2024 de les obres de la línia 9.
https://twitter.com/adria_escribano/sta ... 4223584518
Seguiment de les obres de la L9
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Seguiment de les obres de la L9
Moltes gràcies per compartir aquesta informació. Salut!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Tuneladora aturada a 500m de Mandri
La tuneladora de la L9 és aturada a menys de 500 metres de Mandri pel desgast de la màquina
Territori preveu que les excavacions es reprendran a final de maig
https://www.vilaweb.cat/noticies/la-tun ... a-maquina/
Territori preveu que les excavacions es reprendran a final de maig
https://www.vilaweb.cat/noticies/la-tun ... a-maquina/
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Seguiment de les obres de la L9
Darrerament ha sortit a concurs el subministrament de les escales mecàniques d'una sèrie de noves estacions de la línia 9, tram central.
Us envio un enllac d'un post molt ben documentat sobre aquest tema, extret de skyscrapercity. Salut!
https://www.skyscrapercity.com/threads/ ... -188239409
Us envio un enllac d'un post molt ben documentat sobre aquest tema, extret de skyscrapercity. Salut!
https://www.skyscrapercity.com/threads/ ... -188239409
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Seguiment de les obres de la L9
La tuneladora reprèn l’activitat al tram central de la L9
Els treballs han consistit en la revisió i posada a punt de la roda de tall per encarar el tram fins a Mandri
La tuneladora ha reprès l’activitat al tram central de la L9 una vegada acabades les tasques de manteniment d’aquestes darreres setmanes. Els treballs han consistit en la revisió i posada a punt de la roda de tall de la màquina per encarar el tram que resta fins a l’estació de Mandri, on té previst d’arribar aquest estiu. En paral·lel, s’ha avançat en els treballs a les estacions de Mandri i de Sarrià i d’instal·lació de la llosa intermèdia al túnel. La tuneladora va haver d’aturar l’activitat a final de febrer pel desgast de la roda de tall i posar-la a punt per als gairebé cinc-cents metres que restaven fins a Mandri.
Allà, la màquina tornarà a ser revisada i es planificaran les tasques necessàries per continuar fins a l’estació de Lesseps, un tram d’1,6 quilòmetres de túnel. A l’estació de Mandri, es treballa en el vestíbul i la sortida d’emergència. El pou, de 75 metres de profunditat, ja ha estat excavat. A Sarrià, s’ha excavat prop del 70% del pou i s’han començat les tasques per a col·locar la llosa intermèdia, que separarà un sentit de l’altre en la circulació de trens.
https://www.vilaweb.cat/noticies/tunela ... entral-l9/
Els treballs han consistit en la revisió i posada a punt de la roda de tall per encarar el tram fins a Mandri
La tuneladora ha reprès l’activitat al tram central de la L9 una vegada acabades les tasques de manteniment d’aquestes darreres setmanes. Els treballs han consistit en la revisió i posada a punt de la roda de tall de la màquina per encarar el tram que resta fins a l’estació de Mandri, on té previst d’arribar aquest estiu. En paral·lel, s’ha avançat en els treballs a les estacions de Mandri i de Sarrià i d’instal·lació de la llosa intermèdia al túnel. La tuneladora va haver d’aturar l’activitat a final de febrer pel desgast de la roda de tall i posar-la a punt per als gairebé cinc-cents metres que restaven fins a Mandri.
Allà, la màquina tornarà a ser revisada i es planificaran les tasques necessàries per continuar fins a l’estació de Lesseps, un tram d’1,6 quilòmetres de túnel. A l’estació de Mandri, es treballa en el vestíbul i la sortida d’emergència. El pou, de 75 metres de profunditat, ja ha estat excavat. A Sarrià, s’ha excavat prop del 70% del pou i s’han començat les tasques per a col·locar la llosa intermèdia, que separarà un sentit de l’altre en la circulació de trens.
https://www.vilaweb.cat/noticies/tunela ... entral-l9/